Wat maak je (als vrouw) gelukkig in je relatie.

donderdag 11 september 2008 om 13:37

Wij zijn bijna 7 jaar samen, we wonen ruim 1 jaar samen.
Ik ben erg gelukkig met hem, wij laten elkaar vrij.
Heerlijk die doordeweekse avond dat hij trainen is en ik lekker mijn tv programma's kijk.
Ik geniet van de avonden in het weekend dat we samen zijn, op de bank, flesje wijn erbij, zalig!!
Bijna elke dag samen eten, kletsen.
Hij is ontzettend lief, behulpzaam en lekker
!

Ik ben erg gelukkig met hem, wij laten elkaar vrij.
Heerlijk die doordeweekse avond dat hij trainen is en ik lekker mijn tv programma's kijk.
Ik geniet van de avonden in het weekend dat we samen zijn, op de bank, flesje wijn erbij, zalig!!
Bijna elke dag samen eten, kletsen.
Hij is ontzettend lief, behulpzaam en lekker

donderdag 11 september 2008 om 13:38

Omdat ze zelf twijfelt en even niet meer weet wat er nou zo leuk aan hem is. Zie andere topic. Alleen wil ze om de kinderne niet bij hem weg. Maar zonder kinderen was ze wel weggegaan. Nu wil ze denk ik dingen zoeken die toch nog positief zijn in hun relatie of misschien juist zien dat ze echt wezelijke dingen mis. Zoals ik uit haar andere topic begrijp was ze nog erg jong toen ze haar man ontmoette.
Wat mijn man bijzonder maakt. Ehm het feit dat hij van me houdt om wie ik ben. Dat hij me niet op de kop zit voor de dingen waarvoor ik het zelf wel doe. Dat hij een geweldige vader is, Om zijn stralende ogen (die elke keer als hij naar mij of onze dochter kijkt weer extra oplichten). Het feit dat hij me laat als ik even behoefte heb om alleen te zijn. Het feit dat hij aan onze relatie wil werken en er moeite voor wil doen. Het feit dat hij me alle ruimte geeft die ik nodig heb en alle vertrouwen. Hij is lief en zorgzaam. Het voelt veilig en vertrouwd bij hem.
                    Wat mijn man bijzonder maakt. Ehm het feit dat hij van me houdt om wie ik ben. Dat hij me niet op de kop zit voor de dingen waarvoor ik het zelf wel doe. Dat hij een geweldige vader is, Om zijn stralende ogen (die elke keer als hij naar mij of onze dochter kijkt weer extra oplichten). Het feit dat hij me laat als ik even behoefte heb om alleen te zijn. Het feit dat hij aan onze relatie wil werken en er moeite voor wil doen. Het feit dat hij me alle ruimte geeft die ik nodig heb en alle vertrouwen. Hij is lief en zorgzaam. Het voelt veilig en vertrouwd bij hem.

donderdag 11 september 2008 om 13:47

Wij zijn 16,5 jaar samen waarvan 5 getrouwd. Ik houd ontzettend van mijn man om heel veel redenen, bijvoorbeeld omdat ik zo met hem kan lachen om grapjes die alleen wij begrijpen, omdat hij mijn stabiele factor is echt een rots in de branding, omdat hij een fantastische vader is voor onze dochter, omdat hij me vrij laat, omdat ik mezelf mag zijn, omdat ik me veilig voel bij hem.

donderdag 11 september 2008 om 13:49

Wij zijn 8 jaar samen, en ik ben nog elke dag dolblij dat ik hem heb ontmoet. Hij is gewoon een lieverd die alles voor me over heeft, en ik voor hem! We vinden het heerlijk om na een dag werken weer bij elkaar te zijn, elkaar te voelen en gezellig samen dingen te doen.
Hij is de liefste vader voor ons zoontje, doet van alles met hem en heeft erg veel geduld.
We vinden het allebei heerlijk om iets voor elkaar te doen en elkaar te verwennen.
Ja, ik weet zeker dat ik met hem oud wil worden! Samen met hem ben ik echt de gelukkigste vrouw op aarde!
                    Hij is de liefste vader voor ons zoontje, doet van alles met hem en heeft erg veel geduld.
We vinden het allebei heerlijk om iets voor elkaar te doen en elkaar te verwennen.
Ja, ik weet zeker dat ik met hem oud wil worden! Samen met hem ben ik echt de gelukkigste vrouw op aarde!
                                    ...

donderdag 11 september 2008 om 14:07

Verliefd? Nou die alles overheersende vlinders zijn al wel voorbij. En ook wij hebben wel onze mindere momenten gehad. Maar ik hou wel van hem en hij van mij en samen hebben we denk ik een goede basis voor ons gezinnetje. Dat overweldigende verliefd zijn gaat er denk ik wel vanaf na een paar jaar. Maar er zijn een hoop andere dingen zoals je hierboven kunt lezen. Jouw twijfels herken ik ook wel, maar daar zijn wij gelukkig doorheen gekomen. En zoals je leest ben ik nu echt wel gelukkig met hem.

donderdag 11 september 2008 om 14:13

Omdat hij mij begrijpt, zijn best doet om naar me te luisteren en dingen onthoudt die belangrijk voor me zijn,
Omdat hij leuke, lieve cadeautjes geeft,
Omdat hij af en toe bloemen meeneemt, en ook nog eens onthoudt wat mijn lievelingsbloemen zijn,
Omdat hij het grasmaaid, maar de kantjes eigenlijk zo slecht doet dat ik dat stiekum altijd nog even zelf na doe...
Omdat hij 's ochtends wel eens koffie op bed brengt,
Omdat hij leuke grapjes heeft waar ik erg hard om moet lachen,
Omdat hij erg hard om mijn grapjes moet lachen,
Omdat hij mij vast houdt als ik verdrietig ben,
Omdat hij het niet erg vindt als ik af en toe niet aardig ben,
Omdat hij, net als ik vind dat je moet blijven vechten voor elkaar in een relatie,
Eigenlijk hou ik gewoon van hem omdat hij hij is.
we zijn nu 2,5 jaar samen en gaan over een half jaar trouwen
                    Omdat hij leuke, lieve cadeautjes geeft,
Omdat hij af en toe bloemen meeneemt, en ook nog eens onthoudt wat mijn lievelingsbloemen zijn,
Omdat hij het grasmaaid, maar de kantjes eigenlijk zo slecht doet dat ik dat stiekum altijd nog even zelf na doe...
Omdat hij 's ochtends wel eens koffie op bed brengt,
Omdat hij leuke grapjes heeft waar ik erg hard om moet lachen,
Omdat hij erg hard om mijn grapjes moet lachen,
Omdat hij mij vast houdt als ik verdrietig ben,
Omdat hij het niet erg vindt als ik af en toe niet aardig ben,
Omdat hij, net als ik vind dat je moet blijven vechten voor elkaar in een relatie,
Eigenlijk hou ik gewoon van hem omdat hij hij is.
we zijn nu 2,5 jaar samen en gaan over een half jaar trouwen

donderdag 11 september 2008 om 14:16

Wij zijn ruim 10 jaar samen, en zijn samen volwassen geworden, we waren 17 en 20 toen we elkaar leerden kennen.
Mijn man is mijn beste vriend, mijn maatje, een lekker ding, een ontzettende lieverd, hij is zorgzaam, hij neemt me helemaal zoals ik ben, hij steunt me als ik het moeilijk heb, we lachen ons suf samen en we houden superveel van elkaar!
(en andersom hoop ik natuurlijk hetzelfde voor hem te betekenen, daar doe ik iig wel mijn best voor!)
                    Mijn man is mijn beste vriend, mijn maatje, een lekker ding, een ontzettende lieverd, hij is zorgzaam, hij neemt me helemaal zoals ik ben, hij steunt me als ik het moeilijk heb, we lachen ons suf samen en we houden superveel van elkaar!
(en andersom hoop ik natuurlijk hetzelfde voor hem te betekenen, daar doe ik iig wel mijn best voor!)

donderdag 11 september 2008 om 14:18

Ik begrijp wel dat in ieder relatie wel dingen zijn en dat het niet altijd over rozengeur en maneschijn gaat. Alleen zijn mijn twijfels juist als er geen problemen/ruzie/meningverschil is. En daarom mijn vraag. Ik wil eigenlijk weten wat vrouwen gelukkig maakt als het goed gaat. Maar gewoon doorgaan dames, ik wil meer horen, vind het wel erg interessant wat er allemaal uitkomt.

donderdag 11 september 2008 om 14:22

Oh, je hebt hem al gewijzigd zie ik, ik snapte het al niet helemaal...
Ik denk dat je doelde op het feit dat je vriendin je ook zou kunnen troosten als je verdrietig bent? Tuurlijk kan dat, maar met een vriendin heb je, als het goed is, nooit zo'n band als met je man. Mijn man en ik hebben samen iets wat ik met niemand heb. Hij weet echt alles van me. Dingen die ik met een vriendin niet allemaal deel. Dus als ik verdriet heb wil ik alleen bij mijn man uithuilen en niet bij een vriendin die niet het hele plaatje helder heeft, snap je?
                    Ik denk dat je doelde op het feit dat je vriendin je ook zou kunnen troosten als je verdrietig bent? Tuurlijk kan dat, maar met een vriendin heb je, als het goed is, nooit zo'n band als met je man. Mijn man en ik hebben samen iets wat ik met niemand heb. Hij weet echt alles van me. Dingen die ik met een vriendin niet allemaal deel. Dus als ik verdriet heb wil ik alleen bij mijn man uithuilen en niet bij een vriendin die niet het hele plaatje helder heeft, snap je?
                                    ...

donderdag 11 september 2008 om 14:26

quote:sunnydayz schreef op 11 september 2008 @ 14:24:
Sorryyy queenie,
dacht dat het je enige reden was : omdat hij me vasthou als ik verdrietig ben. Vandaar mijn reactie. Niet echt opgelet dat je al boven had gereageerd. Mijn excusses vandaar weer aangepast.Oke, is al goed hoor. Maar ik quote Liselotte die dit schreef. Ik moest lachen om die grasmaaier, en dat zij schreef 'dat hij me vast houdt als ik verdrietig ben' dat vond ik een hele lieve. Vandaar dat ik het hartje had toegevoegd. Ik heb alleen de 2 smileys toegevoegd, snap je?
                    Sorryyy queenie,
dacht dat het je enige reden was : omdat hij me vasthou als ik verdrietig ben. Vandaar mijn reactie. Niet echt opgelet dat je al boven had gereageerd. Mijn excusses vandaar weer aangepast.Oke, is al goed hoor. Maar ik quote Liselotte die dit schreef. Ik moest lachen om die grasmaaier, en dat zij schreef 'dat hij me vast houdt als ik verdrietig ben' dat vond ik een hele lieve. Vandaar dat ik het hartje had toegevoegd. Ik heb alleen de 2 smileys toegevoegd, snap je?
                                    ...

donderdag 11 september 2008 om 14:30

Ik zeg ook niet dat je dat niet snapt. Ik herkende alleen wel wat in je verhaal, alleen is het hier gelukkig goed gekomen. Zeg niet dat dat bij jou ook zo zal zijn, misschien zit het bij jullie veel dieper. Maar vandaar dat ik zei dat ik je gevoel herken. En bedoel nu niet dat iedereen het heeft en je door moet zetten, etc. Nee hoor, ieder situatie is anders. Iedere relatie is anders. Juist van dat soort reacties kon ik toen de kriebels krijgen, haha. 
Verder hou ik van hem omdat hij totaal anders romantisch is dan ik. Spreken we af niet aan valtentijnsdag te doen krijg ik ineens toch een kaartje. Als ik laat uit mijn werk kom heeft hij een pizza voor mij in de oven (ja zijn manier van koken). Maar mijn boekje met lieve gedichtjes die ik voor hem gemaakt heb eindigt gelijk onder in een la
Als ik heel verdrietig ben vindt hij het niet erg dat ik hem wegduw om dan als de ergste piek over is een arm om me heen te leggen en me te knuffelen en als ik dat wil naar me te luisteren.
Aan het einde van de dag als hij moe uit zijn werk komt en het liefste eerst achter de pc kruipt gaat hij met onze dochter spelen, zodat ik rustig kan koken of als ik al gekookt hebt komt hij er gelijk bij zitten en eten, ookal heeft hij geen honger.
Hij zal nooit zeggen dat hij het eten niet lekker vindt (merk ik vanzelf wel aan de hoeveelheid die hij eet, haha).
Hij mij zelfs in een vuilniszak nog mooi vindt.
Hij een heel sexy kontje heeft (is niet belangrijk, maar wel mooi meegenomen).
                    Verder hou ik van hem omdat hij totaal anders romantisch is dan ik. Spreken we af niet aan valtentijnsdag te doen krijg ik ineens toch een kaartje. Als ik laat uit mijn werk kom heeft hij een pizza voor mij in de oven (ja zijn manier van koken). Maar mijn boekje met lieve gedichtjes die ik voor hem gemaakt heb eindigt gelijk onder in een la
Als ik heel verdrietig ben vindt hij het niet erg dat ik hem wegduw om dan als de ergste piek over is een arm om me heen te leggen en me te knuffelen en als ik dat wil naar me te luisteren.
Aan het einde van de dag als hij moe uit zijn werk komt en het liefste eerst achter de pc kruipt gaat hij met onze dochter spelen, zodat ik rustig kan koken of als ik al gekookt hebt komt hij er gelijk bij zitten en eten, ookal heeft hij geen honger.
Hij zal nooit zeggen dat hij het eten niet lekker vindt (merk ik vanzelf wel aan de hoeveelheid die hij eet, haha).
Hij mij zelfs in een vuilniszak nog mooi vindt.

donderdag 11 september 2008 om 14:33

Ik ben gelukkig omdat mijn vriend me door juist niets te zeggen, me vaak op mn plek zet.
En omdat hij altijd moet lachen om mij, en ik om hem.
En omdat hij zo godvergeten slecht luistert, en soms ook weer heel goed, en wel een echt hele goeie vent is die ook nog eens heeel prettig is om tegenaan te kijken gheghe...
Hij zegt dat ik te weinig zeg dat ik van hem houd
Ik ben blij dat we hetzelfde denken, en dezelfde humor hebben. Daarmee komen we al 5 jaar heel ver
                    En omdat hij altijd moet lachen om mij, en ik om hem.
En omdat hij zo godvergeten slecht luistert, en soms ook weer heel goed, en wel een echt hele goeie vent is die ook nog eens heeel prettig is om tegenaan te kijken gheghe...
Hij zegt dat ik te weinig zeg dat ik van hem houd
Ik ben blij dat we hetzelfde denken, en dezelfde humor hebben. Daarmee komen we al 5 jaar heel ver

donderdag 11 september 2008 om 14:36

quote:jessicadamey schreef op 11 september 2008 @ 14:30:
Spreken we af niet aan valtentijnsdag te doen krijg ik ineens toch een kaartje. Als ik laat uit mijn werk kom heeft hij een pizza voor mij in de oven (ja zijn manier van koken)
En dat soort dingetjes is wat ik mis. Maar aan de andere kant vind ik dat ik te veel eisend ben, want hij is altijd zo geweest dus waarom nu wel al die dingen verwachten.
En uuh..die sexy kontje is idd mooi meegenomen
                    Spreken we af niet aan valtentijnsdag te doen krijg ik ineens toch een kaartje. Als ik laat uit mijn werk kom heeft hij een pizza voor mij in de oven (ja zijn manier van koken)
En dat soort dingetjes is wat ik mis. Maar aan de andere kant vind ik dat ik te veel eisend ben, want hij is altijd zo geweest dus waarom nu wel al die dingen verwachten.
En uuh..die sexy kontje is idd mooi meegenomen