*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naatie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. WAt fijn dat het allemaal zo goed is gegaan.

Lino, veel succes bij vk.

Vanochtend lekker rustig ochtendje thuis en vanmiddag zoon naar kdv en ik even lekker theeleuten bij vriendinnetje. En ook nog even langs op mijn werk.

Pijn in mijn buik en liezen is gelukkig weer wat minder na redelijke nacht slapen.
Bassiste ik hoop echt voor je dat je moeder gelijk heeft! Dat zou toch zo fijn zijn he?

Ben hier vanacht om half 3 in slaap gevallen...

Heb gelukkig heule lieve dochter die tot 8 uur slaapt, maar echt veel uurtjes toch niet gemaakt.

Vandaag dus lekker relaxen, mn mama komt straks, dus die gaat dan lekker met dochter spelen en wandelen. Altijd fijn!

Ik reken er heel erg op dat het bij mij niks meer gaat worden, en dat ik dus volgende week vrijdag ingeleid ga worden (kan het alleen maar meevallen).

Lino, jij hebt dat dus al een keer meegemaakt, kan je me er iets over vertellen? Hoe dat in z'n werk gaat en hoe je het ervaren hebt enzo? Ik duim voor je dat het dit keer bij jou niet nodig is!!!

dag allemaal!
Zoals jullie via Hyves al hadden gezien zijn onze mannetjes op 1 september met de keizersnee gehaald.

S'morgens moest ik weer voor CTG en bloeddruk-controle komen, jahoor onderdruk van 110 en ik moest dus weer blijven. (ik had mijn tas al bij me, kwam niet als een verassing) Vooralsnog bleef de keizersnee gepland staan op 4 sep, de magische 37 weken-grens. Wel verloor ik sinds zondagnacht wat rozig slijm, maar dat betekende nog niks.. Maandagmiddag kreeg ik een menstruatieachtig, zeurderig gevoel, op het CTG was ook wat baarmoederactiviteit te zien en rond 17.30u verloor ik wat vocht. Dmv een soort zwangerschapstestje keek de arts rond 19u of dit mogelijk vruchtwater was en JAWEL.... Onze boys hadden besloten dat er niet meer tot donderdag gewacht ging worden (dit is nl. de verjaardag van manlief en ik vond dat eigenlijk niet zo leuk) Ik zou eigenlijk de nacht nog af moeten wachten, kijken of er misschien weeen zouden komen, maar die weeen dienden zich al vrij snel aan. Om 21u kwam de gyn, die was opgeroepen voor een andere keizersnee en hij zegt: Ik doe jou er gelijk achteraan.. Over een uurtje ben je aan de beurt..!! Wauw, dan gaat alles ineens heel snel.. Klaargemaakt voor OK, om 21.50u werd ik mijn kamer uitgereden en om 2215u en 2217u zijn onze mooie kereltjes geboren!! Ze wogen 2450gr en 2185gr. Klein maar prachtig en totaal verschillend!! Ze zijn wel opgenomen op de kinderafdeling, ze hebben nog te weinig energie om voldoende voeding zelf te drinken, dus dat wordt toegediend via een neussonde. Sinds gisteren zijn ze beiden weer boven hun geboortegewicht, dus we hebben goede hoop dat ze het drinken nu snel gaan oppakken.

Ik heb ruim 2,5 ltr bloed verloren, dus ik ben uiteraard ook nog niet de oude. Ben thuis sinds zondagmiddag, en rij 2x per dag heen en weer naar het ziekenhuis om de jongens te verzorgen en te voeden. Tussentijds thuis rusten, herstellen van de operatie en voeding afkolven.. Enorm druk en vermoeiend, we hopen dat ze snel thuiskomen!

Bedankt voor jullie felicitaties op Hyves, ik heb helaas nog niet al jullie ervaringen kunnen teruglezen, maar zie in het schema dat er al veel beebs geboren zijn, allemaal enorm gefeliciteerd en veel geluk met jullie prachtige wondertjes! Als laatste natuurlijk Naatie, veel geluk met Robin!

En de meiden die nog in blijde verwachting zijn: toitoi en succes met de laatste loodjes!

Liefs van Charliez
Naatie, gefeliciteer met jullie zoon Robin, wat een snelle bevalling en wat klink je al goed en positief, geniet er maar lekker van!!!

Charliez, wat fijn dat je jongens het zo goed doen, kan jij ook weer wat meer op krachten komen!

Bassiste, hoop voor je dat je moeder gelijk heeft

Carry, hoe gaat het met je????

Lino, succes bij vk!

12sept, fijn dat je goede nacht hebt gemaakt en nu lekker rustig en gezellig dagje in het vooruitzicht!

Laulau, fijn dat je in ieder geval nog wat uurtjes hebt kunnen slapen. En vandaag misschien nog even een uurtje rusten?

Het is hier heerlijk weer dus ga even op de fiets (gaat nog net....en is voor mij beter dan lopen) boodschapjes doen, moet nog steeds laatste dingetjes voor bevalling halen.

Iedereen geniet van deze mooie dag!

liefs

Freddy
Naatie: van harte gefeliciteerd. Fijn dat alles goed en vlot is verlopen.

Voor alle meiden die zitten te wachten succes en probeer te denken het is voor een goed doel.

Groetjes, Twisje
Goedemorgen,

*Naatie, GEFELICITEERD!! Wat klinkt het als een heerlijke bevalling! Denk wel om jezelf hé, dat het zo snel gaat heeft z'n voordelen maar OOK z'n nadelen, Geniet van Robin!!!

*Laulau, vervelend dat de kleine zich nog niet aankondigd. Ik ben nu 1 dag overtijd en denk dat het ook nog wel even duurt. Bij mijn eerste was ik 12 dagen overtijd. De beeb heeft het gewoon veel te goed in je buik!!

Zet 'm op meiden, we gaan lekker zo en de maand september is nog niet eens op helft!

-x-, Leo
He Charliez..heftig zeg je verhaal! Hopelijk zijn de jongens gauw in staat om lekker mee naar huis te gaan...is zooo vermoeiend, dat op en neer naar het ziekenhuis! succes!

Laulau, tja, om eerlijk te zijn ben ik me ook (alweer) aant voorbereiden op evt. inleiden van de bevalling...

Je wordt dan eerst aan de CTG gelegd, word er gekeken naar het hartje enzo. Dan ga je in de verloskamer en wordt er een infuus aangesloten en kan je dus niet zoveel kanten meer op, ook omdat je 'van onder' ook paar slangetjes hebt (volgens mij ook voor de hartslag van de kleine). Als ze dat spul toedienen, gaan de weeen toch wel heel regelmatig komen en als ze vinden dat de ontsluiting niet vlot genoeg gaat, dan schroeven ze het gewoon op, dat betekent dus...stuiteren in je bed...ik denk dat het verschil is dat je door het kunstmatige bijna geen rustpauzes hebt tussen je weeen door, dat maakt het denk ik zo heftig...maar gelukkig kreeg ik bij 4 cm een ruggenprik yoehoe!!! dus ik heb zelf zoiets van, mocht ik toch weer ingeleid worden, zal ik meteen mn mond open doen voor een ruggenprik!

Ga mn dochtertje eventjes halen van de psz!

doegie!
Hoi,

Meld voor de laatste keer met baby in buik. Morgen inleiden. Ik heb me gisteren inderdaad niet meer laten zien. Woensdag is ons zoontje thuis en man had papadag dus hebben we gezellig een dagje met zijn drieen gehad. Lekker even naar het park en de speeltuin. Verder niet veel bijzonders te melden. Verlies nog steeds veel slijm en wat bloed. We zijn net weer voor controle geweest in het ziekenhuis en alles was hetzelfde. Dus nog steeds geen weeactiviteit.

Morgen om half 8 moet ik me melden in het zkhs. Mijn zus zal als alles achter de rug is waarschijnlijk wel even langskomen om te melden hoe het gegaan is.

Verder Naatie wat een heerlijk nieuws. Een zoontje en wat klinkt dat heerlijk dat hij naast je ligt te slapen. Ben gewoon een beetje jaloers hoor.

Verder iedereen succes en tot over een paar daagjes.

Groetjes

Carry
Charliez, onwijs fijn dat je jongetjes het zo goed dan! Ze zien er echt lief uit! (zag ik op hyves )

Hopelijk mogen ze snel mee naar huis, lekker in hun eigen bedjes, zoals het hoort!!!

Carry, ik lees een beetje droefheid in je berichtje... Klopt dat?

Balen hoor, dat baby niet heeft bedacht dat het leuker is om uit zichzelf te komen... Heel veel succes en sterkte morgen!!!

Lino, thanks voor de info. Klinkt als iets wat ik niet wil en wat dus wel zal gebeuren.

Ook zo moeilijk om in zo'n verloskamer afleiding ofzo te zoeken, zeker als je op een bed ligt...

Ik vind het zoooo bizar, 1e keer 4 weken te vroeg en ik ga er nu maar gewoon vanuit 2 weken te laat.

Ben erg droef vandaag, heb er zo geen zin meer in.

Af en toe behoorlijk pijnlijke krampen, maar niks regelmatigs ofzo. Blegh, ik baal echt heel erg. Sorry hoor, voor dit gezeik, normaal ben ik niet zo. Zit ook continu te huilen en dan vind ik mezelf weer geen goede moeder voor Lisa...

Wil een kersverse mama ajb wat leuks en liefs vertellen over haar baby? Dan krijg ik er vast weer een beetje zin in...
Ik heb niet zoveel tijd om te schrijven maar lezen doe ik wel zo vaak mogelijk. Iedereen suer gefeliciteerd met je kindje!!!

Ik vind het een heerlijk gezicht dat de tabel steeds voller word, heerlijk zeg!!!

Voor degene die nog even moeten, kom op je kan t gewoon!!

Zal ik iets leuks vertellen haha over mn kleine meid, ze kan hele gekke gezichten trekken en snachts houd ze ons wakker met der gekke geluidjes....Vannacht heeft ze geen nachtflesje gehad, ging goed. Maar t is wel ff wennen snachts wakker te zijn haha de eerst fles is weer om 05.00 maar ze kreunt wel heel hard als ze der speentje kwijt is, want die kan ze zelf nog niet lang in der mondje houden haha...

Maar t is een heerlijk kind, en als ik ze op mn borst heb liggen (op derbuikje) en je hoort haar heel zachtjes ademen, dat is een geweldig gevoel...zon zacht kleine lief frummelte....SUPER

Daar doen jullie t nu nog even voor meiden , heel veel sterkte!!
thanks MW!!!

(weer janken) maar wat heerlijk om te lezen dat je zo geniet!!

Lisa had dat 's nachts ook, geluidjes maken, leek soms wel een geitje! Ze heeft dan ook niet lang bij ons op de kamer geslapen, want man lag de halve nacht wakker (als ze wel geluid maakte van het geluid, en als ze geen geluid maakte van de angst of er niks mis was...)

door dit soort verhalen weet ik weer waar het goed voor is!
Carry: balen zeg, maar wie weet komt het hummeltje vandaag alsnog vanzelf? Zo niet, heel veel succes gewenst morgen!

Laulau: jij ook veel sterkte, ik leef met je mee hoor, heb het nu al gehad, terwijl ik niet eens overtijd ben. Hou mezelf maar voor dat mijn baby'tje het heel fijn heeft bij mij.

MissW: wat een lief verhaal en ook heel herkenbaar. Ons kleintje snurkte vorige keer zo hard dat ik dacht dat het mijn man was.. 2 weken oud en zoooo'n herrie, ongelooflijk.
Hey LauLau,

als eerste je bent geen slechte moeder als je een huil dag hebt.

Die had ik ook regelmatig op het laatst en ik werd ook om het kleinste kwaad op mijn dochter. Dus jij bent geen slechte moeder!!!!

En straks als je dat kleintje hebt vergeet je alles. ik zal je wat over Steijn vertellen.

Het is echt een lekker ventje, en heel rustig. Het is alleen een kleine honger lijder. Gisterenavond had hij om 23:30 uur zijn laatste voeding en toen zijn fles op was dacht meneer he leuk ik zie papa en mama. Ik zal mijn oogjes eens heel wijd open doen en houden. Maar papa en mama wilde ze juist gaan sluiten.

De kleine deugniet.

En dan die gekke bekjes die ze trekken zo leuk net of ze al lachen.

Laulau hou nog even vol meid het is voor een goed doel

en
Naatie, gefeliciteerd met je zoon Robin! Geniet van je wondertje!

Charliez, gefeliciteerd met je zonen. Hopelijk mogen ze snel naar huis!

Carry, sterkte morgen!

Laulau, hou nog effetjes vol. Nog even en dat heb jij ook je kindje in je handen. Maar je mag best balen dat het allemaal zo lang duurt. En je dochtertje snapt het misschien niet allemaal, maar maak je niet te druk. Het komt goed.

Missworld, het klinkt geweldig! Ik kan ook niet wachten....

Hier vandaag een vrij dagje, morgen nog werken en dan heb ik verlof. Haha, voor jullie lijkt je werk al heel lang geleden, maar ik begin dus nu pas met verlof.

En ik weet vandaag al niet wat ik moet doen de hele dag thuis... Tijd dat er een baby geboren wordt om ook lekker met te knuffelen.

Mijn baby is vandaag een beetje dwars, de hele tijd steekt er aan de linkerkant een beentje (elleboogje, kniejte??) uit, een maf gezicht. En als ik hem dan ga aaien, gaat hij bewegen.

Volgende week maandag weer naar de gyneacoloog, ben wel weer benieuwd wat die dan allemaal te zeggen heeft. Ik ben dan 38,5 weken.
Laulau wat lief van je. (dankzij jouw posting zit ik nu ook met tranen ) Heb een beetje dubbel gevoel over morgen. Inderdaad een beetje droevig, maar eigenlijk ook wel erg blij en opgelucht dat morgen alles eindelijk echt gaat beginnen. Ik vind alleen het hartje toch enger dan ik zou willen. En dat terwijl ze in het ziekenhuis me toch echt verzekerd hebben dat alles wel goed komt en dat er wel wat is, maar dat het er goed uitziet. En dat moet ook wel anders zouden ze me echt niet meer laten gaan. Heel stom, maar ik hoop juist nu dat het vanavond niet begint, dat ik nog een lekker rustige avond met mijn twee mannen kan hebben, waarvan er 1 op tijd naar bed gaat. Met die andere ga ik lekker een stomme film kijken ofzo. Verstand op nul en lekker relaxen. En dan hoop ik nog een paar uur te kunnen slapen tot morgenochtend.

En dat gevoel dat je tekort schiet tegenover de eerste. Wat herkenbaar. Ik merk gewoon aan mijn zoontje dat er wat is. Hij krijgt toch meer mee dan ik zou willen. Hij plakt echt de hele dag aan zijn mama. Papa is een beetje buiten beeld. En dat terwijl ik echt niet meer kan dan teletubbies kijken, puzzelen en achter hem aan rennen (ik sta op, hij rent weg haha, ik hoef alleen zo nu en dan waaah ik ga je pakken te roepen). Morgen voor hem ook een spannende dag. Hopelijk hoef jij niet zo lang te wachten als ik.

Verder vind ik het echt heerlijk om alle babyverhalen te lezen. Ik heb hier ook zo'n zin in. Al vind ik het nog steeds een onwerkelijk idee hoor, dat ik morgen ook weer zo'n klein hummeltje heb.

Zo ik ga zo eens op de fiets mijn zoontje halen. haha en dat bijna 2 weken over tijd. Maar dat gaat eigenlijk nog prima. Ik heb trouwens ook niet zoveel last van dat gevraag. En dat terwijl ik veel vragen krijg hoor. Ik vind het gewoon niet zo erg.

Groetjes

Carry
Hoi meiden!

Vandaag vk geweest...zo kon niet zoveel doen, snik...mn baarmoeder zat dus nog zeg maar tot halverwege open, en het laatste stukje daar kon ze niet bij . dus helaas! Heb ook een verwijsbrief meegekregen voor het ziekenhuis...heb as dinsdag een afspraak bij het ziekenhuis...dus ben me er stiekem ook al op aant voorbereiden, want ben niet echt hoopvol gestemd...had het allemaal graag zo anders gezien, zucht...

Ben vanmiddag bij mijn moeder wel (volgens mij) de slijmprop verloren, in iedergeval veel slijm met bloed erdoor (sorry hoor, voor het vieze detail...) dus wie weet ... hoop hoop.

Laulau ik ken het ook hoor, dat huilen en soms wat kortaf naar dochtertje...dat is ook gewoon omdat je op het laatst wat meer in jezelf bent gekeerd...je hebt dan gewoon al genoeg aan jezelf en hebt niet altijd de energie om maar te 'zorgen' ...

Carry, wil jou ook bij deze nog heel veel succes toewensen voor morgen! hopelijk verloopt alles voorspoedig en heb je morgen je baby in je armen!

Doei allemaal!
Carry, heel veel sterkte morgen!

Jammer he, dat t zo moet... nog even volhouden en dan heb je je kleintje in je armen, eindelijk!

Verder een hele dikke knuffel voor iedereen die t gehad heeft, er even doorzit, of er gewoon ff geen puf meer voor heeft....

T komt allemaal goed, voel je echt niet schuldig, we zijn ook allemaal maar mensen en lopen al 9 !!! maanden met een beebje rond in onze buik. Tis niet gek dat we er soms helemaal klaar mee zijn hoor.

Ik denk dat mn moeder geen gelijk gaat krijgen, haha. Heb, op wat lichte steekjes en krampjes na, nergens last van. Alleen onzettende opvliegers, men wat is t warm ineens!
Carry, heel veel succes morgen. Hoop voor je dat ingeleide bevalling beetje meevalt. (weet trouwens dat ze hier in ziekenhuis iets met hormonen inbrengen zodat je gewoon rond kan blijven lopen en niet aan infuus en bed gekluisterd bent)

Lino, slijmprop verloren is goed begin. Is die er maar vast uit, hoop voor je dat het echt snel gaat beginnen.

Laulau, hoop dat je vanacht beter slaapt en er morgen wer beetje tegen kan.

Charliez, leuk om weer van je te lezen. En wat een prachtige jongens heb je, met leuke naam trouwens.

MW, wat lekker om zo van je meisje te genieten heerlijk. Zo met je verhaal kan ik niet wachten om zo'n zacht babytje tegen je aan te voelen.

Moet zeggen dat ik het kortaffe tegen zoon wel herken. Ik heb ook idee dat hij wat prikkelbaarder is en ik kan daar weer slechter tegen. Probeer beetje uit negatieve spiraal te blijven. maar kan zo weinig met hem doen. Zet als hele slechte moeder regelmatig tv aan om gezellig samen te kijken.

Carry, jij nog op de fiets, dat durf ik niet meer. Zelf fiets ik wel maar met zoon op de fiets durf ik niet zo goed.
Wat een heerlijke verhalen allemaal. Ik kan ook zo genieten van mijn baby'tje. Als ik 's ochtends wakker wordt en haar zie, denk ik nog steeds, wat een droppie is het toch. Vandaag zijn we met haar de stad in geweest, de langste reis die ik sinds mijn bevalling heb gemaakt . En ik ben zelf naar de supermarkt gelopen en heb boodschappen gedaan, dat voelde ook al als een hele prestatie. Vandaag kwam ons meisje erachter dat als ze tegen haar mobile duwt, de belletjes gaan rinkelen en er van alles en nog wat beweegt. Ze kon er echt geen genoeg van krijg.

laulua: balen dat je er even helemaal doorheen zit. Gewoon over je heen laten komen hoor, je bent gewoon niet helemaal jezelf op het moment.

Ik heb ook weeenstimulatie gehad, maar met ruggeprik. Vraag er gewoon om, als je er zo tegen op ziet. Ik heb tijdens de weeen redelijk goed kunnen slapen/rusten waardoor ik weer wat energie op deed voor het persen. Sterkte!
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Carry, vroeg me af of jou uitgerekende datum wel klopt. Omdat het toen ineens weken eerder was als je dacht. Misschien klopte dat toch niet helemaal? Kunnen ze zien aan vruchtwater straks geloof ik of niet?

Belle, fijn dat het zo goed met jullie gaat.
meiden...misschien goed nieuws, heb vanaf een uur of 17.00 uur heel regelmatig krampen...het is (nog) niet heftig, maar ben erg benieuwd of het al dan niet gaat doorzetten vannacht...hopelijk niet weer ' vals alarm' .

Ga proberen nu nog wat te 'slapen'.

Houd jullie wel op de hoogte!

groetjes
hoop het echt voor je lino, heel veel succes!
Hier even een kort verslag van onze belevenissen afgelopen 2 dagen. Ook op de hyves-pagina heb ik wat vermeld.

Dinsdagmiddag om 16.30 uur moest ik naar de vk voor controle en zou ze kijken of ze kon strippen. Ik bleek bijna 2 cm ontsluiting te hebben en ben dus gestript. Daarna zijn we boodschapjes gaan doen, nog even op de hondenclub wezen kijken en mijn ouders kwamen langs en ondertussen had ik krampen van het strippen... dacht ik. Achteraf gezien bleken dit dus al weeën te zijn.

Om een uur of 9 bedachten we dat deze krampen wel erg regelmatig kwamen en het werd ook heftiger. De weeën kwamen toen om de 8 minuten. Vanaf 10 uur zijn we de tussen pozen echt gaan opschrijven en de tussentijd was al snel 6 of 5 minuten. Om 1 uur 's nachts kwamen de weeën met 3-4 minuten tussentijd en hebben we de vk gebeld. Zij kwam direct en ik bleek al 9 cm ontsluiting te hebben.

Gelijk de kraamzorg gebeld en de vk begon met van alles klaar te zetten en voor te bereiden. Ze gaf aan dacht ik voorzichtig mocht meepersen als ik persweeën had. Na 35 minuten persen was onze kleine Esmée geboren.

Tijdens de persweeën was het nog even spannend, want de hartslag van de kleine zakte een paar keer weg. Achteraf kwam dit waarschijnlijk doordat de navelstreng om haar armpjes gewikkeld zat.

Ik verloor ook behoorlijk wat bloed en heb daarvoor een prikje gehad. De placenta moest er daarom ook snel uit en dit koste echt nog 2 flinke persweeën. Maar uiteindelijk is onze kleine dus in sneltreinvaart thuis geboren zonder uitscheuren, knip of hechtingen.

Esmée heeft waarschijnlijk wel wat bloed binnengekregen tijdens de bevalling en is daardoor nog wat misselijk. Borstvoeding gaat nog niet heel erg soepel, maar we gaan door! Esmée weegt 3900 gram en is 51 cm en een prachtig mooi meisje!!!

Voor iedereen die nog moet bevallen: ik wens jullie net zo'n bevalling toe als ik gehad heb.

Groet, Monique
Helaas niet echt meer kunnen slapen..maar het is wel begonnen :-). Het is nog niet zo heel heftig (alhoewel ik het af en toe al behoorlijk pijnlijk vind). De vk is geweest en heeft 2-3 cm geconstateerd, dus ben bang dat het nog wel eventejes gaat duren, maar het begin is in iedergeval gemaakt en dat betekend dat ik gelukkig niet volgende week hoef in te leiden in het ziekenhuis...

Jullie ook succes!
lino suc6!

bij mij ging t erg snel dus alles kan!

hier kort verslag van bevalling.. ben nog niet veel online,is veel gebeurd met me en heb wat last van de kraam tranen..

ik mis mijn buik enorm!

maandag, 20:52, 157 x bekeken

heerlijk zo'n klein engeltje op je buik! een creatie van ons beide!

even kort verslagje,kan niemand zo snel beantwoorden..

zaterdag avond begon het wat...om de 8 min een wee,maar dit was goed te doen.

om 12 uur op bed en om 3 uur had ik een droom..het ging over wie heeft de wee?

ik kijk elke dag wie is de chef...nou ja hoe kom je er bij!

werd wakker en ja weeen,om de 6

was goed te doen.

om 11 uur kwam de vk,ik had toch echt wel weeen en wou ff weten hoe ik er voor stond,zegt ze: denk nie dat t weeen zijn..

maar toch 4 cm ontsluiting!

ik zag er te fit uit!

hahaha

om 5 uur zou ze weer komen maar om 1 uur had ik wee op wee zonder rust.. dus bellen en ze kwam.

om 3 uur had ik 10 cm!

dus snel!!

heb van 2 tot 4 in de douche gezeten om de weeen op te vangen.

alles bij elkaar gekotst van de pijn.

persweeen pfff die waren heftig..

had geen energie meer omdat ik alles er uit gooide..

omdat ze dacht dat yolanthe verkeerd lag en het zakken niet snel ging hebben we ambu gebeld,ik was zo slap als een dweil.

een opluchting ik was kapot.

hobbel hobbel naar mcl en daar is ze samen met mijn gepers en de pomp te wereld gekomen!

heeeeeeerlijk dat moment!!

om 17.50 was ze er!

om 18.00 naar de ok want door t inknippen had ik een gat in mijn darm...ja hoe en wat? maart was zo

om half 9 was ik terug,had een ruggeprik gehad dus kon lekker knuffelen.

tot snel xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven