*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lino: wat fijn meid, veel sterkte en succes!

Jacqie: ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

Paulien: wat een superbevalling, geniet maar lekker van je kleine meid!

Laulau: ik hoop voor jou dat het nu ook snel begint, misschien is het al zover... duim duim?
Lino, hoop voor je dat het nog lekker snel is gegaan en je nu je baby al in je armen hebt (of in ieder geval al flink aan het persen bent)

Jacqie, fijn dat het zo goed gaat met je meisje. Hopelijk voel jij je ook snel weer wat beter.
Lino, spannend, wat fijn dat het zo spontaan nog is gekomen!!

Carry, sterkte vandaag!

Jacqie, heftig allemaal hoor, maar nu lekker genieten en weer op krachten komen!

Laulau, heb je goed geslapen, hopelijk voel je je vandaag beter.

Iedereen een ! Helemaal eens met Bassiste, we zijn allemaal gewone mensen, maar wel hele sterke, zomaar even een mensje maken!!!

liefs

Freddy
Lieve meiden (zijn er inmiddels zoveel!) allemaal van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wonder (s)!

Zo verschillend hoe alle bevallingen gaan; krijg nog steeds kippenvel, positieve kippenvel, als ik weer zo'n beschrijving lees.

Nu alles een beetje inzinkt bij mij, kijk ik er toch met een heel fijn gevoel op terug, echt!

Alle meiden die nog moeten / mogen; zet hem op, de laatste loodjes en dan hebben jullie ook zo'n bellenblazende frummel in jullie armen.

En als je denkt 's nachts bij de zoveelste voeding, is dit het? Juist op dat moment krijg je zo'n tandenloze grijns, natuurlijk nog in stuipvorm, maar stiekum toch bedoeld voor mama!! En dan weet je dat het het waard is.

Echt!
Jeetje, wat een heftige verhalen weer.

Naatie, nog gefeliciteerd met Robin! Fijn dat alles goed gaat!

Carry, je bent nu bezig waarschijnlijk, super veel succes en ik denk aan je! Ben heel benieuwd hoe het gaat.

Paulien, mooie bevalling. Ik had dat ook, dat de hartslag van de baby wegvalt. Dat vond ik nog het engste van het bevallen. Daarom kreeg ik ook een knip (en om die reden vond ik dat niet erg, alles voor je baby). Succes met herstellen, ook voor Esmee. Hopelijk komt de bv goed op gang, nog geen last van stuwing?

Lino, succes vandaag, je kan het!!

Jacqie, heftig! Heb je nu een totaal-ruptuur of niet? In ieder geval fijn dat je er zo positief over kan vertellen. Succes met herstellen!

Voor iedereen die er doorheen zit of die ik vergeten ben:

Freddy heeft gelijk, we hebben maar mooi een baby gemaakt, da's niet nix hoor!!

veel liefs
Mooie woorden Zwitsal! Hoe gaat ie verder?
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes en knuffels!

Doet een mens goed!

Gooo Lino!!! Ben heel benieuwd hoe het nu is!!!

Paulien, klinkt als een droom-bevalling!! Heel fijn dat alles zo goed is gegaan!

Jacque, gaat het weer een beetje? Heb je erg veel traantjes? Vervelend hoor... Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Je bevalling klinkt ook wel als een heftige gebeurtenis!

Hopelijk is Carry nu ook al een beetje op weg...

En dan heb ik zelf ook nog nieuws (jeeehhh), gisteravond om de 10 minuten pijnlijke krampen. Vannacht wel redelijk kunnen slapen (was doodmoe, waarschijnlijk ook van de nacht ervoor), maar wel veel wakker en ook krampen/ weeen, ik weet nooit wat ik voel.

Anyway, vanmorgen vroeg ben ik volgens mij ook de slijmprop verloren en nu weer om de 9-10 minuten iets wat best een wee zou kunnen zijn. Allemaal nog veel te goed te doen, maar er is in ieder geval iets van aktie.

Mijn ouders komen Lisa zo dalijk ophalen en zij blijft ook bij hun slapen, kan ik nog even rusten (en hopen dat baby besluit tot nog meer aktie...)

Ik hou jullie op de hoogte! (als dat nodig is )
Laulau wat fijn!!! Het gaat vast wel doorzetten nu, ik duim voor je, succes!!
Super laulau, heel veel succes!
Voor de meiden waar het is begonnen succes.

Onthoud het is voor een goed doel
Zo wat veel geschreven al weer sinds gisteravond!

Sterkte Jacqie, doe maar lekker rustig aan hoor, tis best heftig geweest zo te lezen....

jaaa laulau en lino! Zet m op meiden!! Jullie kunnen het!

Hier alles rustig, gisteravond en vanacht wel wat krampen (werd er wakker van vanacht) maar nu weer niks.
Hallo dames,

Nog niemand in de tussentijd bevallen las ik even snel?

Lino wel spannend hoor, fijn dat de bevalling spontaan nog begint.

Carry een dikke knuffel van mij voor het lange wachten!

Nou dan zal ik mn bevallings verhaal ook even vertellen

Om 13.00 uur kreeg ik ineens vanuit het niets krampen. Om de 8 a 10 minuten. Ik heb nog op de pc een aflevering van ANTM gekeken, ging allemaal prima.

Om 14.45 kwam mn man thuis van het werk en toen heb ik de hond nog uit gelaten ( een half uurtje gelopen) en daarna begonnen de weeën. Niet normaal. Om 15.45 waren ze heftig en om 16.30 hield ik het niet meer. De vk gebeld en zij was er om 16.50. En toen had ik dus al 10 cm ontsluiting! Gelukkig waren de vliezen nog niet gebroken anders was de kleine man al geboren geweest!

Na 10 minuten persen was Robin er dan al! Zo ontzettend snel!

En thuis, wat ook super was!

Nu gaat alles goed, de bv gaat nu op gang komen. Auw auw..

De nachten zijn wel heftig. Vannacht is Robin ook pas om 05.45 uur gaan slapen

Maar verder zijn we helemaal gelukkig zo met zn vieren. De grote broer reageert ook heel goed op de kleine Robin!
Laulau, goed nieuws, hopelijk zet het snel door, zet hem op!!

Lino, hoop zo dat je je kleintje al in je armen hebt!

Bassiste, gaat het doorzetten.... zat je moeder er toch maar 1 dagje naast

Naatie, wat een heftige bevalling zeg, dat kleintje van jullie wilde wel heel graag de buitenwereld zien. Fijn dat jullie zo gelukkig zijn!

liefs

Freddy
Hey meiden,

Toch wel krampjes heel de dag, komen nu sinds 1,5 uur om de ong. 10 minuten. Ze doen niet echt erg zeer, maar ik voel ze wel.

Tussendoor ook echt een ongesteldheidsgevoel.

Zou t dan toch zo zijn???
Bassiste, spannend, wie weet zet het door. Het zouden echter ook oefenweeën kunnen zijn, maar hoe dan ook is het natuurlijk fijn dat er iets gebeurd.
Hier een trotse tante. Carry is vanmiddag bevallen van een heel mooi zoontje, Olav.

Alles is goed gegaan en ze zijn nu nog in het ziekenhuis maar mogen zo naar huis!
Jeeeehh voor Carry!!!

Lino, hoe staan de zaken ervoor? Hebben we vandaag twee baby's???

Bassiste, ik hoop echt voor je dat het wat word...

wil je niet ontmoedigen, maar hier is het met vlagen om de 10 minuten en dan weer een half uur niks...

Er zet dus niks door en dat vind ik best jammer. En ook erg vervelend, want ik heb soms echt wel pijn en als dit inderdaad (zoals de vk zei) dagen aanhoudt, ben ik niet erg blij (en oververmoeid, haha)....

Ga zo boodschappen doen, misschien helpt dat...

Hopelijk snel ander nieuws.
Carry Van harte gefeliciteerd met je zoon.
Carry gefeliciteerd!!! Super hoor! Geniet ervan!

Laulau en Bassiste succes!!!
Carry, gefeliciteerd met je zoon!

Lino, ik hoop voor je dat het goed gaat met jou en de kleine!

Laulau, hopelijk zet het door!

Naatie wat een snelle bevalling heb je gehad.

Ook vanuit Boliva een dikke knuffel voor alle meiden die het even niet meer zien zitten, al dat wachten....

Ik had gisteren na de lunch ontzettende kramp in mijn buik. Ik dacht dat het bij mij ook misschien begonnen was. Toen kreeg ik hele lichte weeen, ik voelde ze bijna niet, alleen als ik mijn hand op mijn buik legde. Het duurde zo'n 5 uur, en toen hield het weer op. Oefenweeen dus. Erg gek dat het weer ophield, ik was me al helemaal aan het verheugen op de geboorte van de baby. Maar ik moet nog even. Misschien heeft de volle maan van komend weekend nog effect?
Carry, gefeliciteerd met je zoontje. Super!

En laulau en bassiste, hopelijk zet er toch nog wat door.

Alejandra, ook bij jou dus al wat gerommel. Hoe is het trouwens bij jullie geen last van ongeregeldheden.

Hier vanmiddag weer wat krampen, maar is weer minder. Dus ga toch maar naar de bruiloft. Heb wel voor de zekerheid mijn tas en de maxicosi in de auto gegooid. Het is namelijk bijna uur rijden.
nou meiden,

Onze dochter is geboren!!! (voor naam en info zie hyves, ga ik zo ff een berichtje plaatsen).

Toch een bevalling vanuit het 'boekje' :-). Het is heel goed gegaan en dacht dat ik het nooit zou kunnen zonder pijnstilling, maar toch helemaal thuis bevallen, heerlijk in je eigen bedje!

Gistermiddag kon de vk dus niet strippen, baarmoeder nog dicht, wel slijm en bloed verloren. savonds om 19.00 uur wat gerommel (kwam dit keer wel regelmatig) en om 22.00 tot 24.00 nog geslapen en toen had ik het besef dat 'het' toch wel begonnen was...nu was de vraag, gaat het doorzetten dwz, worden de weeen heftiger??? man gewoon lekker laten slapen en om een uur of 04.00 moest hij me toch even gaan helpen met 'puffen' , nou ja puffen hij MOEST mn rug tegendruk geven, aangezien ik buik en rugweeen had...de weeen vond ik op dat moment al aardig heftig (niet wetende wat er nog komen ging haha) en om 04.30 vk gebeld, had weeen om de 5 minuten die toch wel 1 minuut duurde...vk was hier om 05.00 uur en constateerde dus 2 a 3 cm...hmm nog niet zoveel dus. Even onder de douche geweest etc. en om 07.30 begon het 'echt' was flink puffen geblazen en weeen kwamen om de 2 a 3 min. gauw vk gebeld en was hier om 08.00 uur. Had toen 6 cm en ze zei toen dat de kleine wel in de ochtend geboren zou worden! aangezien ik nogal wat paniekerig was, dat ik het niet zou kunnen en pijnstilling etc. nodig had...haha maar doordat de vk zei dat het niet lang meer zou duren, durfde ik het toch aan om thuis te blijven. om 8.15 vk weg en om 08.30 vk weer terug haha...de weeen kwamen om de minuut en trok het niet meer...toen ze er was, wist ze genoeg en ging ze alles klaarzetten voor de bevalling en na een kwartiertje persen is ze dan geboren om 08.59.

Ben erg blij met hoe het gegaan is, en stiekem ook wel trots op mezelf dat het 'zo' gelukt is.

Kleine meid is dus 4100 gram, erg hongerig...ze heeft echt al per keer half uur aan de borst gelegen...en ook mooi aangehapt en flink zuigen . Dus het lijkt erop dat ze het allemaal snapt. Volgens mij komt het met de kraamzorg ook helemaal goed, kortom ik ga heerlijk genieten van deze kraamweek en laat me lekker verwennen :-)

Meiden jullie allemaal succes!
Lino, gefeliciteerd!
Lino en Carry, gefeliciteerd!!
Lino: gefeliciteeeeeerd!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven