Goedkoop naar Londen
dinsdag 4 augustus 2015 om 00:18
Hallo Allemaal!
Een zangers die ik goed vindt komt in Europa, alleen naar Engeland met haar tour .. Nu is Londen het dichtste bij maar vliegtickets zijn zo duur en zelf rijden is geen optie.. Nu vroeg ik me af of jullie nog tips hebben om (goedkoop) naar Londen te gaan.. Want ik wil haar echt graag zien! Ik heb geen credit card dus moet via Ideal of paypal betalen (voor een overnachting bv).. Hopelijk weten jullie iets!

Finding My Own Way 
"Ever tried. Ever failed,No matter,Try again.Fail again,Fail Better.”
Een zangers die ik goed vindt komt in Europa, alleen naar Engeland met haar tour .. Nu is Londen het dichtste bij maar vliegtickets zijn zo duur en zelf rijden is geen optie.. Nu vroeg ik me af of jullie nog tips hebben om (goedkoop) naar Londen te gaan.. Want ik wil haar echt graag zien! Ik heb geen credit card dus moet via Ideal of paypal betalen (voor een overnachting bv).. Hopelijk weten jullie iets!
dinsdag 4 augustus 2015 om 00:23
Met de bus: www.eurolines.nl
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
dinsdag 4 augustus 2015 om 00:31
dinsdag 4 augustus 2015 om 06:08
Je kan ook met de trein: www.eurostar.nl
Zelf heb ik dit al meerdere keren gedaan en bevalt prima je reist dan vanaf brussel-zuid en stapt midden in Londen uit.
Het treinkaartje is inclusief de reis vanaf elk station in Nederland naar Brussel.
Zelf heb ik dit al meerdere keren gedaan en bevalt prima je reist dan vanaf brussel-zuid en stapt midden in Londen uit.
Het treinkaartje is inclusief de reis vanaf elk station in Nederland naar Brussel.
Rock and Roll, Sent Us Insane
dinsdag 4 augustus 2015 om 08:36
Als het echt goedkoop moet: neem de Eurolines en slaap in een hostel (dorm), met een beetje geluk ben je dan voor vervoer en één overnachting rond de 50 euro kwijt. Overnachten in een dorm kost tussen de 20 en 30 euro, afhankelijk van locatie en comfort.
Andere opties zijn de lowcost vlucht, maar dan moet je er rekening mee houden dat je ook nog van dat afgelegen vliegveld naar het centrum (Denk ik? Waar is dat concert?) moet komen en dat is ook niet bepaald gratis in Londen. Net als dat je treinkaartje van bijvoorbeeld Groningen naar Eindhoven Airport ook het nodige zal kosten.
Easyjet kun je overigens gewoon met Ideal betalen en Ryanair accepteert Paypal.
Andere opties zijn de lowcost vlucht, maar dan moet je er rekening mee houden dat je ook nog van dat afgelegen vliegveld naar het centrum (Denk ik? Waar is dat concert?) moet komen en dat is ook niet bepaald gratis in Londen. Net als dat je treinkaartje van bijvoorbeeld Groningen naar Eindhoven Airport ook het nodige zal kosten.
Easyjet kun je overigens gewoon met Ideal betalen en Ryanair accepteert Paypal.
dinsdag 4 augustus 2015 om 08:37
Toevallig dat ik van de week keek naar een groupon aanbieding. Met de bus naar Londen, ´s nachts reizen, in de ochtend een rondleiding, 9 uur vrij te besteden, ´s nachts terug, was het goedkoopst (4 tientjes per persoon). Met een overnachting heb ik niet heel goed gekeken, maar ik dacht dat ik 140 euro voorbij zag komen.
dinsdag 4 augustus 2015 om 08:51
IDbus rijdt ook goedkoop naar London: http://www.idbus.com
en verder voor goedkope overnachting inderdaad even kijken bij jeugdherberg (youth hostel), couchsurfing of AirBnB.
en verder voor goedkope overnachting inderdaad even kijken bij jeugdherberg (youth hostel), couchsurfing of AirBnB.
dinsdag 4 augustus 2015 om 09:10
quote:JillandKateRFedererfan schreef op 04 augustus 2015 @ 00:55:
Eurolines vault af.. Data van het concert en rondom het concert is niet beschikbaar
en dat terwijl het concert eind November is!Staan de data er na wel al beschikbaar, anders komt deze datum waarschijnlijknog. Wij konden vorig jaar pas in september boeken, voor november. Goed in de gaten blijven houden, zodra ze online komen kan je soms een ticket scoren voor 2 tientjes. Mijn man gaat in oktober met mijn zoon voor ¤60 naar Londen met Eurolines. Is goed te doen vind ik.
Eurolines vault af.. Data van het concert en rondom het concert is niet beschikbaar
dinsdag 4 augustus 2015 om 09:15
www.blablacar.com
Daar staan elke dag heel wat mensen op die naar Londen rijden en een plekje vrij hebben in un auto.
edit: wardijntje was me voor
Daar staan elke dag heel wat mensen op die naar Londen rijden en een plekje vrij hebben in un auto.
edit: wardijntje was me voor