Kitlers the sequel
woensdag 22 juli 2015 om 21:20
Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.
De vorige keer in Kitlers....
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
woensdag 5 augustus 2015 om 16:13
quote:melbrw schreef op 05 augustus 2015 @ 16:04:
Char,wil je er over praten?
Ze heeft weer enveloppen voor een mailing gevuld en de brieven zo gevouwen dat het adres aan de binnenkant zit. Zo dus. En dit is niet de eerste keer
En dat zegt ze ook nog maar we kunnen ze toch versturen
Char,wil je er over praten?
Ze heeft weer enveloppen voor een mailing gevuld en de brieven zo gevouwen dat het adres aan de binnenkant zit. Zo dus. En dit is niet de eerste keer
En dat zegt ze ook nog maar we kunnen ze toch versturen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 5 augustus 2015 om 16:17
woensdag 5 augustus 2015 om 16:19
quote:TheQ schreef op 05 augustus 2015 @ 16:16:
[...]
Is het een idee om bij het uitbetalen de komma verkeerd neer te zetten? En dan gewoon volhouden dat de komma daar hoort...
Wat een goed idee. Ik leer elke keer hier weer wat op het Vivaforum en dan wordt er gezegd dat Vivaforummers niet behulpzaam zijn.
[...]
Is het een idee om bij het uitbetalen de komma verkeerd neer te zetten? En dan gewoon volhouden dat de komma daar hoort...
Wat een goed idee. Ik leer elke keer hier weer wat op het Vivaforum en dan wordt er gezegd dat Vivaforummers niet behulpzaam zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 5 augustus 2015 om 16:54
quote:charlottew88 schreef op 05 augustus 2015 @ 16:13:
[...]
[afbeelding]
En dat zegt ze ook nog maar we kunnen ze toch versturen zei ze dat serieus?
[...]
[afbeelding]
En dat zegt ze ook nog maar we kunnen ze toch versturen zei ze dat serieus?
woensdag 5 augustus 2015 om 18:00
quote:TardarSauce schreef op 05 augustus 2015 @ 17:07:
OMG het spijt me maar wat een domme kut. Ik zou daar dus ab-so-luut niet tegen kunnen. ik ook niet en helemaal niet als ik ongesteld ben dan erger ik mij extra snel. Dus toen flapte ik eruit goh jij bent niet het helderste potloodje uit het doosje he. Maar dat snapte ze niet .
OMG het spijt me maar wat een domme kut. Ik zou daar dus ab-so-luut niet tegen kunnen. ik ook niet en helemaal niet als ik ongesteld ben dan erger ik mij extra snel. Dus toen flapte ik eruit goh jij bent niet het helderste potloodje uit het doosje he. Maar dat snapte ze niet .
woensdag 5 augustus 2015 om 18:00
woensdag 5 augustus 2015 om 18:05
quote:charlottew88 schreef op 05 augustus 2015 @ 18:00:
[...]
ik ook niet en helemaal niet als ik ongesteld ben dan erger ik mij extra snel. Dus toen flapte ik eruit goh jij bent niet het helderste potloodje uit het doosje he. Maar dat snapte ze niet .Ghegheghe, ik vind het wel hilarisch. Dank je voor het delen
[...]
ik ook niet en helemaal niet als ik ongesteld ben dan erger ik mij extra snel. Dus toen flapte ik eruit goh jij bent niet het helderste potloodje uit het doosje he. Maar dat snapte ze niet .Ghegheghe, ik vind het wel hilarisch. Dank je voor het delen
woensdag 5 augustus 2015 om 18:11
quote:melbrw schreef op 05 augustus 2015 @ 18:05:
[...]
Ghegheghe, ik vind het wel hilarisch. Dank je voor het delen
Graag gedaan.
Dat van dat helderste potloodje in het doosje heb ik hier ooit eens op het forum gelezen zeer toepasselijk vind ik deze uitspraak voor sommige mensen.
[...]
Ghegheghe, ik vind het wel hilarisch. Dank je voor het delen
Graag gedaan.
Dat van dat helderste potloodje in het doosje heb ik hier ooit eens op het forum gelezen zeer toepasselijk vind ik deze uitspraak voor sommige mensen.
woensdag 5 augustus 2015 om 18:15
quote:TardarSauce schreef op 05 augustus 2015 @ 18:12:
Ik ken hem alleen als Sharpest pencil in the box oftewel het scherpste potloodje in het doosje.
Volgens mij heeft dat niks met helder te maken dus terecht dat ze hem niet snapt.
Jij bent niet het helderste lichtje die ken ik dan weer wel.Spuit 11.
Ik ken hem alleen als Sharpest pencil in the box oftewel het scherpste potloodje in het doosje.
Volgens mij heeft dat niks met helder te maken dus terecht dat ze hem niet snapt.
Jij bent niet het helderste lichtje die ken ik dan weer wel.Spuit 11.
woensdag 5 augustus 2015 om 18:26
quote:TardarSauce schreef op 05 augustus 2015 @ 18:12:
Jij bent niet het helderste lichtje die ken ik dan weer wel.
Ja dat is inderdaad logischer maar ik had hem hier zo gelezen en ik flapte het er zo uit.
Maar als ik scherp had gezegd had ze het waarschijnlijk ook niet gesnapt want ze is niet zo intelligent is gebleken. Iedereen doet wel eens iets doms maar zij spant toch echt wel de kroon.
Jij bent niet het helderste lichtje die ken ik dan weer wel.
Ja dat is inderdaad logischer maar ik had hem hier zo gelezen en ik flapte het er zo uit.
Maar als ik scherp had gezegd had ze het waarschijnlijk ook niet gesnapt want ze is niet zo intelligent is gebleken. Iedereen doet wel eens iets doms maar zij spant toch echt wel de kroon.
woensdag 5 augustus 2015 om 20:03
woensdag 5 augustus 2015 om 20:15
quote:TardarSauce schreef op 05 augustus 2015 @ 20:03:
Hahaha ben het met je eens hoor. En ik gaf al aan ik kan niet zo goed tegen oerdomme mensen. Helemaal als ze dan zelf nóg niet kunnen bedenken wat er fout is gegaan (zoals met die brieven). Dan denk ik echt van wow hoe heb jij jezelf aangekleed en hoe ben je hier in hemelsnaam naartoe gekomen.
Hahaha ben het met je eens hoor. En ik gaf al aan ik kan niet zo goed tegen oerdomme mensen. Helemaal als ze dan zelf nóg niet kunnen bedenken wat er fout is gegaan (zoals met die brieven). Dan denk ik echt van wow hoe heb jij jezelf aangekleed en hoe ben je hier in hemelsnaam naartoe gekomen.