Kitlers the sequel

22-07-2015 21:20 3009 berichten

Voor al uw al dan niet zwartgallige onzin waarbij iedereen op elk moment kan en mag inbreken want we doen niet aan kliekjes.

De vorige keer in Kitlers....

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol
quote:melbrw schreef op 04 augustus 2015 @ 17:00:

[...]

Vorig jaar 3 collega's, een aanhang en ik.

Dit jaar 3 collega's, twee aanhang en 5 vrienden van vrienden, in de laatste categorie iemand die we hebben omgedoopt tot " Dixie" omdat hij vreselijk stonk. Vreemd genoeg heeft hij de halve week gedacht dat we een geintje maakten, ondanks alle botte opmerkingen erover. Hij reed met een van de auto's terug, we hebben hem verplicht om zijn hele deobus leeg te maken voor hij instapte. Hij zat niet bij ons

Volgend jaar weet ik het totaal nog niet. In ieder geval 3 collega's en ik, twee aanhang, een van de huidige vrienden van vrienden, en nog die waarvan ik niet weet of ze bij ons gaan staan of niet. Dixie is niet toegevoegd in het appgroepje, en niemand heeft het over een kaartje voor hem gehad.

Maar in de loop van het jaar wordt het altijd meer.

Ahhhhh wat leuk!! Hoelang ga je al? Klinkt echt als een terugkerend iets.

En Dixie....Een man zeker? Ik snap niet dat iemand zichzelf niet kan ruiken op een gegeven moment
quote:charlottew88 schreef op 04 augustus 2015 @ 19:21:

[...]

Oh ja dat was ik even vergeten Je hebt vast ijs wat je nog liever heb dan sex?
quote:Lovestar schreef op 04 augustus 2015 @ 20:19:

[...]

Ahhhhh wat leuk!! Hoelang ga je al? Klinkt echt als een terugkerend iets.

En Dixie....Een man zeker? Ik snap niet dat iemand zichzelf niet kan ruiken op een gegeven moment Dat laatste heb ik ook. Moet je nagaan hoe gezellig het straks wordt.
Speaking of dixie: het dinsdagdilemma van deze week is: #126 EEN VOLLE DIXI WORDT OMGEDUWD TERWIJL JIJ ERIN ZIT – OF – ALLE LAMPEN IN JE HUIS ZIJN STROBOSCOPEN.

Er zijn er waar ik zo uit ben maar deze.... Doe mij de dixi maar (jakkes!!!) met stroboscooplampen in m'n huis wordt ik denk ik gek!!
Alle reacties Link kopieren
quote:linjmh schreef op 04 augustus 2015 @ 20:40:

Speaking of dixie: het dinsdagdilemma van deze week is: #126 EEN VOLLE DIXI WORDT OMGEDUWD TERWIJL JIJ ERIN ZIT – OF – ALLE LAMPEN IN JE HUIS ZIJN STROBOSCOPEN.

Er zijn er waar ik zo uit ben maar deze.... Doe mij de dixi maar (jakkes!!!) met stroboscooplampen in m'n huis wordt ik denk ik gek!!Doe mij de dixie maar. Stront valt af te wassen (heerlijk lang onder de douche staan) maar stroboscoop lampen? Migraine en epilepsie aanvallen om de haverklap zijn niet leuk. Ik ontwijk al een aantal winkels omdat ik hun lampen niet verdraag.
quote:ikeaverslaafde schreef op 04 augustus 2015 @ 20:36:

[...]

Dat laatste heb ik ook. Moet je nagaan hoe gezellig het straks wordt. Ik zeg het als ik je ruik Als meiden onder elkaar doe je dat toch? (lees:eigenbelang )
quote:linjmh schreef op 04 augustus 2015 @ 20:40:

Er zijn er waar ik zo uit ben maar deze.... Doe mij de dixi maar (jakkes!!!) met stroboscooplampen in m'n huis wordt ik denk ik gek!!Dixie
http://assets.thecreators ... lead_slide.jpg?1341335698
Wow is dat een siammie? <3
En 'dixie' klinkt als een oud festivalmaatje van me wat enorm uit zijn murf stonk. Niet te harden gewoon. Paar keer wat van gezegd bedoel jezus hee hoe lastig is het om jezelf een beetje schoon te houden. Maar het kwam niet echt aan geloof ik. Pfff die stonk niet alleen uit zijn bek hoor trouwens. Hing altijd zo'n aparte lucht aan zijn kleding ook.
Goedemorgen lieve Kitlers
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:ikeaverslaafde schreef op 04 augustus 2015 @ 20:36:

[...]

Dat laatste heb ik ook. Moet je nagaan hoe gezellig het straks wordt.

Mwah, dat komt wel goed hoor, mijn zus ruikt al jaren niet. Die vraagt dus ook andermans mening voor ze een nieuw parfum koopt.

Hier werd niet om onze mening gevraagd, maar de opmerkingen kwamen spontaan en niet subtiel. En iedereen ging steeds bovenwinds staan
Awesome plaatje TheQ
quote:melbrw schreef op 05 augustus 2015 @ 09:14:

Awesome plaatje TheQDank. Siamees in stroboscoop. Ik probeer af en toe onntopic een plaatje te plakken. Of...link, *zet schreeuwstem op* want ik heb nog steeds geen antwoord van de mods. Ik kan al 11 uur plaatjes plakken. Foei, Q, Foei.

Als we het over mooie plaatjes hebben, ben ik blij dat ik mobiel forum. Als ik af en toe achter de PC zit en jouw profielfoto zie krijg ik het spontaan warm. Een (waarschijnlijk onbedoelde) erotische explosie van 1 cm2.
@Lovestar & @Melbrw, ben ik toch gerustgesteld al.

I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 05 augustus 2015 @ 13:16:

[afbeelding]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lunch is geserveerd!

@peppermint_Patty

Dank voor de site! Ik ben nu al fan van nummer 509. Nog genoeg te gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven