Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solomio schreef op 04 augustus 2015 @ 10:40:

Ik las net dat er geen gewonden zijn gevallen bij dat ongeluk met dat brugdeel. Als je de beelden ziet is dat echt een wonder.

Wel veel materiële schade.Materiële schade is niet zo erg, of in ieder geval te overzien. Gelukkig geen gewonden!
Geen mensen die gewond zijn geraakt.

Wel een hondje dat is overleden. Van de meneer die zijn winkel ontruimt heeft omdat hij het niet vertrouwde. Heel sneu.
quote:KiaOraHoi schreef op 04 augustus 2015 @ 10:50:

Geen mensen die gewond zijn geraakt.

Wel een hondje dat is overleden. Van de meneer die zijn winkel ontruimt heeft omdat hij het niet vertrouwde. Heel sneu.Och, dat is idd wel heel sneu.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:inkie1 schreef op 04 augustus 2015 @ 10:36:

Bella heb je al gemeet met de nieuwe meneer?

Nee nog niet.

Wel elke dag app contact.

Waarschijnlijk ergens volgende week.
Huts!
quote:inkie1 schreef op 04 augustus 2015 @ 10:35:

[...]

Daar gaat je praaivusie, straks allemaal stalkers bij jou in 't durp Die had ik al.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:rosemetijs schreef op 04 augustus 2015 @ 10:36:

[...]

O was dat bij jou?

Vlakbij. Godzijdank is er alleen hond dood.

Het heeft wel een enorme impact op de mensen die er wonen, die het hebben gezien. Meneer Tats zag het vanaf ons balkon gebeuren, die was al danig onder de indruk. Kan je nagaan als je er woont of werkt. 'Alleen maar immateriële schade' is behoorlijk kort door de bocht. Mensen zijn enorm geschrokken.

Zoon van een vriendin was in die winkel, kennis lag lekker te tukken toen die kraan op het huis naast het zijn viel, zijn zoon zag dat ding vallen van een afstand en als de dood dat het zijn ouders huis was. Was niet fijn.
quote:Solomio schreef op 04 augustus 2015 @ 10:19:

[...]

Ik vind het niet zo kies dat jij dat hier deelt. Dat kan Ginge best zelf.

Verder: leuk plaatje Ginge, ik kan zien dat je geniet.Ja die copieuze bbq van gisteren deed het hem ;)
Je schrikt je wild als er zo'n ding door je dak heen komt vallen zeg.

Ik heb vluchtig het AD gezien net, vol verhalen over klunzig gedoe met die werkzaamheden.
Vreselijk Tats. Er waren heel wat engeltjes daar in de buurt. Dat er maar 1 gewonde is (en 1 dode hond) is echt onvoorstelbaar.
Getsie Hatsetats!

Weet iemand hier hoe je je inbox moet opschonen? Ik kan met de zoekfunctie geen inbox-leeg-methode vinden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:hatsetats schreef op 04 augustus 2015 @ 11:10:

[...]

Vlakbij. Godzijdank is er alleen hond dood.

Het heeft wel een enorme impact op de mensen die er wonen, die het hebben gezien. Meneer Tats zag het vanaf ons balkon gebeuren, die was al danig onder de indruk. Kan je nagaan als je er woont of werkt. 'Alleen maar immateriële schade' is behoorlijk kort door de bocht. Mensen zijn enorm geschrokken.

Zoon van een vriendin was in die winkel, kennis lag lekker te tukken toen die kraan op het huis naast het zijn viel, zijn zoon zag dat ding vallen van een afstand en als de dood dat het zijn ouders huis was. Was niet fijn.Vreselijk zeg..
quote:feow schreef op 04 augustus 2015 @ 12:10:

Getsie Hatsetats!

Weet iemand hier hoe je je inbox moet opschonen? Ik kan met de zoekfunctie geen inbox-leeg-methode vinden.Klik op inbox berichten, scroll naar beneden en geef daar aan waar het verplaats moet worden. (Prullebak)
Prrrr, mauw miawwwww.
Dank je Jane-Ice, gelukt. Ik zat te klooien met berichtje voor berichtje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
wat een toestand met die kranen in alphen, een godswonder dat er niet meer slachtoffers zijn gevallen.

ik lees net dit, dus alle viva dames hebben al die tijd gelijk gehad

ontzettend veel vrouwen hebben een relatie met een narcist
Schrikken voor je man Hats, bijna bizar dat er geen doden en gewonden zijn gevallen.
Je bent zelf een theepot
Op GeenStijl vandaag in een filmpje het effect van de schreeuw van die mevrouw in de zijstraat. Ik denk dat ze minimaal 2 levens heeft gered.
Dat filmpje van die camerabeelden uit de kroeg? Nou, dat mens schreeuwde hard maar dat konden ze van die afstand niet horen hoor.
Deze, Hats? Nep?

http://www.geenstijl.nl/m ... _rennuuuuuuuuuhhhhhh.html
De beelden zijn niet nep. Maar die vrouw stond aan de andere kant van het water, een heel stuk van de plek af. Die winkels zijn dicht aan de achterkant. Die vrouw heeft niemand gered met haar gegil. De mensen in de straat hoorden de val van die kranen en die brug.
Dat gegil is eronder gemonteerd
De camerabeelden van de beveiligingscamera van de kroeg
quote:hatsetats schreef op 05 augustus 2015 @ 16:52:

Dat gegil is eronder gemonteerdOkee.
Kom eindelijk ook weer 's langswaaien.
Ha Co!
Hee co!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven