Prijzen David Lloyd
zaterdag 8 augustus 2015 om 21:54
Omdat ik toch echt wat actiever moet worden om mijn lichaam in acceptabele vorm te houden, ben ik op zoek naar een sportschool in Rotterdam. Hiervoor heb ik gesport bij Fitland (voormalig Achmea Health Center) en ik was erg te spreken over de faciliteiten en de ruime openingstijden (tot laat in de avond en weekend). Toch mis ik daar een stuk klantvriendelijkheid en een zwembad van redelijk formaat, waardoor mijn oog nu is gevallen op David Lloyd. De prijzen van David Lloyd worden echter zo bizar geheim gehouden, dat ik niet voornemens ben om een kijkje te nemen voordat ik enigszins een idee heb waar ik aan moet denken. Dal-, student- of gezinsabonnement is voor mij geen optie. Wie heeft een idee wat in dat geval een lidmaatschap per maand ongeveer zal kosten bij David Lloyd?
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:04
Geheim = inderdaad loeiduur.
Had ik hier ook met destijds Fitness First, ik wilde weten on het boven of onder de ¤50 was. Wilden ze aan de balie serieus niet zeggen, dan moest ik eerst een soort introductie doen. Nou doei, dan niet hoor.
Het was ook niet een kwestie van niet veel geld wíllen betalen, maar als student gewoon niet meer hebben!
Had ik hier ook met destijds Fitness First, ik wilde weten on het boven of onder de ¤50 was. Wilden ze aan de balie serieus niet zeggen, dan moest ik eerst een soort introductie doen. Nou doei, dan niet hoor.
Het was ook niet een kwestie van niet veel geld wíllen betalen, maar als student gewoon niet meer hebben!
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:07
Ja ik stond ook met mn oren te klapperen toen ze het me vertelde.
Idd in Rotterdam.
Er zijn denk ik wel sportclubs te vinden met lagere lidmaatschappen, maar de vraag is of die ook voldoen aan jouw eisen.
Hoe vaak wil je gaan?
Misschien is 2/3x in de week bootcamp/crossfit ook een optie.
En een 10/20/50-rittenkaart van het zwembad erbij.
Idd in Rotterdam.
Er zijn denk ik wel sportclubs te vinden met lagere lidmaatschappen, maar de vraag is of die ook voldoen aan jouw eisen.
Hoe vaak wil je gaan?
Misschien is 2/3x in de week bootcamp/crossfit ook een optie.
En een 10/20/50-rittenkaart van het zwembad erbij.
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:19
Dank voor de reacties.
Ik wil ongeveer 2-3 keer per week gaan. Het punt is, dat ik vooral gemak zoek, waarbij ik direct na het werk door kan gaan naar de sportschool. Eenmaal de bank aangeraakt is er vaak niet meer vanaf komen . De ene keer staat mijn werkagenda het toe om 17:30 de deur uit te stappen, maar vaak genoeg wordt het ook 19:30 uur. Een beetje ontspannen na het sporten met een sauna, zwembad en/of stoombad vind ik dan ook wel erg fijn. Maar 80-90 euro per maand vind ik het echt niet waard! Zeker gecombineerd met de hijgerige verkoper die ik wel verwacht bij de aanschaf van een keuken of auto, maar bij een sportschool... Vreselijk!
Ik wil ongeveer 2-3 keer per week gaan. Het punt is, dat ik vooral gemak zoek, waarbij ik direct na het werk door kan gaan naar de sportschool. Eenmaal de bank aangeraakt is er vaak niet meer vanaf komen . De ene keer staat mijn werkagenda het toe om 17:30 de deur uit te stappen, maar vaak genoeg wordt het ook 19:30 uur. Een beetje ontspannen na het sporten met een sauna, zwembad en/of stoombad vind ik dan ook wel erg fijn. Maar 80-90 euro per maand vind ik het echt niet waard! Zeker gecombineerd met de hijgerige verkoper die ik wel verwacht bij de aanschaf van een keuken of auto, maar bij een sportschool... Vreselijk!
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:19
Is dat zwembad echt een must? Anders is Wellnes Centre Terbregge misschien ook wel wat. Geen zwembad dus, wel sauna, stoombad, zonnebank, ruime openingstijden, lounge met goede keuken en natuurlijk goede fitness instructie, apparatuur (technogym) en groepslessen in alle soorten en maten. Kosten liggen volgens mij rond de 60 euro/maand.
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:32
Zwemmen is sowieso duur, ook als je 'los' gaat bij het zwembad.
Bij F4F hebben ze ook sauna in sommige vestigingen. Maar ik vind de drukte daar een grooot nadeel. (Bij de fitness in het algemeen, niet persé de sauna) Zonnebank moet je extra voor betalen.
Sportcity heeft sauna en zonnebank in begrepen in de prijs, sommige vestigingen ook stoombad. Waar ik ging was de zonnebank wel zo'n staand geval. Niet heel comfortabel.
Bij F4F hebben ze ook sauna in sommige vestigingen. Maar ik vind de drukte daar een grooot nadeel. (Bij de fitness in het algemeen, niet persé de sauna) Zonnebank moet je extra voor betalen.
Sportcity heeft sauna en zonnebank in begrepen in de prijs, sommige vestigingen ook stoombad. Waar ik ging was de zonnebank wel zo'n staand geval. Niet heel comfortabel.
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:52
quote:P-Langkous schreef op 08 augustus 2015 @ 23:19:
Dank voor de reacties.
Ik wil ongeveer 2-3 keer per week gaan. Het punt is, dat ik vooral gemak zoek, waarbij ik direct na het werk door kan gaan naar de sportschool. Eenmaal de bank aangeraakt is er vaak niet meer vanaf komen . De ene keer staat mijn werkagenda het toe om 17:30 de deur uit te stappen, maar vaak genoeg wordt het ook 19:30 uur. Een beetje ontspannen na het sporten met een sauna, zwembad en/of stoombad vind ik dan ook wel erg fijn. Maar 80-90 euro per maand vind ik het echt niet waard! Zeker gecombineerd met de hijgerige verkoper die ik wel verwacht bij de aanschaf van een keuken of auto, maar bij een sportschool... Vreselijk!In praktijk worden die faciliteiten altijd heel weinig gebruikt. Juist mensen die druk zijn willen niet de hele avond in een sportschool hangen, die gaan even een uurtje en dan weer naar huis.
Dank voor de reacties.
Ik wil ongeveer 2-3 keer per week gaan. Het punt is, dat ik vooral gemak zoek, waarbij ik direct na het werk door kan gaan naar de sportschool. Eenmaal de bank aangeraakt is er vaak niet meer vanaf komen . De ene keer staat mijn werkagenda het toe om 17:30 de deur uit te stappen, maar vaak genoeg wordt het ook 19:30 uur. Een beetje ontspannen na het sporten met een sauna, zwembad en/of stoombad vind ik dan ook wel erg fijn. Maar 80-90 euro per maand vind ik het echt niet waard! Zeker gecombineerd met de hijgerige verkoper die ik wel verwacht bij de aanschaf van een keuken of auto, maar bij een sportschool... Vreselijk!In praktijk worden die faciliteiten altijd heel weinig gebruikt. Juist mensen die druk zijn willen niet de hele avond in een sportschool hangen, die gaan even een uurtje en dan weer naar huis.
zondag 9 augustus 2015 om 00:04
loeiduur indeed, en angstig commercieel!
ik zat jaren met veel plezier bij my gym, da's in de kipstraat, op de hoek vd centrale bibliotheek. veel en fijne lessen (van fifi, da's echt haar naam
maar geweldig goed. ook voldoende fitness apparatuur in ruimte apart van waar de lessen gegeven werden, je kan event ook tennissen op een buitenbaan. en dat onbeperkt voor nog geen 30 e/m!
(of zou ik niet zo lovend mogen zijn hier, naam plus prijzen, niet bedoeld als sluikreclame, mods! ben alleen heel enthousiast!)
ik zat jaren met veel plezier bij my gym, da's in de kipstraat, op de hoek vd centrale bibliotheek. veel en fijne lessen (van fifi, da's echt haar naam
(of zou ik niet zo lovend mogen zijn hier, naam plus prijzen, niet bedoeld als sluikreclame, mods! ben alleen heel enthousiast!)
donderdag 10 december 2015 om 00:24
David Lloyd heeft nu tot 14 december een aanbieding van 14 dagen voor ¤ 14,-.
http://www.davidlloyd.nl/ ... ITwwodMSAFSw&gclsrc=aw.ds
Dan hoor je denk ik meteen wat de huidige abonnementsprijzen zijn.
Moet je trouwens bij David Lloyd nog bijbetalen voor het zwembad?
http://www.davidlloyd.nl/ ... ITwwodMSAFSw&gclsrc=aw.ds
Dan hoor je denk ik meteen wat de huidige abonnementsprijzen zijn.
Moet je trouwens bij David Lloyd nog bijbetalen voor het zwembad?
donderdag 10 december 2015 om 00:34
Mijn vrienden zitten bij DL in rotterdam en betalen echt geen 80/90 euro per maand hoor.
Volgens mij is het iets van 55/60 euro, inclusief alle faciliteiten, groepslessen en 1 keer per maand persoonlijk advies voor je trainingsschema.
Als je 2 keer in de week gaat zwemmen bij een gemeentelijk zwembad, waar je in het stoombad kan, zit je al op ongeveer de helft van dat bedrag. Zo duur vind ik dat dan niet.
Volgens mij is het iets van 55/60 euro, inclusief alle faciliteiten, groepslessen en 1 keer per maand persoonlijk advies voor je trainingsschema.
Als je 2 keer in de week gaat zwemmen bij een gemeentelijk zwembad, waar je in het stoombad kan, zit je al op ongeveer de helft van dat bedrag. Zo duur vind ik dat dan niet.
donderdag 10 december 2015 om 00:42
Een aantal jaar geleden kon ik bedrijfskorting krijgen bij DL Rotterdam, en dan kwam ik op iets van 80euro uit. Dus of ze zijn een stuk goedkoper geworden, of het zit echt wel in die richting.
Ik heb zelf net een sportschool gezocht, en voor mij viel alles waarbij geen prijzen vermeld waren bij voorbaat af. Wat een stompzinnig gedoe zeg, ik wil gewoon meteen weten of het wen beetje bij mijn budget past, zonder meteen een introductie afspraak te moeten maken. Nu een die gewoon de prijs op de website vermeldt.
Ik heb zelf net een sportschool gezocht, en voor mij viel alles waarbij geen prijzen vermeld waren bij voorbaat af. Wat een stompzinnig gedoe zeg, ik wil gewoon meteen weten of het wen beetje bij mijn budget past, zonder meteen een introductie afspraak te moeten maken. Nu een die gewoon de prijs op de website vermeldt.
donderdag 10 december 2015 om 00:53
Volgens mij was het iets van 70 of 80 euro per maand als volwassene, ik weet het niet precies meer. Toen wij er waren hanteerden ze overigens jaarprijzen die je dan zelf moest omrekenen naar een bedrag per maand (en daar kreeg je dan korting op als je direct ter plekke voor een jaar lid werd). Ik meen uit mijn hoofd dat het iets van 2000 euro per jaar per gezin was, en 800 euro per volwassene ofzo.
Am Yisrael Chai!
donderdag 10 december 2015 om 09:42
Misschien hebben zij dan zo'n dalabonnement of iets dergelijks, dat heb ik ze niet gevraagd.
Health city op de boompjes is een hele mooie sportschool. Ze hebben geen zwembad, wel sauna en stoombad. En supermooi uitzicht.
Bij hen betaal je volgens mij 45/50 euro per maand (tarieven staan sowieso gewoon op de website)
Health city op de boompjes is een hele mooie sportschool. Ze hebben geen zwembad, wel sauna en stoombad. En supermooi uitzicht.
Bij hen betaal je volgens mij 45/50 euro per maand (tarieven staan sowieso gewoon op de website)