Napraattopic deel 34

08-08-2015 16:15 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 augustus 2015 @ 12:23:

ik vind het niet alleen belangrijk dat kinderen leren zwemmen, ik vind het ook belangrijk dat ze in staat zijn drenkelingen uit het water te halenOok dat!
Ik had een tabel uit een onderzoek naar verdrinkingsaantallen wereldwijd en daar bleek Nederland helemaal niet zo heel bijzonder te scoren. Vergelijkbaar met landen waar helemaal geen zwemonderwijs gegeven wordt.

Ik kan dat stuk alleen niet meer vinden, helaas.

Nogmaals: ik heb niks tegen zwemonderwijs, ik heb iets tegen het massale hysterische inspelen op angsten die niet gebaseerd zijn op realistische risico's.

Omdat mijn kinderen geen zwemdiploma's hadden moest ik ze dus extra in de gaten houden als we in de buurt van water waren.

Nog steeds zijn de meeste verdrinkingsongevallen terug te voeren op een gebrek aan toezicht.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Vind dat gehunt op die Amerika trol ook vreselijk irritant trouwens waarom blijft de oude garde dat doen?
quote:Feeksje1977 schreef op 09 augustus 2015 @ 12:41:

Vind dat gehunt op die Amerika trol ook vreselijk irritant trouwens waarom blijft de oude garde dat doen?Jij geloofd dat verhaal daadwerkelijk?
quote:rosemetijs schreef op 09 augustus 2015 @ 12:42:

[...]

Jij geloofd dat verhaal daadwerkelijk?

Ik heb alleen pagina 1 gelezen en daar was al het Amerika gehunt begonnen.

En verder maakt dat wat uit? Het is gewoon vervelend elke keer weer.
Met hetzelfde recht zou je kunnen zeggen dat het vervelend wordt dat er iemand elke keer weer een nieuw account aanmaakt om met een onzinverhaal te komen. Mij zul je dat trouwens niet horen zeggen hoor, ik vermaak me er wel mee .
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 augustus 2015 @ 12:52:

Met hetzelfde recht zou je kunnen zeggen dat het vervelend wordt dat er iemand elke keer weer een nieuw account aanmaakt om met een onzinverhaal te komen. Mij zul je dat trouwens niet horen zeggen hoor, ik vermaak me er wel mee .

Yup! En waarom de behoefte om mensen in groepjes te plaatsen Feeks?

Ik voel me geen lid van die zgn. en enkel door jou benoemde ' oude garde ' ongeacht wat jij er wel of niet van vindt.

Aangezien ik gisteren ook in dat topic aanwezig was meld ik dat toch maar even.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 augustus 2015 @ 12:52:

Met hetzelfde recht zou je kunnen zeggen dat het vervelend wordt dat er iemand elke keer weer een nieuw account aanmaakt om met een onzinverhaal te komen. Mij zul je dat trouwens niet horen zeggen hoor, ik vermaak me er wel mee .Ik ook
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 augustus 2015 @ 12:23:

ik vind het niet alleen belangrijk dat kinderen leren zwemmen, ik vind het ook belangrijk dat ze in staat zijn drenkelingen uit het water te halen

Ik wilde bewust niet dat mijn kinderen heel jong reddend leerden zwemmen. Een zevenjarige krielkip die dan zichzelf overschat en probeert een ouder, groter, zwaarder kind te redden, kan daar de gevaren niet van inschatten. Noch heeft hij de kracht een tegenspartelende drenkeling te overmeesteren.

Zoon hier is nu toesichthouder in het zwembad en heeft dat in no-time alsnog geleerd. Op vakantie heeft hij veel geoefend met zijn broertje. Daar komt dus echt een hoop bij kijken om niet samen te verzuipen!

Ik leerde mijn kind, dat ze direct hulp van volwassenen moesten inschakelen als ze een kind in het water zagen, en dat ze nooit zelf ook het water in moesten gaan!
quote:yasmijn schreef op 09 augustus 2015 @ 13:05:

[...]

Ik ook

Ja alleen mag het niet dat gehunt en terecht.

Hopelijk staft de TO niet.
Nah anders zijn er vast andere vrijwilligers Feeks! Misschien juist wel door wat er hier geschreven wordt/gaat worden? Wie weet? Nog meer tips misschien? Ik wacht het rustig af hoor. Staffen,gestaft worden en bannen regelen.Daar lijkt het langzamerhand alleen nog maar om te draaien in dit topic. En zwemles natuurlijk. Er gaat een punt komen dat mods dit zat gaan worden.(Niet die zwemles hoor! )

En terecht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 09 augustus 2015 @ 13:13:

Nah anders zijn er vast andere vrijwilligers Feeks! Misschien juist wel door wat er hier geschreven wordt/gaat worden? Wie weet? Nog meer tips misschien? Ik wacht het rustig af hoor. Staffen,gestaft worden en bannen regelen.Daar lijkt het langzamerhand alleen nog maar om te draaien in dit topic. En zwemles natuurlijk. Er gaat een punt komen dat mods dit zat gaan worden.(Niet die zwemles hoor! )

En terecht.

Nou die zwemles discussie ook wel denk ik

Ow de Bold is verplaatst.. tuurlijk nu is het mijn schuld.
Ik heb het niet over schuld, maar wat je aandacht geeft groeit Feeks.

Geldt voor mij en voor jou.

Kijk maar naar mijn postgedrag nu.
quote:Enn schreef op 09 augustus 2015 @ 13:13:

En terecht.Niet alleen op dit topic. Over het hele forum.
Heb vanmorgen nog gestaft

Een typo in een topictitel, en die is netjes aangepast
quote:Feeksje1977 schreef op 09 augustus 2015 @ 12:45:

[...]

Ik heb alleen pagina 1 gelezen en daar was al het Amerika gehunt begonnen.

En verder maakt dat wat uit? Het is gewoon vervelend elke keer weer.Als ze dat paard niet had genoemd was ze minder snel door de mand gevallen
Je bent zelf een theepot
ik vind het raar om een topic zo te verzieken met geintjes, ook al twijfel je aan de echtheid van het verhaal.
quote:SuzanneSuus schreef op 09 augustus 2015 @ 13:36:

[...]

Als ze dat paard niet had genoemd was ze minder snel door de mand gevallen

Precies,ik zag dat topic vanmorgen pas maar bij 'hij krijgt de helft van het paard' wist ik genoeg..

Toen nog dat verhaal dat ze op sterven lag en partner naar de GGZ moest en al het geld wat ze van de overheid had gekregen toen wist ik het helemaal zeker..
quote:rosemetijs schreef op 09 augustus 2015 @ 13:43:

[...]

Precies,ik zag dat topic vanmorgen pas maar bij 'hij krijgt de helft van het paard' wist ik genoeg..

Toen nog dat verhaal dat ze op sterven lag en partner naar de GGZ moest en al het geld wat ze van de overheid had gekregen toen wist ik het helemaal zeker..+ 1.
Bij het paard werd er meteen opgesprongen, als die andere spannende dingen waren nog niet genoemd. Het is gewoon flauw. Maar veel plezier hoor met kinderachtige gedoe.
quote:Feeksje1977 schreef op 09 augustus 2015 @ 13:48:

Bij het paard werd er meteen opgesprongen, als die andere spannende dingen waren nog niet genoemd. Het is gewoon flauw. Maar veel plezier hoor met kinderachtige gedoe.

Erop gesprongen vind ik wat overdreven, het is gewoon duidelijk. Prima als iemand onzin post maar dan kun je verwachten dat er ook onzin terugkomt. Niets mis mee toch?

Ik snap alleen haar lol niet, steeds weer dit soort topics
Je bent zelf een theepot
quote:Feeksje1977 schreef op 09 augustus 2015 @ 13:48:

Bij het paard werd er meteen opgesprongen, als die andere spannende dingen waren nog niet genoemd. Het is gewoon flauw. Maar veel plezier hoor met kinderachtige gedoe.no pun intended
quote:SuzanneSuus schreef op 09 augustus 2015 @ 13:54:

[...]

Erop gesprongen vind ik wat overdreven, het is gewoon duidelijk. Prima als iemand onzin post maar dan kun je verwachten dat er ook onzin terugkomt. Niets mis mee toch?

Ik snap alleen haar lol niet, steeds weer dit soort topics

dus het is telkens dezelfde? hoe weet je dat dan?

en het is niet iedereen zo duidelijk. maar blijkbaar 'jullie' wel en dat is dan dus een vrijbrief om 'los te gaan' in zo'n topic?

ik krijg altijd een soort plaatsvervangende schaamte. een verhaal kan ongeloofwaardig zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat het per definitie verzonnen is. althans, zo zie ik het.
quote:Morrigan- schreef op 09 augustus 2015 @ 13:58:

[...]

en het is niet iedereen zo duidelijk. maar blijkbaar 'jullie' wel en dat is dan dus een vrijbrief om 'los te gaan' in zo'n topic?

ik krijg altijd een soort plaatsvervangende schaamte. een verhaal kan ongeloofwaardig zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat het per definitie verzonnen is. althans, zo zie ik het.

Nee of het steeds dezelfde is weet niemand maar wellicht brengt de 1 de ander op gedachten?

De ingrediënten zijn iig wel steeds zo ongeveer gelijk..

Ik begin ook een vaag vermoeden te krijgen welke forummer deze verhalen verzint..
quote:Morrigan- schreef op 09 augustus 2015 @ 13:58:

[...]

Omdat er steeds weer dezelfde ingredienten worden genoemd.

Een topic of 10 minstens.

Ik reageer zelden of nooit op dit soort topics, ook niet als het naar mijn gevoel wel waar is, tenzij ik echt iets nuttigs weet te schrijven. Zomaar 'klieren' in een topic is niet aardig, mee eens, maar echt, hier viel to vrij snel door de mand en in die mand zitten ondertussen zoveel gaten dat je ermee kunt korfballen
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven