Jongensnamen topic

08-02-2014 08:34 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw topic.

Het vorige topic vind je hier: Jongensnamen topic

en hier
quote:ourea schreef op 08 augustus 2015 @ 09:36:

hey allemaal, wat vinden jullie vd naam manuel? m'n vriend vindt het een leuke naam, ik weet nog niet zo... vinden jullie het te buitenlands klinken (spaans?) wij zijn 2 nederlanders Leuke naam en niet heel buitenlands. Ik moet wel gelijk hieraan denken: Fawlty Towers.
quote:marielle8484 schreef op 09 augustus 2015 @ 23:28:

Sunemom: alle drie leuk! Jort de minst leuke. Stijn vind ik zelf echt heel leuk, 15 jaar geleden riep ik dat ik mijn zoon zo zou noemen. Nou heb ik (nog) geen zoon, maar vind de naam wel een stuk minder leuk nu hij zo vaak voorkomt. Dus ik zou voor Jurre gaan!Dat is ook mijn grootste 'bezwaar' tegen Stijn, dat het veel voorkomt, ik hou niet zo van top-tien namen zeg maar.
Sunemom, misschien staat hier nog wat bij dat jullie beiden mooi vinden:

Hidde

Jelle

Jelte

Jurgen

Jorg

Bjorn

Jorn

Thije

Jerre

Sven

Tijl
quote:Sunemom schreef op 09 augustus 2015 @ 20:45:

We waren er wel een beetje uit, maar we twijfelen nu toch wel weer heel erg bij de jongensnaam. Ik ben wel benieuwd wat jullie vinden/denken, jullie associaties zijn. Kanshebbers die (toch weer) in de race zijn:

- Jort

- Stijn

- JurreJurre heel leuk! Frisse naam. Stijn te dertien in een dozijn. Jort niet heel leuk (denk aan jort kelder), jart vind ik wel veel leuker.
Ik spreek toch geen Chinees?!
@sunemom: vandaag hoorde ik de naar Jurijn. Is dat wat voor jullie? Mix van Stijn en Jurre!
Hoi allemaal! Iemand nog wat suggesties voor mij? We zijn vast aan het bedenken hihi

Namen die ik leuk vind: Timo, Milan, Boaz, Mika.. maar vriendlief is nog niet overtuigd maar weet zelf ook (nog) niks..

Jullie ideetjes? :-)
Liara,

Wat vinden jullie van:

Noah

Morris

Levi

Kian

Milo

Otis

Owen

Ryan

Dani

Luca

Aidan

Jonah
quote:Sunemom schreef op 09 augustus 2015 @ 20:45:

We waren er wel een beetje uit, maar we twijfelen nu toch wel weer heel erg bij de jongensnaam. Ik ben wel benieuwd wat jullie vinden/denken, jullie associaties zijn. Kanshebbers die (toch weer) in de race zijn:

- Jort

- Stijn

- Jurre

Jort vind ik het leukste, neutrale prima naam. Geen negatieve associaties.

Jurre vind ik het minste. Beetje zeurderig en het doet me denken aan het geluid wat mensen maken als iets vies is. (Juk/Uhh zeg maar, hoe leg je dit uit, haha).

Stijn vind ik erg hard qua klank en komt erg veel voor. Verder gewoon een oke naam.
@nyc dankje voor het meedenken! Morris nu op het lijstje gezet erg leuk! De rest past er ook zo bij dus goed gedaan hihi
Liara;

Liam

Nolan

Quinn

Roan

Ronan

Mick

Vince

Sven

Milas

Kai

Brent

Karst

Rens

Manu

Roald

Joas

Nando

Duncan
Ik meld me ook. We weten nog niet wat het word en we willen het ook niet weten.

Ik ben lastig, want mijn vriend is Oostenrijker, het moet dus voor beide landen passen en het mag vooral niet te Duits klinken.

Dit zijn de voorwaarden: Geen G, ij, ie, eu en dubbele klinkers. We vinden bijv Peter, Phillipp, Lukas en Tim mooi, maar ik will ook wel wat niet standaard opties eigenlijk.

Wie oh wie helpt?
Hoppala. Wat leuk, hoe ver ben jij?

Philip vind ik ook leuk (zonder dubbele p achteraan)

Wat vind je van:

Olivier

Hugo

Vincent

Oscar

Daniël

Victor

Simon

Felix

Arthur

Jens

Jort

Tom
quote:NYC schreef op 11 augustus 2015 @ 15:26:

Hoppala. Wat leuk, hoe ver ben jij?

Philip vind ik ook leuk (zonder dubbele p achteraan)

Wat vind je van:

Olivier heeft een ie

Hugo heeft een harde g

Vincent

Oscar nee heel jaren 80

Daniël te bijbels

Victor

Simon te Duits

Felix is een kat

Arthur kan

Jens the Duits

Jort kan

Tom nee lijkt te veel op Thomas
quote:hoppala schreef op 11 augustus 2015 @ 14:42:

Ik ben lastig, want mijn vriend is Oostenrijker, het moet dus voor beide landen passen en het mag vooral niet te Duits klinken.

Dit zijn de voorwaarden: Geen G, ij, ie, eu en dubbele klinkers. We vinden bijv Peter, Phillipp, Lukas en Tim mooi, maar ik will ook wel wat niet standaard opties eigenlijk.

Wie oh wie helpt?

Ik ben hier op dit topic ooit de naam Matteo tegengekomen en ben daar zo blij mee. Die vind ik echt geweldig en ik zou er zelf nooit op gekomen zijn.

Dus ik probeer hem ook bij jou

Ik neem tenminste aan dat dat ook wel uit te spreken is in Oostenrijk?
.
@mendy dankje Milas gaat ook op het lijstje! :-)

Wie oh wie helpt?

Timo

Brent

Karst

Rens

Koen

Gus

Bram

Olaf

Dex

Stan

Lennard

Sjuul

Boris

Ruben

Aron

Bjorn

Jorg

Lars
NYC krijgen jullie een tweede? Wat leuk! Wanneer word hij/zij verwacht?

Sorry voor de off-topic, ben ook weer jongensnamen aan het speuren, hopelijk is hier binnenkort ook een tweede op komst.
Jomi, ja, wij krijgen een tweede!!! Hij/zij wordt eind januari verwacht!
quote:NYC schreef op 11 augustus 2015 @ 21:41:

Jomi, ja, wij krijgen een tweede!!! Hij/zij wordt eind januari verwacht! Wat superleuk NYC, gefeliciteerd!
Dank je wel, Sunemom! Ik vind al jullie felicitaties zo lief en leuk!
Jij bent leuk NYC, dan krijg je dat
quote:Sunemom schreef op 11 augustus 2015 @ 22:06:

Jij bent leuk NYC, dan krijg je dat Wauw
Wat leuk, NYC!! Je sprak in andere topics er al over dat jullie voor een tweede zouden gaan, maar het is al zo ver! Wat fantastisch zeg, gefeliciteerd!!
quote:NYC schreef op 11 augustus 2015 @ 21:41:

Jomi, ja, wij krijgen een tweede!!! Hij/zij wordt eind januari verwacht! gefeliciteerd!

kan je je aansluiten bij het eind jan topic zit ik ook in.

Wie oh wie helpt?Henri

Levi

Finn

Bennett

Timon

Louis

Aron

Abel

Noah

Vince

Oliver

Dexter

Otis

Mas

Jasper

Casper

Morris

Lasse

Lenn

Ferdi(nand)

Lévin

Luke

Mattis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven