Overstappen pil weinig effect
woensdag 12 augustus 2015 om 09:02
Vorige maand heb ik van de huisarts een nieuwe pil voorgeschreven gekregen (Trigynon), omdat ik door de pil die ik had (microgynon30) elke keer heen bloedde voor ik aan het einde van de eerste strip was.
Nou ben ik net 12 dagen bezig met Trigynon, en bloed ik nu alweer als een gek.. had gehoopt dat ik er vanaf was na het overstappen!
Nou zit ik te denken, de zwaarste pillen uit de Trigynon zijn net zo zwaar als de hele strip van de microgynon30, dus t lijkt mij dat ook deze pil dan te licht is?
Ik vraag geen medisch advies maar gewoon ervaringen van anderen
Nou ben ik net 12 dagen bezig met Trigynon, en bloed ik nu alweer als een gek.. had gehoopt dat ik er vanaf was na het overstappen!
Nou zit ik te denken, de zwaarste pillen uit de Trigynon zijn net zo zwaar als de hele strip van de microgynon30, dus t lijkt mij dat ook deze pil dan te licht is?
Ik vraag geen medisch advies maar gewoon ervaringen van anderen
Don't look back. You're not going that way.
woensdag 12 augustus 2015 om 12:41
Dat ik bloed vind ik heel vervelend. Maar ga volgende maand op vakantie, en moet dan echt niet hebben dat ik dan ook 2 weken lang 'ongesteld' ben.. was daarom blij dat een nieuwe pil nog voor die tijd geregeld kon worden. Dus baal best een beetje..
Als t deze week zo door blijft bloeden dan bel ik de huisarts maar even op. Maar die zal dan ook wel zeggen inderdaad dat mn lichaam nog moet wennen aan deze. Nou, alles leuk en aardig, als t in september maar voorbij is!
Als t deze week zo door blijft bloeden dan bel ik de huisarts maar even op. Maar die zal dan ook wel zeggen inderdaad dat mn lichaam nog moet wennen aan deze. Nou, alles leuk en aardig, als t in september maar voorbij is!
Don't look back. You're not going that way.