Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
True story :-D

Ok nu ben ik wel weer ff klaar met mario :-)
;hello:

quote:Enora schreef op 11 augustus 2015 @ 20:46:

Wat vinden jullie hiervan?

Ik krijg dus écht de kriebels en kan er niet lang naar kijken. Word helemaal naar!

http://files.sharenator.com/238315.jpg

Link.. Expres geen plaatje.Ik vind dit ook naar
Alle reacties Link kopieren
Power to the people
quote:TardarSauce schreef op 11 augustus 2015 @ 21:22:

Gister lachen, die kutkat dreigde weer op het kleed te kotsen dus ik lopen schelden. Pakt mijn man hem bij de kladden en loopt ermee richting de tuindeur, terwijl het beest nog aan het koerken was. Ineens BWLEEEEGHHH tijdens het lopen kotst dat beest echt vanuit zijn tenen alles onder.Oh, arm beest. Net te laat buiten
quote:roan2013 schreef op 11 augustus 2015 @ 21:35:

[afbeelding]

Eng
quote:KiaOraHoi schreef op 12 augustus 2015 @ 09:10:

[afbeelding]

Aaah fuck de paashaas, betrapt

*verdorie Heksenkater, had je niet effe uit kunnen kijken dat er niemand met een camera rondhangt?!*
quote:Enora schreef op 11 augustus 2015 @ 22:07:

Kennen jullie deze?Haha, grappig hoe het overgaat in miauwen
quote:TardarSauce schreef op 11 augustus 2015 @ 22:12:

Kijk deze dan eens überchill erbij liggen!Ah gossie
Grappig btw de plaatjes van mensen vs katten
quote:Welpie schreef op 11 augustus 2015 @ 22:49:

Zag vandaag op vakantie een oproep of iemand een vermiste kat heeft gezien, met grote foto. Ook een soort Kitler, moest meteen aan dit topic denken.Ohw, wat rot. Wel weer grappig dat je het hier komt melden
quote:pussywillow schreef op 11 augustus 2015 @ 22:58:

[afbeelding]Haha!
Je hebt weleens van die dagen waarin het niet loopt zoals het moet lopen. Vandaag is zo'n dag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 12 augustus 2015 @ 13:49:

Je hebt weleens van die dagen waarin het niet loopt zoals het moet lopen. Vandaag is zo'n dag.

Bah

Toch niet weer jullie onvolprezen, hyperintelligente uitzend muts?
quote:Grobbekuiken schreef op 12 augustus 2015 @ 13:52:

[...]

Bah

Toch niet weer jullie onvolprezen, hyperintelligente uitzend muts?

Nee, die is vrij vandaag.

Vanochtend struikelde ik over een losliggende tegel en nu doet mijn enkel zeer maar is gelukkig niet gekneusd of gebroken wel verzwikt. Toen was er een stroomstoring waardoor ik en mijn collega's opgeslagen bestanden kwijt zijn. En even later drukte een monteur per ongeluk op het knopje van het brandalarm waardoor ik 2 etages naar beneden moest strompelen met die stomme enkel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Maar er zijn ergere dingen hoor lieve Grob. Eigenlijk mag ik niet klagen als ik lees wat jij moet doormaken
Joh! Tuurlijk mag je daar over klagen! Dat er altijd ergere dingen zijn geldt voor mij ook. Zou effe lekker zijn, één mankeert er wat en de rest mag niet meer klagen over een Kwaliteit Uiterst Teleurstellende dag.
Wel balen, nou kan je niet La Uitzenddoos de schuld geven
quote:Grobbekuiken schreef op 12 augustus 2015 @ 14:20:

Joh! Tuurlijk mag je daar over klagen! Dat er altijd ergere dingen zijn geldt voor mij ook. Zou effe lekker zijn, één mankeert er wat en de rest mag niet meer klagen over een Kwaliteit Uiterst Teleurstellende dag.
quote:Grobbekuiken schreef op 12 augustus 2015 @ 14:21:

Wel balen, nou kan je niet La Uitzenddoos de schuld geven Nee Maar morgen is ze er weer onze onvolprezen, hyperintelligente uitzend muts(die houd ik er in geweldige omschrijving)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven