Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
woensdag 12 augustus 2015 om 12:59
quote:Enora schreef op 11 augustus 2015 @ 20:46:
Wat vinden jullie hiervan?
Ik krijg dus écht de kriebels en kan er niet lang naar kijken. Word helemaal naar!
http://files.sharenator.com/238315.jpg
Link.. Expres geen plaatje.Ik vind dit ook naar
Wat vinden jullie hiervan?
Ik krijg dus écht de kriebels en kan er niet lang naar kijken. Word helemaal naar!
http://files.sharenator.com/238315.jpg
Link.. Expres geen plaatje.Ik vind dit ook naar
woensdag 12 augustus 2015 om 13:12
quote:TardarSauce schreef op 11 augustus 2015 @ 21:22:
Gister lachen, die kutkat dreigde weer op het kleed te kotsen dus ik lopen schelden. Pakt mijn man hem bij de kladden en loopt ermee richting de tuindeur, terwijl het beest nog aan het koerken was. Ineens BWLEEEEGHHH tijdens het lopen kotst dat beest echt vanuit zijn tenen alles onder.Oh, arm beest. Net te laat buiten
Gister lachen, die kutkat dreigde weer op het kleed te kotsen dus ik lopen schelden. Pakt mijn man hem bij de kladden en loopt ermee richting de tuindeur, terwijl het beest nog aan het koerken was. Ineens BWLEEEEGHHH tijdens het lopen kotst dat beest echt vanuit zijn tenen alles onder.Oh, arm beest. Net te laat buiten
woensdag 12 augustus 2015 om 13:49
woensdag 12 augustus 2015 om 14:09
quote:Grobbekuiken schreef op 12 augustus 2015 @ 13:52:
[...]
Bah
Toch niet weer jullie onvolprezen, hyperintelligente uitzend muts?
Nee, die is vrij vandaag.
Vanochtend struikelde ik over een losliggende tegel en nu doet mijn enkel zeer maar is gelukkig niet gekneusd of gebroken wel verzwikt. Toen was er een stroomstoring waardoor ik en mijn collega's opgeslagen bestanden kwijt zijn. En even later drukte een monteur per ongeluk op het knopje van het brandalarm waardoor ik 2 etages naar beneden moest strompelen met die stomme enkel.
[...]
Bah
Toch niet weer jullie onvolprezen, hyperintelligente uitzend muts?
Nee, die is vrij vandaag.
Vanochtend struikelde ik over een losliggende tegel en nu doet mijn enkel zeer maar is gelukkig niet gekneusd of gebroken wel verzwikt. Toen was er een stroomstoring waardoor ik en mijn collega's opgeslagen bestanden kwijt zijn. En even later drukte een monteur per ongeluk op het knopje van het brandalarm waardoor ik 2 etages naar beneden moest strompelen met die stomme enkel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 12 augustus 2015 om 14:11
woensdag 12 augustus 2015 om 14:27
quote:Grobbekuiken schreef op 12 augustus 2015 @ 14:20:
Joh! Tuurlijk mag je daar over klagen! Dat er altijd ergere dingen zijn geldt voor mij ook. Zou effe lekker zijn, één mankeert er wat en de rest mag niet meer klagen over een Kwaliteit Uiterst Teleurstellende dag.
Joh! Tuurlijk mag je daar over klagen! Dat er altijd ergere dingen zijn geldt voor mij ook. Zou effe lekker zijn, één mankeert er wat en de rest mag niet meer klagen over een Kwaliteit Uiterst Teleurstellende dag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 12 augustus 2015 om 14:29
quote:Grobbekuiken schreef op 12 augustus 2015 @ 14:21:
Wel balen, nou kan je niet La Uitzenddoos de schuld geven Nee Maar morgen is ze er weer onze onvolprezen, hyperintelligente uitzend muts(die houd ik er in geweldige omschrijving)
Wel balen, nou kan je niet La Uitzenddoos de schuld geven Nee Maar morgen is ze er weer onze onvolprezen, hyperintelligente uitzend muts(die houd ik er in geweldige omschrijving)