Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 12 augustus 2015 om 17:57
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2015 @ 17:56:
[...]
Pas je op dat je niet van je stoel valt met die 'pam?
Nou, dat dus.
Ik vind echt dat er slecht voor de klanten gezorgd wordt door Viva.
[...]
Pas je op dat je niet van je stoel valt met die 'pam?
Nou, dat dus.
Ik vind echt dat er slecht voor de klanten gezorgd wordt door Viva.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 12 augustus 2015 om 17:57
quote:Star schreef op 12 augustus 2015 @ 17:55:
[...]
Ik ga ook even broeden op een rare post. Dat ik mijn Uggs van Noes terug wil ofzo. Kijken of dat dan ook blijft staan.
Of dat iemand zijn man terug wil.
Uitgeleend om te klussen/plafond te witten maar nooit meer teruggezien
[...]
Ik ga ook even broeden op een rare post. Dat ik mijn Uggs van Noes terug wil ofzo. Kijken of dat dan ook blijft staan.
Uitgeleend om te klussen/plafond te witten maar nooit meer teruggezien
Je bent zelf een theepot
woensdag 12 augustus 2015 om 18:01
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2015 @ 17:57:
[...]
Uitgeleend om te klussen/plafond te witten maar nooit meer teruggezienOpen maar een topic. Ik wil het slachtoffer wel zijn hoor, ik begin er inmiddels aan gewend te raken in het middelpunt van de belangstelling te staan
[...]
Uitgeleend om te klussen/plafond te witten maar nooit meer teruggezienOpen maar een topic. Ik wil het slachtoffer wel zijn hoor, ik begin er inmiddels aan gewend te raken in het middelpunt van de belangstelling te staan
woensdag 12 augustus 2015 om 18:02
woensdag 12 augustus 2015 om 18:05
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2015 @ 17:57:
[...]
Uitgeleend om te klussen/plafond te witten maar nooit meer teruggezienIk wil mijn lé-zen! lé-ven terug!
Met forummen geen leven, dat lees ik vaak genoeg. Maar als ik het te druk heb met andere dingen mis ik van alles, en ik kan een zebrapad wél oversteken maar níet lezen.
Dus.
Alles is de schuld van viva.
[...]
Uitgeleend om te klussen/plafond te witten maar nooit meer teruggezienIk wil mijn lé-zen! lé-ven terug!
Met forummen geen leven, dat lees ik vaak genoeg. Maar als ik het te druk heb met andere dingen mis ik van alles, en ik kan een zebrapad wél oversteken maar níet lezen.
Dus.
Alles is de schuld van viva.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 12 augustus 2015 om 18:05
woensdag 12 augustus 2015 om 18:06
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2015 @ 18:01:
[...]
Open maar een topic. Ik wil het slachtoffer wel zijn hoor, ik begin er inmiddels aan gewend te raken in het middelpunt van de belangstelling te staan
Ach ja, je droeg het lijdenschap goed.
Was dat niet geopend door Prada?
[...]
Open maar een topic. Ik wil het slachtoffer wel zijn hoor, ik begin er inmiddels aan gewend te raken in het middelpunt van de belangstelling te staan
Ach ja, je droeg het lijdenschap goed.
Was dat niet geopend door Prada?
Je bent zelf een theepot
woensdag 12 augustus 2015 om 18:07
quote:feow schreef op 12 augustus 2015 @ 18:05:
[...]
Ik wil mijn lé-zen! lé-ven terug!
Dus.
Alles is de schuld van viva.Je mag in het groepje van Solo en mij, wij hebben het óók niet gelezen.
[...]
Ik wil mijn lé-zen! lé-ven terug!
Dus.
Alles is de schuld van viva.Je mag in het groepje van Solo en mij, wij hebben het óók niet gelezen.
Je bent zelf een theepot
woensdag 12 augustus 2015 om 18:15
quote:Fangtasia schreef op 12 augustus 2015 @ 16:43:
[...]
Tja, zoveel mensen veranderen iets in hun verhaal om niet herkenbaar te zijn. Wat maakt het uit? Wat maakt dat jij daar last van hebt?
Van mij mogen ze het loepje de prullenbak ingooien. Het verleden is lang niet altijd relevant om een huidige vraag te beantwoorden én het wordt te pas en onpas gebruikt om de ander even op zijn / haar nummer te zetten.Eens.
[...]
Tja, zoveel mensen veranderen iets in hun verhaal om niet herkenbaar te zijn. Wat maakt het uit? Wat maakt dat jij daar last van hebt?
Van mij mogen ze het loepje de prullenbak ingooien. Het verleden is lang niet altijd relevant om een huidige vraag te beantwoorden én het wordt te pas en onpas gebruikt om de ander even op zijn / haar nummer te zetten.Eens.
woensdag 12 augustus 2015 om 19:09
quote:Star schreef op 12 augustus 2015 @ 17:55:
[...]
Ik ga ook even broeden op een rare post. Dat ik mijn Uggs van Noes terug wil ofzo. Kijken of dat dan ook blijft staan.Echt geen mód die daar intrapt
[...]
Ik ga ook even broeden op een rare post. Dat ik mijn Uggs van Noes terug wil ofzo. Kijken of dat dan ook blijft staan.Echt geen mód die daar intrapt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!