Napraattopic deel 34

08-08-2015 16:15 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:doornroosje9 schreef op 11 augustus 2015 @ 19:48:

[...]

Wow, 44 graden. zelfs de Grieken hadden het heet
quote:mniekske schreef op 11 augustus 2015 @ 20:01:

[...]

Wat leuk! Ik ga nu beginnen aan het tweede en laatste jaar. Ik vind het erg interessant, maar wel pittig naast een (zo goed als) fulltime baan. Als je vragen hebt mag je me altijd PBen of hier vragen natuurlijk ;)Ik moet eerst nog 1,5 jaar een andere opleiding afmaken, dus het is nog even lange termijnplanning. Maar bedankt voor het aanbod
Ah ja dan is het wel handig om eerst die andere opleiding af te maken inderdaad. Succes daarmee!
Roland gefeliciteerd. Wat fijn!
Mees ook al weer terug. Fijn dat het leuk was maar kolere wat heet
quote:vivapimpelmees schreef op 11 augustus 2015 @ 20:03:

[...]

zelfs de Grieken hadden het heet Ja, dat zal wel! Voor mij mag het ook iets minder.
Life is short. Eat dessert first.
Prada in het modtopic...
quote:Honeymoonquiz schreef op 12 augustus 2015 @ 08:28:

Prada in het modtopic... Dat je zelf niet ziet dat dat dus niet kan. Ze zou haar eigen motto even moeten toepassen!
quote:Honeymoonquiz schreef op 12 augustus 2015 @ 08:28:

Prada in het modtopic... Echt hè. En dan vooral de opmerking dat ze voor nu geen hetze wil starten.
Dat wordt nog gezellig. Tenminste weer iets te volgen nu het kennelijk dan toch echt uit is tussen Sabia en Raf
Wat ik ook niet begrijp: als 20 euro zoveel voor je is, waarom heb je dat dan uitgeleend (of wat dan ook)? Aan een medeforummer...
quote:Honeymoonquiz schreef op 12 augustus 2015 @ 09:19:

Dat wordt nog gezellig. Tenminste weer iets te volgen nu het kennelijk dan toch echt uit is tussen Sabia en Raf Rel!
quote:Honeymoonquiz schreef op 12 augustus 2015 @ 09:21:

Wat ik ook niet begrijp: als 20 euro zoveel voor je is, waarom heb je dat dan uitgeleend (of wat dan ook)? Aan een medeforummer...

Ik begrijp hier op het forum echt heel veel niet. Vooral niet op de relatie pijler.

Maar als ik een forummer irl ken en mag zou ik misschien ook wel geld lenen, ik weet het niet. Maar niet als ik het eigenlijk niet kan missen.
Elsa ook over zoiets op het CM zie ik.
Je bent zelf een theepot
Maar dat zou maar zo niet echt kunnen zijn. Ze post af en toe een beetje apart.
Ja ik zie het. Bijzonder.

Twintig euro zou ik ook nog wel aan iemand lenen of voorschieten. Voor mij is dat niet ontzettend veel geld, eet er geen boterham minder om. Als iemand dan na herhaaldelijk vragen niet terugbetaalt zou ik mijn verlies nemen, en verder mijn conclusies trekken vwb de vriendschap, maar niet gaan lopen rellen op een forum. Grote bedragen leen ik sowieso niet uit en al helemaal geen bedragen die ik zelf eigenlijk niet kan missen. Niet in de laatste plaats omdat er nogal gedoe van kan komen.
Ik ook, geen idee hoe de forumster heet qua nick maar heb zeker 200.000 euro uitgeleend

Nu ga ik overal de druk opvoeren met goedkeuring van de Mods. Misschien helpen ze me ook nog aan het IP adres van de onbekende forummer. Kan ik die checken..
quote:Goede-Fee schreef op 12 augustus 2015 @ 11:57:

Ik ook, geen idee hoe de forumster heet qua nick maar heb zeker 200.000 euro uitgeleend

Nu ga ik overal de druk opvoeren met goedkeuring van de Mods. Misschien helpen ze me ook nog aan het IP adres van de onbekende forummer. Kan ik die checken..

You go Bonny.

Als je nog een knokploeg nodig hebt dan bel me maar.
quote:Roland303 schreef op 12 augustus 2015 @ 12:04:

[...]

You go Bonny.

Als je nog een knokploeg nodig hebt dan bel me maar.

Was een grapje he?

Maar goed om te weten.. PB je nummer maar even.
Zal ik doen.
Ben gegumd door Juun.

En terecht.
quote:Roland303 schreef op 12 augustus 2015 @ 12:19:

Ben gegumd door Juun.

En terecht.

er is zelfs heel veel gegumd

't Is dat ik niet nieuwsgierig ben
Je bent zelf een theepot
Ik ook niet hoor
Ik ben rete-nieuwsgierig, houdt dan niemand daar rekening mee?
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
De mods geven nog keurig aan dat er verder op Napraat kan worden gegaan en wat gebeurt er? Niets!

Ze kunnen toch hun weggegumde posts hier neer zetten? Hoeveel moeite is dat nou?
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven