Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
quote:roan2013 schreef op 12 augustus 2015 @ 20:36:

[afbeelding]

Get them off!BHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH hier kan ik uren naar kijken
Ik heb trouwens echt een serieus probleem mensen! Ik ging vanmiddag boven de was vouwen en toen rende er een spin het bed in. Man net naar boven gestuurd en je raadt het al. Nergens te bekennen
quote:TardarSauce schreef op 12 augustus 2015 @ 20:33:

[...]

Een zogenaamd Franse captain die zwaar brits lult en earl grey thee drinkt....

Ik vind het niet raar dat Q hem pest. http://3.bp.blogspot.com/ ... ifIBKczXk/s1600/QTip1.jpg
Hahah Neener ik plak net exact hetzelfde plaatje
Jingle bells

Twilight smells

Edward ran awaaaay

Bella dies, Jacob cries

STAR TREK ALL THE WAAAAAY!!!!
quote:TardarSauce schreef op 12 augustus 2015 @ 20:40:

Ik heb trouwens echt een serieus probleem mensen! Ik ging vanmiddag boven de was vouwen en toen rende er een spin het bed in. Man net naar boven gestuurd en je raadt het al. Nergens te bekennen

Gezellig vannacht .

Sorry
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE nu doe ik helemaal geen oog meer dicht.
quote:TardarSauce schreef op 12 augustus 2015 @ 20:41:

Hahah Neener ik plak net exact hetzelfde plaatje Hahahah ik zag het net! Bitterbal erbij?
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 12 augustus 2015 @ 00:48:

[...]

Volgens mij is het je eerste keer dat je iets op de Kitlers schrijft toch?

Dus bij deze de rode loper! Welkom!

[img]http://par-av.nl/wp-content/uploads/rode-loper.jpg[/img]Thanks! Klopt inderdaad, maar lees al een tijdje mee, hoor
Home is where your wifi connects automatically.
Welpie! Gezellig dat je mee kletst
quote:neener-neener schreef op 12 augustus 2015 @ 20:43:

[...]

Hahahah ik zag het net! Bitterbal erbij?

Lekker!

Over mosterd gesproken hoe is het met je poezel?
Toen ik in Australië woonde, wist ik niet welke zwarte spinnen giftig waren en welke niet. Mijn matras lag op de grond, en op een keer vond ik een zwarte spin in mijn kamer. Ik pakte de stofzuiger om hem weg te halen, en serieus, dat kreng sprong op de stofzuigslang en racete omhoog! Ik ben weggesprint...
Hoi Welpie had je al een rode loper gekregen?
En succes met de verdwenen spin, that sucks altijd!!
Home is where your wifi connects automatically.
quote:neener-neener schreef op 12 augustus 2015 @ 20:47:

Toen ik in Australië woonde, wist ik niet welke zwarte spinnen giftig waren en welke niet. Mijn matras lag op de grond, en op een keer vond ik een zwarte spin in mijn kamer. Ik pakte de stofzuiger om hem weg te halen, en serieus, dat kreng sprong op de stofzuigslang en racete omhoog! Ik ben weggesprint...Dit is dus altijd mijn angst met stofzuigerslangen. Dat ze zich naar beneden storten of over de slang naar me toe rennen. Daarom moet mijn man ze vangen. Ook al zijn die dingen hier nieteens giftig. Maar ik vrees dat ik anders van elk kriebeltje mijn bed uit schiet.
quote:TardarSauce schreef op 12 augustus 2015 @ 20:48:

Hoi Welpie had je al een rode loper gekregen?Jaaaaa ik gedaan .
quote:Welpie schreef op 12 augustus 2015 @ 20:48:

En succes met de verdwenen spin, that sucks altijd!!Nou ik vind het vooral klote dat ik hem letterlijk achter het matras in bed heb zien verdwijnen. De horror.
quote:KiaOraHoi schreef op 12 augustus 2015 @ 20:49:

[...]

Jaaaaa ik gedaan .
quote:TardarSauce schreef op 12 augustus 2015 @ 20:49:

[...]

Dit is dus altijd mijn angst met stofzuigerslangen. Dat ze zich naar beneden storten of over de slang naar me toe rennen. Daarom moet mijn man ze vangen. Ook al zijn die dingen hier nieteens giftig. Maar ik vrees dat ik anders van elk kriebeltje mijn bed uit schiet.Dit moet ideaal zijn.

Met de poes gaat het gelukkig goed! Hij heeft een tijd geleden een serieuze antibioticakuur gekregen vanwege doorligwonden en daarna waren de meeste van zijn andere kwalen ook minder. Ze zijn niet helemaal weg (het kotsen blijft en hij is veel te mager) en het enige wat we nog kunnen laten doen is een rectaal onderzoek... Dat ziet mijn kat niet zo zitten...
Die steel is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste kort.
quote:TardarSauce schreef op 12 augustus 2015 @ 20:49:

[...]

Nou ik vind het vooral klote dat ik hem letterlijk achter het matras in bed heb zien verdwijnen. De horror.Kitler aan het werk zetten?

quote:roan2013 schreef op 12 augustus 2015 @ 20:26:

[afbeelding]
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:neener-neener schreef op 12 augustus 2015 @ 20:52:

Met de poes gaat het gelukkig goed! Hij heeft een tijd geleden een serieuze antibioticakuur gekregen vanwege doorligwonden en daarna waren de meeste van zijn andere kwalen ook minder. Ze zijn niet helemaal weg (het kotsen blijft en hij is veel te mager) en het enige wat we nog kunnen laten doen is een rectaal onderzoek... Dat ziet mijn kat niet zo zitten...Ik snap hem! Moet elke ochtend zelf rectaal temperaturen en ben dat na 2 weken al helemaal zat whahahah
quote:KiaOraHoi schreef op 12 augustus 2015 @ 20:53:

[...]

Kitler aan het werk zetten?

[afbeelding]Kitler is een jankend mietje. Laatst liep er een spin over de vloer, rent ie bang naar mij toe gaat hij lopen mauwen dus toen maar mijn slipper erop gemikt. Gelukkig gooide ik raak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven