Het Sprookjesbos
zondag 9 augustus 2015 om 21:27
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.
Wees welkom!
Wees welkom!
woensdag 12 augustus 2015 om 20:28
quote:elfje12 schreef op 12 augustus 2015 @ 19:57:
Legolas en ik gaan niet scheiden. Dit was een kus uit dankbaarheid voor het redden van wat egelkinderen in de poel.
Smurfen jullie zijn wel snel gepikeerd zeg! Die pb heb ik nooit ontvangen
Cateautje, jij bent mijn favoriete stripfiguur! Ik vraag me alleen af waarom je het anders gespeld hebt,Eind jaren negentig probeerde ik Catootje, maar dan kon ik alleen Catootje nummer zoveel worden en dat wilde ik niet, dus verzon ik de eau in de naam en toen was het goed. Dat was op Ilsechat.
Legolas en ik gaan niet scheiden. Dit was een kus uit dankbaarheid voor het redden van wat egelkinderen in de poel.
Smurfen jullie zijn wel snel gepikeerd zeg! Die pb heb ik nooit ontvangen
Cateautje, jij bent mijn favoriete stripfiguur! Ik vraag me alleen af waarom je het anders gespeld hebt,Eind jaren negentig probeerde ik Catootje, maar dan kon ik alleen Catootje nummer zoveel worden en dat wilde ik niet, dus verzon ik de eau in de naam en toen was het goed. Dat was op Ilsechat.
woensdag 12 augustus 2015 om 20:32
woensdag 12 augustus 2015 om 23:14
quote:LittleRedRidingHood schreef op 12 augustus 2015 @ 20:14:
Tekenen jullie even in?
- Versiering
- Drankjes
- Hapjes
- Nanny voor het kleine Sprookjesgrut
- Opruimen achteraf
Vergeet ik iets?Ik heb nog wel een paar appels, beetje gezonde snack mag er ook wel bij.
Tekenen jullie even in?
- Versiering
- Drankjes
- Hapjes
- Nanny voor het kleine Sprookjesgrut
- Opruimen achteraf
Vergeet ik iets?Ik heb nog wel een paar appels, beetje gezonde snack mag er ook wel bij.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
woensdag 12 augustus 2015 om 23:20
woensdag 12 augustus 2015 om 23:48
donderdag 13 augustus 2015 om 00:25
quote:Krullevaer schreef op 12 augustus 2015 @ 23:20:
Ik zorg wel voor de hasselbramen.
Sorry, toen ik zag dat hier ook een kat was, durfde ik niet meer terug te komen. Ik ben de enige nog van mijn soort hè, dus het zou vervelend zijn als ik dan verslonden werd door een kat. Maar de kat is vegetariër begreep ik? Dan is het goed.Met mayo er op ga ik nog wel eens de mist in. Help me herinneren!!
Ik zorg wel voor de hasselbramen.
Sorry, toen ik zag dat hier ook een kat was, durfde ik niet meer terug te komen. Ik ben de enige nog van mijn soort hè, dus het zou vervelend zijn als ik dan verslonden werd door een kat. Maar de kat is vegetariër begreep ik? Dan is het goed.Met mayo er op ga ik nog wel eens de mist in. Help me herinneren!!