Het Sprookjesbos

09-08-2015 21:27 1685 berichten
Er was eens, in een land hier ver, ver vandaan, een bende ontheemde sprookjesfiguren. Zij kwamen van heinde en verre, op zoek naar, uiteraard, een lang en gelukkig leven. Maar tijdens hun zoektocht, gooiden boze wichten roet in het eten. Giftige appels, spinnewielen, boze wolven (of stiefmoeders), of simpelweg struikelen over te grote laarzen, het zat niet mee. Uiteindelijk belandden zij in het Sprookjesbos, een betoverende omgeving, waar fantasie en werkelijkheid elkaar ontmoeten.

Wees welkom!
Anyone?
quote:Goede-Fee schreef op 12 augustus 2015 @ 20:22:

[...]

Wat is er mis met smeersels en paddo's?

Niks liefje. Maar dat is niet genoeg toch?

En ik wil graag met je dansen en borrelen.
quote:elfje12 schreef op 12 augustus 2015 @ 19:57:

Legolas en ik gaan niet scheiden. Dit was een kus uit dankbaarheid voor het redden van wat egelkinderen in de poel.

Smurfen jullie zijn wel snel gepikeerd zeg! Die pb heb ik nooit ontvangen

Cateautje, jij bent mijn favoriete stripfiguur! Ik vraag me alleen af waarom je het anders gespeld hebt,Eind jaren negentig probeerde ik Catootje, maar dan kon ik alleen Catootje nummer zoveel worden en dat wilde ik niet, dus verzon ik de eau in de naam en toen was het goed. Dat was op Ilsechat.
quote:Cateautje schreef op 12 augustus 2015 @ 20:28:

[...]

Eind jaren negentig probeerde ik Catootje, maar dan kon ik alleen Catootje nummer zoveel worden en dat wilde ik niet, dus verzon ik de eau in de naam en toen was het goed. Dat was op Ilsechat. Aha, duidelijk.
Muziek! Wie zorgt er voor muziek?
quote:LittleRedRidingHood schreef op 12 augustus 2015 @ 20:52:

Muziek! Wie zorgt er voor muziek?Ik!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 augustus 2015 @ 19:43:

[...]

Tsss.. een zak kant-klare poffertjes in de magnetron gooien is geen koken hé!Wat weet jij nou van mijn kookkunsten?! Ik kan toevallig heel goed koken in mijn modderpoel.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 augustus 2015 @ 20:15:

Iemand versieren ook wel Dan offer ik me wel op en eet ik de hapjes op
quote:LittleRedRidingHood schreef op 12 augustus 2015 @ 20:52:

Muziek! Wie zorgt er voor muziek?Ik wil ook wel een ariatje zingen..
Weten jullie ook wie die foto's van Legolas heeft gemaakt? Zeker de roddelpers. Dat is ook geen zuivere koffie.
Ik kan ook zingen. Elfen hebben prachtige zuivere zangstemmen.
Ik heb net een nieuwe toverband en kan zo zef reppen, ik kom wel even optreden:

Goede Fee rapt met de tovenaar.
quote:elfje12 schreef op 12 augustus 2015 @ 20:59:

Ik kan ook zingen. Elfen hebben prachtige zuivere zangstemmen.Ik heb niet gezegd dat ik kan zingen, he. Alleen dat ik wel wil zingen. Klein, maar belangrijk verschil
quote:PrinsesFiona schreef op 12 augustus 2015 @ 21:09:

[...]

Ik heb niet gezegd dat ik kan zingen, he. Alleen dat ik wel wil zingen. Klein, maar belangrijk verschil
Mooi, dat is dan geregeld.
quote:PrinsesFiona schreef op 12 augustus 2015 @ 19:35:

[...]

Wat ondankbaar, zeg. Als je mijn paard wordt, zal ik wel eten voor je kokenPrinses op het witte paard kan tegenwoordig ook.
Egidius. Niet Eggie.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 12 augustus 2015 @ 20:14:

Tekenen jullie even in?

- Versiering

- Drankjes

- Hapjes

- Nanny voor het kleine Sprookjesgrut

- Opruimen achteraf

Vergeet ik iets?Ik heb nog wel een paar appels, beetje gezonde snack mag er ook wel bij.
"Moze biefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is muizendschaal doner dan gij." En toen werd zij kweel haad.
Ik zorg wel voor de hasselbramen.

Sorry, toen ik zag dat hier ook een kat was, durfde ik niet meer terug te komen. Ik ben de enige nog van mijn soort hè, dus het zou vervelend zijn als ik dan verslonden werd door een kat. Maar de kat is vegetariër begreep ik? Dan is het goed.
quote:Goede-Fee schreef op 12 augustus 2015 @ 19:02:

[...]

Kan je een springplank voor de paddenpoel toveren?

Katten kunnen niet toveren, maar ik kan wel vuur spuwen en een plaatje van google naar hier kopieren.

Dit is best euh sprookjesachtig toch?

Voor bij dit (je moet die smurfen even wegdenken)

Nog een kat? Ook een vegetarische mag ik hopen?
Waar zie jij een kat?
Egidius. Niet Eggie.
quote:elfje12 schreef op 12 augustus 2015 @ 20:59:

Weten jullie ook wie die foto's van Legolas heeft gemaakt? Zeker de roddelpers. Dat is ook geen zuivere koffie.De PaparazziSmurf.
quote:Krullevaer schreef op 12 augustus 2015 @ 23:20:

Ik zorg wel voor de hasselbramen.

Sorry, toen ik zag dat hier ook een kat was, durfde ik niet meer terug te komen. Ik ben de enige nog van mijn soort hè, dus het zou vervelend zijn als ik dan verslonden werd door een kat. Maar de kat is vegetariër begreep ik? Dan is het goed.Met mayo er op ga ik nog wel eens de mist in. Help me herinneren!!
Goede Fee, schatje popje...we moeten nog wel even praten over de muziek hoor.

We willen een feest toch?

Niet geesten oproepen..
Goede Fee, schatje popje...we moeten nog wel even praten over de muziek hoor.

We willen een feest toch?

Niet geesten oproepen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven