Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 12 augustus 2015 om 20:12
woensdag 12 augustus 2015 om 20:30
woensdag 12 augustus 2015 om 21:39
Wat een boel toiletinrichtingstopics ineens. Hoe hebben jullie je toilet eigenlijk ingericht?
Ik heb een pot met een pleeborstel ernaast. Oh ja, en een wc-rolhouder. Maar meestal staat het pleepapier op de grond, als het niet op is. In het laatste geval ligt er een pakje papieren zakdoekjes te slingeren.
Ik heb een pot met een pleeborstel ernaast. Oh ja, en een wc-rolhouder. Maar meestal staat het pleepapier op de grond, als het niet op is. In het laatste geval ligt er een pakje papieren zakdoekjes te slingeren.
woensdag 12 augustus 2015 om 21:52
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2015 @ 21:39:
Wat een boel toiletinrichtingstopics ineens. Hoe hebben jullie je toilet eigenlijk ingericht?
Ik heb een pot met een pleeborstel ernaast. Oh ja, en een wc-rolhouder. Maar meestal staat het pleepapier op de grond, als het niet op is. In het laatste geval ligt er een pakje papieren zakdoekjes te slingeren.Met een wasbak, douche, wasmachine, kastje, en tafeltje.
Ik heb een pot met een pleeborstel ernaast. Oh ja, en een wc-rolhouder. Maar meestal staat het pleepapier op de grond, als het niet op is. In het laatste geval ligt er een pakje papieren zakdoekjes te slingeren.Met een wasbak, douche, wasmachine, kastje, en tafeltje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 12 augustus 2015 om 21:58
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2015 @ 21:39:
Ik heb een pot met een pleeborstel ernaast. Oh ja, en een wc-rolhouder. Maar meestal staat het pleepapier op de grond, als het niet op is. In het laatste geval ligt er een pakje papieren zakdoekjes te slingeren.Niet ingericht.
Ik heb een pot met een pleeborstel ernaast. Oh ja, en een wc-rolhouder. Maar meestal staat het pleepapier op de grond, als het niet op is. In het laatste geval ligt er een pakje papieren zakdoekjes te slingeren.Niet ingericht.