Help me!
vrijdag 14 augustus 2015 om 15:59
Vanochtend heb ik een clearblue plus zwangerschapstest gedaan. vrijwel meteen kwam er een licht tweede streepje. Deze bleef gedurende 10 minuten ook zichtbaar, maar daarna was hij verdwenen en is de test compleet negatief. Ik weet dus niet of ik dit mag beschouwen als positief of niet. Heeft iemand dit eerder meegemaakt en bleek je toch zwanger?
Overmorgen ga ik natuurlijk nogmaals testen, maar niet geschoten is altijd mis! Misschien weet iemand hier meer
Overmorgen ga ik natuurlijk nogmaals testen, maar niet geschoten is altijd mis! Misschien weet iemand hier meer
vrijdag 14 augustus 2015 om 16:06
De meeste zwangerschapstesten mag je ook niet meer aflezen na 8-10 minuten... Omdat de uitslag kan verdwijnen/ veranderen.
Dus grote kans dat je wel zwanger bent, ik zou voor de zekerheid nog een test halen en opnieuw testen, en lees de bijsluiter dan goed door dan weet je tot wanneer je de test correct kan aflezen.. Succes!
Dus grote kans dat je wel zwanger bent, ik zou voor de zekerheid nog een test halen en opnieuw testen, en lees de bijsluiter dan goed door dan weet je tot wanneer je de test correct kan aflezen.. Succes!
vrijdag 14 augustus 2015 om 16:07
vrijdag 14 augustus 2015 om 16:15
vrijdag 14 augustus 2015 om 16:17
De digitale testen zijn inderdaad duidelijker af te lezen maar ook een stuk minder gevoelig. Voor de mensen die vroeg testen heeft het dus nog niet zoveel nut omdat deze een hoger hcg gehalte nodig hebben dan gevoelige lijntesten. Wanneer ik zondag weer denk een positief resultaat te hebben wil ik het ook digitaal bevestigd hebben
vrijdag 14 augustus 2015 om 17:24
Ja super!
Dit is de link van de afbeelding: http://www.zwangerschapsp ... t-2015-08-14_11.54.57.jpg
Dankje voor de inspiratie
Zien jullie het streepje?
Dit is de link van de afbeelding: http://www.zwangerschapsp ... t-2015-08-14_11.54.57.jpg
Dankje voor de inspiratie
Zien jullie het streepje?
vrijdag 14 augustus 2015 om 18:08
Je link doet het niet. Ik krijg een inlog scherm.
Ik zou morgen nog een keer testen. De kruidvat 2v5 zijn ook erg gevoelig.
Ik zeg voorzichtig dat je waarschijnlijk wel zwanger bent. Een streep is een streep. Na zoveel tijd niet meer kijken.
Ik zou morgen nog een keer testen. De kruidvat 2v5 zijn ook erg gevoelig.
Ik zeg voorzichtig dat je waarschijnlijk wel zwanger bent. Een streep is een streep. Na zoveel tijd niet meer kijken.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.