Help me!

14-08-2015 15:59 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend heb ik een clearblue plus zwangerschapstest gedaan. vrijwel meteen kwam er een licht tweede streepje. Deze bleef gedurende 10 minuten ook zichtbaar, maar daarna was hij verdwenen en is de test compleet negatief. Ik weet dus niet of ik dit mag beschouwen als positief of niet. Heeft iemand dit eerder meegemaakt en bleek je toch zwanger?

Overmorgen ga ik natuurlijk nogmaals testen, maar niet geschoten is altijd mis! Misschien weet iemand hier meer
Huh? Je had een 2e streepje, maar die is nu weg en je hebt een weer blanco test? Die is weer nieuw voor mij
Dat heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk. Ik zeg maar: doe inderdaad een nieuwe test.
Tja, streepje is streepje.

Een voorzichtige proficiat dan maar?
Lees de bijsluiter daar staat in dat de uitslag die de eerste zoveel minuten op het scherm staat geldt.

Je bent dus zwanger, gefeliciteerd.
De meeste zwangerschapstesten mag je ook niet meer aflezen na 8-10 minuten... Omdat de uitslag kan verdwijnen/ veranderen.

Dus grote kans dat je wel zwanger bent, ik zou voor de zekerheid nog een test halen en opnieuw testen, en lees de bijsluiter dan goed door dan weet je tot wanneer je de test correct kan aflezen.. Succes!
Het was heel vreemd! toen de urine zeg maar over de test liep zag ik het lijntje al maar dat wil niet alles zeggen, dat heb ik vaker gehad. Maar het lijntje bleef zichtbaar, zelfs toen de achtergrond alweer wit was geworden in plaats van blauw. En vervolgens is het streepje weer weg. heel vreemd..
Dus je was zwanger. En nu denk je misschien van niet. Maar als je hem na 2 minuten in de prullebak had gegooid twijfelde je niet. Dan was je nu zwanger.
Ik zou trouwens echt niet tot overmorgen kunnen wachten by the way
haha dat probleem heb ik dus ook, maar ik vind het zonde om te testen als het 'geen nut' heeft dus ik ga mezelf dwingen. ben gewoon bang dat het een foutieve test was of wat dan ook..
Koop voortaan een digitale test van Clearblue. Daarop staat gewoon 'zwanger' of 'niet zwanger'. Geen gemier met vage tuurstreepjes die al, dan niet, verdwijnen...

Scheelt heel veel topics schat ik...
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Als je de test binnen de juiste tijd heb afgelezen en er stonden twee streepjes, dan ben je zwanger. Na tien minuten is hij niet meer juist af te lezen dus dat hij veranderd is mogelijk. Je bent zwanger, gefeliciteerd.
De digitale testen zijn inderdaad duidelijker af te lezen maar ook een stuk minder gevoelig. Voor de mensen die vroeg testen heeft het dus nog niet zoveel nut omdat deze een hoger hcg gehalte nodig hebben dan gevoelige lijntesten. Wanneer ik zondag weer denk een positief resultaat te hebben wil ik het ook digitaal bevestigd hebben
Het kan zijn dat je zwanger bent maar negatief test, andersom gebeurt niet hoor.... Dus de kans is wel heel erg groot dat je zwanger bent, ik hoop gewenst ?
Zeker gewenst! Balen dat ik hier geen foto kan uploaden.. Dan kunnen jullie beoordelen wat jullie ervan vinden (heb namelijk een foto van de test genomen toen het lijntje nog zichtbaar was
Tip: als je een een positieve test wilt bewaren lak het absorberende gedeelte met transparante lak, zo blijft de uitslag zichtbaar..

Hou ons op de hoogte!
hou ons op de hoogte! ik ben benieuwd of je echt zwanger bent! ik zeg: een nieuwe test doen :D
ik ben ook zo benieuwd! Zondag nogmaals proberen dan... ik hou jullie op de hoogte
Heb je die ook op zwangerschapspagina gepost? Daar zag ik nog op alle 3 een streepje namelijk..
Ja super!

Dit is de link van de afbeelding: http://www.zwangerschapsp ... t-2015-08-14_11.54.57.jpg

Dankje voor de inspiratie

Zien jullie het streepje?
overmorgen nog maar een test doen!
Je link doet het niet. Ik krijg een inlog scherm.

Ik zou morgen nog een keer testen. De kruidvat 2v5 zijn ook erg gevoelig.

Ik zeg voorzichtig dat je waarschijnlijk wel zwanger bent. Een streep is een streep. Na zoveel tijd niet meer kijken.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Dat je nog zo lang kan wachten om nog een test te doen joh! Ik was meteen naar de winkel gevlogen!
Ik vind het geen overtuigend streepje, maar zou morgen met de testen van kruidvat (die twee voor vijf euro is heel gevoelig) opnieuw testen.

Hou ons op de hoogte!
Haha ja ik verbaas mezelf ook hierin! Waarschijnlijk geef ik morgenvroeg alweer toe, maar dat zien we dan wel weer. Ik ga het echt proberen te rekken tot zondag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven