Hondennaam labrador

14-08-2015 21:15 85 berichten
Hallo allemaal,

Binnenkort krijgen wij een tweede labrador (pup). Twijfel heel erg over een naam, het is een reutje en moet passen bij de naam van onze andere hond Max.

Iemand suggesties?
Alle reacties Link kopieren
Ah wat leuk!

Namen die ik leuk vind voor een reutje:

Teun

Morris

Bo

Tom(mie)

Joep

Ties

Jules

Gijs

Freek
anoniem_179882 wijzigde dit bericht op 14-08-2015 21:23
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Lex.
verba volant, scripta manent.
Ik stem voor Teun. Max en Teun....
Slobber

Sorry, kattenmens
Tjezus, wat vals
Ima?

Sorry dat is flauw. Ik zal er even over nadenken ik heb op dit moment geen inspiratie. Maar labradorpups zijn zo schattig
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Een collega van me heeft regelmatig de labrador van familie te leen. Hartstikke lief beest, chocoladebruin en een knuffelkont. Hij heet Lodewijk vind ik echt zo'n toffe naam! Dus ik stem daarop!
quote:Desperate_Housewive schreef op 14 augustus 2015 @ 21:30:

Een collega van me heeft regelmatig de labrador van familie te leen. Hartstikke lief beest, chocoladebruin en een knuffelkont. Hij heet Lodewijk vind ik echt zo'n toffe naam! Dus ik stem daarop!Geweldig
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 14 augustus 2015 @ 21:32:

[...]

Geweldig Dat was dus ook mijn reactie! ik vind het echt zo'n toffe naam voor een hond! Ook leuk om te roepen als ie een end weg is. Denkt de buurt dat je je man kwijt bent
Bas,Bello,Boef,Max
Teun is inderdaad ook leuk. Lodewijk ook, lekker eigenwijs. Lastig een naam verzinnen.

Max is een choco en pup is een blondie.

Max en Lex of Ima, haha moest er even over nadenken voordat het kwartje viel
Oh dat kwartje over de naam Lex valt nu pas bij mij! Wel leuk, Max en Lex haha!
Moos
Vind Max en Morris erg leuk samen.
Rex?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Maar vind Max en Lex eigenlijk wel uniek !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Sjors!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Guus
Dapper!
Max & Maatje

Banjer

Dender

Morris en Lodewijk vind ik ook heel leuk
Labradors Ik vind Guus, Joep en Joris leuke namen.
Onze labrador heette Duke. Een mooie naam naar mijn mening die je niet vaak hoort.
😃 Max & Ima.
Spreek uit als duuk, niet du-ke
Ik 'ken' een hond die heet Boots (spreek uit als Boets). Vind ik wel een stoere naam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven