Hondennaam labrador
zaterdag 15 augustus 2015 om 11:30
quote:Eindeloos schreef op 14 augustus 2015 @ 21:50:
Maar vind Max en Lex eigenlijk wel uniek !
Leuk idd, maar volgens mij lijken die namen zo op elkaar dat ze beide op de namen reageren. Zelf zou ik echt voor een andere klank kiezen.
Kane
Diesel
Levi
Milan (nou niet zo bij Max denk ik)
Ik zal nog even denken.
Maar vind Max en Lex eigenlijk wel uniek !
Leuk idd, maar volgens mij lijken die namen zo op elkaar dat ze beide op de namen reageren. Zelf zou ik echt voor een andere klank kiezen.
Kane
Diesel
Levi
Milan (nou niet zo bij Max denk ik)
Ik zal nog even denken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 15 augustus 2015 om 11:49
zaterdag 15 augustus 2015 om 12:37
quote:Sprinkie22 schreef op 15 augustus 2015 @ 12:32:
Bedankt allemaal voor de reacties, heb weer een aantal leuke namen gehoord.
Max en Co vind ik grappig. Yes
Max en Storm. Yes
Max en Cooper. Ja ook leuk
Lastig hoor. Hoe vinden jullie Hero?
Ik krijg trouwens een blondie.Bij blond en Hero moet ik denken aan Anthonie Kamerling die zo tragisch afscheid van het leven heeft genomen. Maar dat is dus persoonlijk.
Bedankt allemaal voor de reacties, heb weer een aantal leuke namen gehoord.
Max en Co vind ik grappig. Yes
Max en Storm. Yes
Max en Cooper. Ja ook leuk
Lastig hoor. Hoe vinden jullie Hero?
Ik krijg trouwens een blondie.Bij blond en Hero moet ik denken aan Anthonie Kamerling die zo tragisch afscheid van het leven heeft genomen. Maar dat is dus persoonlijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 15 augustus 2015 om 12:40
zaterdag 15 augustus 2015 om 12:46
quote:Sprinkie22 schreef op 15 augustus 2015 @ 12:40:
[...]
Oh daar had ik nog niet aan gedacht. Nee, dat is bij nader inzien geen optie.Maar dat is persoonlijk he!!! Misschien had ik het niet moeten zeggen maar ik heb die associatie ermee. Gewoon doen wat jij/jullie het leukst vinden.
[...]
Oh daar had ik nog niet aan gedacht. Nee, dat is bij nader inzien geen optie.Maar dat is persoonlijk he!!! Misschien had ik het niet moeten zeggen maar ik heb die associatie ermee. Gewoon doen wat jij/jullie het leukst vinden.
zaterdag 15 augustus 2015 om 12:49
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 augustus 2015 @ 12:46:
[...]
Maar dat is persoonlijk he!!! Misschien had ik het niet moeten zeggen maar ik heb die associatie ermee. Gewoon doen wat jij/jullie het leukst vinden.Dat is zeker persoonlijk. Ik vond Antonie Kamerling altijd een fascinerende man, gek dat ik zelf die link nog niet had gelegd. Was vast op den duur wel gekomen, dan is het goed de mening van anderen te horen:). Er zijn zoveel leuke namen.
[...]
Maar dat is persoonlijk he!!! Misschien had ik het niet moeten zeggen maar ik heb die associatie ermee. Gewoon doen wat jij/jullie het leukst vinden.Dat is zeker persoonlijk. Ik vond Antonie Kamerling altijd een fascinerende man, gek dat ik zelf die link nog niet had gelegd. Was vast op den duur wel gekomen, dan is het goed de mening van anderen te horen:). Er zijn zoveel leuke namen.
zaterdag 15 augustus 2015 om 13:20
quote:madelief_je schreef op 15 augustus 2015 @ 13:13:
[...]
Met zwarte, bedoel ik gewoon zwarte labrador. Want daar gaat het in dit topic namelijk over: over Labradors. Jee zeg, sommige zijn toch wel heel creatief in het bedenken hoe het ook bedoeld kan zijn.
Denk dat het voornamelijk die icoon was omdat er overal staat dat het een blonde labrador is.
Vermoed ik hoor.
[...]
Met zwarte, bedoel ik gewoon zwarte labrador. Want daar gaat het in dit topic namelijk over: over Labradors. Jee zeg, sommige zijn toch wel heel creatief in het bedenken hoe het ook bedoeld kan zijn.
Denk dat het voornamelijk die icoon was omdat er overal staat dat het een blonde labrador is.
Vermoed ik hoor.
zaterdag 15 augustus 2015 om 13:28
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 augustus 2015 @ 13:20:
[...]
Vermoed ik hoor.
Dan ben ik misschien echt heel slecht in begrijpend lezen, maar ik zie TO nergens noemen of hij blond/zwart/bruin is. Maar daar kan ik overheen gelezen hebben.
Aanvulling. TO noemt het wel maar dat is pas na mijn opmerking waar ik het icoon voor kreeg. Dus zal het toch echt wel op "zwarte" slaan. Maar maakt verder niks uit hoor.
[...]
Vermoed ik hoor.
Dan ben ik misschien echt heel slecht in begrijpend lezen, maar ik zie TO nergens noemen of hij blond/zwart/bruin is. Maar daar kan ik overheen gelezen hebben.
Aanvulling. TO noemt het wel maar dat is pas na mijn opmerking waar ik het icoon voor kreeg. Dus zal het toch echt wel op "zwarte" slaan. Maar maakt verder niks uit hoor.
zaterdag 15 augustus 2015 om 13:35
quote:madelief_je schreef op 15 augustus 2015 @ 13:28:
[...]
Nee hoor, gisteren om 21.38 uur schreef ze al dat het een blondje was
Sprinkie22 in "Hondennaam labrador"
[...]
Nee hoor, gisteren om 21.38 uur schreef ze al dat het een blondje was
Sprinkie22 in "Hondennaam labrador"
zaterdag 15 augustus 2015 om 13:53