Ketoconazol
zaterdag 15 augustus 2015 om 21:27
Ik mocht de ketaconazol shampoo maar 1x per week gebruiken van de dermatoloog, hoe vaak was jij je haar ermee per week? En je hebt echt maar een heel klein beetje nodig. Meestal deed ik de shampoo echt alleen op mijn haren dicht bij mijn hoofdhuid, de rest van mijn haar waste ik met hele neutrale shampoo, zolang de gewone shampoo mijn hoofdhuid maar niet raakte. Ook op advies van de dermatoloog.
Maar ik verloor de eerste paar weken meer haren dan later.
Maar ik verloor de eerste paar weken meer haren dan later.
zaterdag 15 augustus 2015 om 22:29
Ik gebruik de keto omdat ik last heb van schilfers/jeuk en heb soms ook hele kleine wondjes op mn hoofdhuid dus vandaar dat ik t gebruik... Ik gebruik t soms niet als t ff wegblijft maar als t erger word gebruik ik het maar 1x per week en smeer t alleen op mn hoofdhuid. Btw heb heel dik en lang haar dus vandaar dat je t niet ziet als k iets meer haar verlies.. Maar toch maakte me ik een beetje zorgen, en t is idd normaal om na t wassen haar te verliezen maar deze x was het iets meer, maar dr is dus niks om me zorgen over te maken?
zondag 16 augustus 2015 om 15:00
zondag 16 augustus 2015 om 15:03
zondag 16 augustus 2015 om 18:14
Ik heb een tijdje lang ketoconazol gebruikt maar k zag niet echt veel verschil dus vandaar dat ik er toen mee ben ben gestopt heb altijd al jeuk gehad maar dit keer echt soms met kleine wondjes, dus vandaar dat ik weer keto heb gebruikt omdat ik gek werd van de irritatie en jeuk maar het word er alleen maar erger door alsof k er een allergische reactie door krijg, nu ben k nog verder van huis.. K ga volgende week langs de dokter aangezien het tot 19 augustus is gesloten. Ik vraag me werkelijk af of ik last heb van sebboirische eczeem aangezien ik vaak jeuk heb en soms ook pijnlijk met korstjes, heb nog Sanex Anti Roos shampoo in de douche staan maar als keto niet werkt dan weet k niet of Sanex dat wel zou doen.. Suggesties?
zondag 23 augustus 2015 om 22:34
Ik gebruik deze shampoo ook ivm schilfers op mijn hoofdhuid. Ik gebruikte hem 1 a 2 x per week en de overige keren dat ik mijn haar was gebruik ik een iedere dag shampoo op advies van HA. Want daar zit de minste rotzooi in qua chemische troep in vergelijking met een anti roos shampoo/ 2-in-1 shampoo enz.
Ik heb eerst 2/3 weken de ketoconazol gebruikt en nu 3/4 weken een teershampoo en is nu eigenlijk zo goed als weg. Als t weer terugkomt moet ik weer een paar keer de keto gebruiken en zo door.
Ik heb verder geen klachten hierdoor gekregen. Ik heb zelf het idee dat mijn haaruitval nu minder is geworden door de ketoconazol!
Ik heb eerst 2/3 weken de ketoconazol gebruikt en nu 3/4 weken een teershampoo en is nu eigenlijk zo goed als weg. Als t weer terugkomt moet ik weer een paar keer de keto gebruiken en zo door.
Ik heb verder geen klachten hierdoor gekregen. Ik heb zelf het idee dat mijn haaruitval nu minder is geworden door de ketoconazol!