*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laulau, Bassiste, jullie allebei ontzettend gefeliciteerd!

Movamoba, voor jou veel sterkte, geen leuke berichten!

Ik zag net op het oktober 2008 forum dat de eerste daar ook al bevallen was. Nou was zij ook gewoon in september uitgerekend, maar toch. Wij liggen nu wel redelijk op schema, geen dames nu die behoorlijk over tijd zijn toch?

Hier nog alles rustig in de buik. Ja, de baby beweegt nog wel lekker, maar geen weeen of extreem veel harde buiken. Manlief deed vandaag de voorspelling dat onze baby op de 28e zou komen, dochter wees de 17e aan op de kalender, zoon de 24e en ik de 21e.....we zullen zien. Ik vind het allemaal best, zolang ik maar niet helemaal richting de 42 weken ga (dus die 28e is wel de uiterste datum). Maar ik voel me nu nog veel te goed, kan me niet voorstellen dat er binnen een paar dagen al iets staat te gebeuren.

Prettige zonnige dag (wel een mooie dag om ter wereld te komne) toegewenst!
Laulau: al met al toch nog best heftig, inderdaad fijn dat het geen keizersnee geworden is. Geniet maar lekker van je kleine meisje, je hebt er lang genoeg op moeten wachten haha.

Pfff, ikke wil ook!!! Word helemaal ongeduldig van al die bevallingen elke dag hier op het forum haha.

Freddy: succes!!
hier een hoop onduidelijkheid. Al vanaf vanmorgen 7 uur weeen om de 5 minuten, later om 3/4 minuten. Vk geweest maar maar 1 vingertopje ontsluiting. We moeten nu afwachten of het afzwakt of doorzet. Baalde wel even flink, had toch hoop dat het echt begonnen was. Zoon is door mijn ouders opgehaald en blijft waarschijnlijk tot morgenavond, dus in ieder geval rustig hier.
12-9 dat is raar, even afwachten maar, ik hoop voor je dat het doorzet! Succes!
Iedereen bedankt voor de felicitaties!!

Twisje, veel plezier de komende dagen, geniet lekker van elkaar!!

Freddy, succes!!!

Mamayahoo, wel goed dat de baby nog zo beweegt. Volgens mijn vk is dat een teken dat ze in goede conditie zijn! Hoop voor jou dat je niet tot week 42 moet wachten...

12-9, vervelend zeg, hopelijk zet het nu gewoon door, das veel bevredigender!!!

Winterlelie, ik weet nog hoe ongeduldig ik was... Hopelijk laat jouw mannetje niet meer lang op zich wachten!!

Misschien wel leuk, was ik vanmorgen vergeten, maar onze dochter heet Anne Madelief en weegt 3740 gram.

O ja, en ze is natuurlijk de mooiste, liefste, leukste, je kent het wel, net als die van jullie!
Laulau, gefeliciteerd! Een sterrekijker had ik ook, fijn he (not). Bij mij is het 'gewoon' thuis gebeurd, al had ik wel wat hulp nodig (knip en duwen door de kraamhulp). Ben jij nog ingescheurd?

Freddy, heel veel succes, je kan het!!

12sept, balen dat het niet doorzet. Wel fijn denk ik dat je zoon in goede handen is, geeft een hoop rust denk ik? Succes iig!

winterlelie, ik vind ook dat jij nu mag hoor, misschien vannacht
Hey meiden,

Iedereen die bevallen is, van harte!! T gaat toch snel ineens zo....

Hier alles ok, lig lekker in mn bedje en Javlin slaapt ook nu.

bevallingsverhaal is op mn hyves te vinden, vond het erg pittig!

Kwam ook doordat het in het ziekenhuis erg druk was, en ik daardoor uren en uren al op een verlosbed mn weeen op moest vangen, ligt niet lekker. Daarbij wilde ik douchen, mocht niet vanwege veel te hoge bloeddruk en ik lag aangesloten op ctg, bloeddrukmeter en infuus die echt heel rot geprikt was...

Maar we hebben ons mooie mannetje! Voor het schema: hij heet Javlin, 2800 gram en 49 cm.

helaas liet mn placenta niet los, dus moest onder narcose, balen! Daarbij ruim 1,5 liter bloed verloren dus ben lekker slap, hhaha!

Maar ben helemaal verliefd op mn kleine mannetje!

Srerkte voor iedereen die nog moet, ik denk aan jullie!!
Laulau gefeliciteerd met jullie Anne! Toch nog ineens snel gegaan!

Basisste, gefeliciteerd met Javlin! Balen dat je nog onder narcose moest! Balen.

Hier moe moe moe. Robin draait de nacht en dag om. Dus s nachts is hij van 2 tot 7 wakker en overdag is hij alleen maar aan het slapen.

Verder verschrikkelijke last van stuwing. Mn borsten zijn 3 maten groter. Het doet ook ontzettende pijn. Echt niet leuk dus, maar het gaat goed komen hoop ik

Ik ga nog even een uurtje relaxen voordat Robin weer moet eten. Hij slaapt tenslotte nu toch nog.

Succes voor degene die nog moeten bevallen!!
Hoi meiden,

Bassiste, Carry en Laulau jullie ook ontzettend gefeliciteerd met jullie kleintjes!

Allemaal bedankt voor felicitaties!

Hier gaat alles heel goed, na dag 3 hebben wij een heel tevreden meisje die drinkt als een dijkwerker...echt niet normaal, daardoor waarschijnlijk al volop productie. Ze moet echt al klokken en heeft ontzettende plasluiers. Dus het gaat echt heel lekker en soepel. Moet alleen wel op mezelf letten, omat ik eigenlijk 'nergens' last van heb, moet ik wel zorgen dat ik het rustig aan doe, want anders ben ik toch erg moe, maar logisch na zo'n inspanning!

Allemaal sterkte en geniet van de kleintjes die er al zijn!

Tot gauw
Hoi,

Hier ook alles goed met het allerleukste en liefste ventje van de hele wereld. Hij doet het gewoon heel goed. Drinkt alsof hij nog nooit anders gedaan heeft (en dat terwijl mijn andere zoontje het pas na een paar dagen snapte). Zelf voel ik me ook zo'n stuk beter dan de vorige keer. Kennelijk is uitscheuren echt beter dan knippen. Ik kan nu redelijk gewoon op een stoel zitten. Ik zit nu ook echt op een babyblauwe wolk. Dat je zo'n droomstart kunt hebben.

Laulau van harte. Jouw bevallingsverhaal komt met bekend voor al is het een combinatie van de vorige bevalling en nu. haha arme verpleegkundigen. Ik reageerde echt hetzelfde bij de persweeen No way dat ik mijn benen vast ging houden. Dat heb ik 1 perswee volgehouden en heb daarbij man en verpleegkundige fijngeknepen.

Freddy, zet hem op

En 12-9 jij houdt het wel spannend voor je broer zeg. Ik hoop echt dat 14-9 of 15-9 voor jouw ook een bijzondere datum wordt. Als is ie natuurlijk nooit zo mooie als 12-9

Zo ik ga eens kijken of mijn mannetje nog wat wil eten. Hij slaapt nu al 3 uur en moet eigenlijk nu eten.

Oja Mark vindt Olav nog steeds erg lief en leuk. Hij gaat morgen weer naar de creche. Toch een beetje regelmaat houden. Ben benieuwd hoe dat gaat...

ik hoop ook dat ik vanaf morgen normale kraamzorg krijg. Tot nu toe 3 uur per dag maar wel een hele leuke.
Wat lekker dat het zo goed gaat met jullie kleintjes.

Hier weet ik het nog steeds, wel minder vaak maar nog steeds weeen/krampen. Steeds als ik denk dat het weg is, komt er weer een. Ga nu lekker in bad, boekje lezen. En we zien wel wat er vanavond/vannacht gebeurt. Hoop in ieder geval dat ik nog wat kan slapen.
hier alles weer rustig.

Ik heb het wel beetje gehad nu, weet dat ik niet moet zeuren ben vandaag pas 39 weken. Maar dacht gisterochtend echt dat het begonnen was en dat ik nu gewoon met beeb in mijn bed zou liggen.

Verder niemand onder invloed van de volle maan?
Hey girls,

Bij ons ook alles rustig. Ben het geloof ik ook een beetje zat. Heb geen zin meer om mensen onder ogen te zien en kan niemand verdragen in de buurt. Wil het liefst op bed liggen met een boekje en de gordijnen dicht. De werkster komt zo....heerlijk dat het huis dan weer schoon is, maar baal dat ik mn bed uit moet komen voor haar....ha ha klaag klaag.

Gisteren heeft bijna iedereen wel gebeld of sms gestuurd....men dacht dat het ging gebeuren....NEE.

Als ik vanmiddag ff lekker ga slapen, ga ik alle telefoons uitzetten en mn verstoppen in mn schone nest.

Kroelse met jullie baby's en voor degene die bezig zijn heel veel succes......

Liefs Iloon
12-9 wat balen dat het dan niet doorzet, kan me voorstellen dat je je er helemaal op instelt en dan...

Lieve kersverse moeders, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie en jullie kleintjes, heerlijk om te lezen.

Ilona ik ben het ook echt zoooo zat, word helemaal gek van al die liefbedoelde smsjes en telefoontjes.
Winterlelie, Ilona, jullie moeten ook gewoon doen wat ik afgelopen week heb gedaan: mijn mobiel in mijn moeders auto laten liggen. Moeder woont op een uur rijden en ik ben mobiel niet gaan halen. Lekker rustig joh!

Twaalfseptember, hoop voor je dat het snel doorzet. En Freddy, jij succes als je ondertussen al niet lang en breed bevallen bent!
Ilona en Winterlelie, leef met jullie mee! Weet hoe het voelt, al die goedbedoelde opmerkingen (tja na 10 dagen overtijd willen die opmerkingen wel! ) had ook echt zoiets van, als het kan, blijf ik de hele dag binnen haha. Succes met allerlaatste zwaarste loodjes...

Carry hier precies hetzelfde, als wat jij omschrijft. Zo heerlijke start, alles gaat zoooo lekker en in vergelijking met een knip is een scheurtje peanuts :-). Heb er echt helemaal geen last van en loop als een 'kieviet' haha. Wel balen zeg, van je zorg dat het niet zoveel is...hier tot nu toe gewoon 7 uurtjes per dag, wat natuurlijk super is. Ze is ook superleuk en haalt nu dochter van de psz. Wil zelfs eten koken en doet superveel in huis, krijg smiddags lekker fruithapjes, kortom ik geniet er dit keer echt van!!!

Hier wel een superdruk weekend achter de boeg, waarin ik misschien iets teveel van mezelf heb gevraagd...heel veel 'aanloop' van bezoek gehad. Wel de mensen die je sowieso verwacht, maar soms is het dan toch TEveel en zo kon ik na de tweede dag een traantje wegpinken, omdat ik gewoon misselijk was van vermoeidheid.

Dames, die voor de eerste keer bevallen en straks 'overdonderd' worden door bezoek, geef echt op tijd en duidelijk je grenzen aan, want als je dat niet doet heb je echt jezelf ermee....

Ga nog even lekker in mn bedje boekje lezen en straks heerlijk slapen. oja die nachten vallen me trouwens wel een beetje tegen :-) best wel zwaar weer...maar ja, hoort erbij :-)
Carry, wat fijn dat je bevalling op het laatste moment toch nog natuurlijk op gang kwam, en met een beetje hulp geboren is. Heerlijk!

Laulau, wat een heftige bevalling. Maar wat heerlijk dat ze er nu is!

Freddy, jaaah bij jou is het ook begonnen. Sterkte en succes!

Wat heerlijk om de babyverhalen te lezen.

Ik heb vanmorgen mijn slijmprop verloren en ook een minibeetje bloed. Dus ja, het gaat bij mij ook gebeuren, hopelijk deze week? Ik kan niet wachten.... (haha, en ben pas 38,5 weken)
Hey Alejandra..........wat is dat ga je ineens voorpiepen....

Meiden heb een stukje vrouwenpraat geplaatst op hyves..........
Pfff, dat gaat snel hier met alle baby's. Iedereen van harte gefeliciteerd!

Hier gaat het goed met ons kleine meisje. Ze is nu iets ouder dan twee weken en ze leert elke dag wat bij. Soms kijkt ze me echt een tijdje aan en trekt ze allerlei schitterende gezichten. Dan kijkt ze weer fronsend en soms trekt ze zelfs haar mondje in een soort lachje. Vanochtend is met mijn man onder de douche geweest, dat vindt ze echt heerlijk. Ik ben ook al een keer met haar in bad geweest. Nu slaapt ze als een roos.

Ik vind wel dat ze veel drinkt, maar ja, ik heb geen ervaring. Ze drinkt meestal eerst een poosje aan de ene borst en daarna nog aan de andere borst. Dan is ze wel voldaan en kijkt ze echt of er geen druppel meer bij kan. De nachten gaan redelijk goed, we hebben er weer twee goede nachten op zitten. Ze heeft gisteravond om om 11 uur gedronken, om 3 uur en om 7 uur 's ochtends. Gisteren moesten we naar het ziekenhuis voor wederom een echo van haar nieren. De radioloog vond het niet zo duidelijk te groot, beetje hetzelfde verhaal als tijdens de zwangerschap. Ze is door de echo heen geslapen, alleen door het gepoer met dat echo ding lag ze af en toe een beetje te spartelen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alejandra hoe gaat het met je? Heeft het doorgezet?

Belle: leuk te lezen dat het zo goed gaat met je meisje!
Het is rustig hier vandaag, allemaal druk bezig of gewoon even geen zin?

Belle, fijn dat het goed gaat met jullie. Wel vervelend dat het beetje onduidelijk blijft over haar nieren, gaan ze nu nog iets doen?

Voel me weer wat beter, ga gewoon lekker verder met voorbereidingen voor bruiloft. Vrijdag lekker feestje en dan 's nachts meteen bevallen of zo.

Gisteren bij vk was alles weer goed, dacht dat bloeddruk misschien wat omhoog was door al het gedoe maar was ook netjes. Deze vk schatte kind ook al groot, in ieder geval lang. Was al iets ingedaald maar buik zat nog aardig vol en hoog. En ik hele voorraad kleertjes maat 50-56 gekocht.
Belle, wat fijn dat alles zo goed gaat.

Hier nog geen babynieuws, ik wacht rustig af. Gisteren nog een consult gehad bij de gyn, die wilde even voelen toen ik vertelde dat ik de slijmprop had verloren, maar hij zei dat het nog allemaal goed dicht zat. Hij wilde nog een echo doen, voor de zekerheid, maar dat kan pas morgen.

Ik heb wel maar een tasje spullen klaargemaakt om mee te nemen naar de kliniek.
Alejandra, wat spannend! benieuwd of het gauw gaat doorzetten!

Voor de meiden die nog aant wachten zijn, heel veel sterkte!

Hier alles super, kleine is nog 40 gram verwijderd van geboortegewicht en dat op dag 5...super!

idd rustig hier..hoef ik ook niet zoveel bij te lezen, want ben hier natuurlijk ook wat minder nu ik zo druk ben met de kleine meid...ga nu lekker mn bedje opzoeken, alvast paar uurtjes pakken...

doei doei!
Hoi hoi,

Iedereen die bevallen is, van harte gefeliciteerd! Wat gaat het hard zeg met de bevallingen. Ik heb bijna geen tijd om het goed bij te houden hier omdat het een heel ander leventje is nu met zo'n kleintje. De gegevens van ons zoontje mogen in het schema: Hij heet Aron en zijn gewicht was 3810 gr.

Hij is inmiddels al flink gegroeid!

Alle meiden die nog moeten bevallen.. Succes!!
Vandaag is mijn D-day. Maar in het kader van uitgerekende data komen en gaan, denk ik dat mijn baby deze dag aan zich voorbij laat gaan. Ik heb het nog niet zwaar genoeg, dus deze blijft nog wel even zitten.

Vanochtend laat naar de verloskundige, kom me vanmiddag nog wel even melden.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven