Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 14 september 2008 om 20:11
quote:Summerdance schreef op 14 september 2008 @ 20:04:[/b
Prinses, kan je de SunRoute ook ff aan mij doormailen.
Nou zoek ik alleen nog een man die met me wil meerijden, ik is een RAMP in de auto en zoek dus nog een TomTom
*Pikt SD wel even op, hoewel... als ik me SunStad goed herinner, is dat behoorlijk om ... ach... dan doen we een pauze bij de M!*
Prinses, kan je de SunRoute ook ff aan mij doormailen.
Nou zoek ik alleen nog een man die met me wil meerijden, ik is een RAMP in de auto en zoek dus nog een TomTom
*Pikt SD wel even op, hoewel... als ik me SunStad goed herinner, is dat behoorlijk om ... ach... dan doen we een pauze bij de M!*
Peas on earth!
zondag 14 september 2008 om 20:14
quote:Summerdance schreef op 14 september 2008 @ 20:04:
Mac Kokoet was Lekkah!!! (kon weer het dakje niet vinden)
Miran, ik heb toendertijd gezegd dat ik het soms moeilijk vond Xan en Prinses te horen over "setjes" dingen
Dat zal blijven maar ook DAT hoort bij mijn singels bestaan en ik denk er geen seconde over om daarom af te haken!!
Ja misschien vind ik dit topic juist zo fijn omdat ik er hier juist niet over hoef te horen.......en van gesettelde vriendinnen al genoeg
Mac Kokoet was Lekkah!!! (kon weer het dakje niet vinden)
Miran, ik heb toendertijd gezegd dat ik het soms moeilijk vond Xan en Prinses te horen over "setjes" dingen
Dat zal blijven maar ook DAT hoort bij mijn singels bestaan en ik denk er geen seconde over om daarom af te haken!!
Ja misschien vind ik dit topic juist zo fijn omdat ik er hier juist niet over hoef te horen.......en van gesettelde vriendinnen al genoeg
zondag 14 september 2008 om 20:17
zondag 14 september 2008 om 20:27
Hi ladies, Salo, BM, JS en Xan (meer heren hebben we op dit moment toch niet ? Of vergeet ik er eentje ? Sorry dan onbekende meneer !)
DS heeft vandaag heeeeerlijk motor gereden. Daar is dit weer perfekt voor. Warmer hoeft echt niet want je zit in een stoer beschermend motorpak dat ook warm en waterdicht is.
Lekker aan het rijden geweest met een paar vrienden in Brabant en Limburg. Af en toe f gestopt om wat te drinken, te eten en bij te praten over wat we onderweg allemaal zien en meemaken. Motorrijden is zoooo leuk !!
Vannacht nog gedroomd van een zeer ondeugende en speelse SD maar ja ... zo te lezen zijn dromen weer eens bedrog.
Voel je je al weer een beetje beter SD ?
DS heeft vandaag heeeeerlijk motor gereden. Daar is dit weer perfekt voor. Warmer hoeft echt niet want je zit in een stoer beschermend motorpak dat ook warm en waterdicht is.
Lekker aan het rijden geweest met een paar vrienden in Brabant en Limburg. Af en toe f gestopt om wat te drinken, te eten en bij te praten over wat we onderweg allemaal zien en meemaken. Motorrijden is zoooo leuk !!
Vannacht nog gedroomd van een zeer ondeugende en speelse SD maar ja ... zo te lezen zijn dromen weer eens bedrog.
Voel je je al weer een beetje beter SD ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 14 september 2008 om 20:32
Hi Spetter! (das DS he luitjes)
Was vanmorgen echt heul zielug!
Wilde eerst niet gaan trainen maar bikkel als ik ben toch maar wel gedaan...
IK kuchel nu een beetje de dag door, maar goed, gaat wel weer over voordat ik een jongetje wordt!
Vind het trouwens een heel goed idee om alle afwas gewoon in de auto bij Prinses te mikken!!!!
*vraagt zich af of je een vaatwasser ook op je aanstekeraansluiting in de auto kan aansluiten*quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 september 2008 @ 20:17:
*heeft ooit een bijbaantje in een restaurant gehad, maar kwam niet verder dan afwassen, servetten strijken en ijsjes opmakenOe oe oe...ik kan wel heel goed servetten vouwen!!!
Was vanmorgen echt heul zielug!
Wilde eerst niet gaan trainen maar bikkel als ik ben toch maar wel gedaan...
IK kuchel nu een beetje de dag door, maar goed, gaat wel weer over voordat ik een jongetje wordt!
Vind het trouwens een heel goed idee om alle afwas gewoon in de auto bij Prinses te mikken!!!!
*vraagt zich af of je een vaatwasser ook op je aanstekeraansluiting in de auto kan aansluiten*quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 september 2008 @ 20:17:
*heeft ooit een bijbaantje in een restaurant gehad, maar kwam niet verder dan afwassen, servetten strijken en ijsjes opmakenOe oe oe...ik kan wel heel goed servetten vouwen!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 14 september 2008 om 20:33
quote:Joeysmiles schreef op 14 september 2008 @ 20:28:
*hernoemt zichzelf OM (Onbekende Meneer)*
Owwwwwwwwww..........echt zielig!
Wil je erover praten, wil je het nummer van een psych?
Euhh...slachtofferhulp in de buurt????
nummer van de AF? (=anonieme forummers)
*hernoemt zichzelf OM (Onbekende Meneer)*
Owwwwwwwwww..........echt zielig!
Wil je erover praten, wil je het nummer van een psych?
Euhh...slachtofferhulp in de buurt????
nummer van de AF? (=anonieme forummers)
zondag 14 september 2008 om 20:43
quote:Miranda01 schreef op 14 september 2008 @ 19:36:
Sorry, maar ik houd er dus niet van als ik niet serieus genomen wordt en dat mijn verzoek wordt afgedaan met overdreven of onaardig. Ik zeg wat andere mensen slechts denken en niet durven zeggen en vraag er enkel begrip voor.
@ Miranda:
De vorige keer ben ik op mijn handen gaan zitten maar nu reageer ik wel. Ik vind Prinses en Xan heel leuke deelnemers aan dit topic en ik stoor me nooit aan hun postings. Je praat dus in elk geval niet namens mij.
Namens wie je wel pretendeert te spreken weet ik niet maar ik vind dit niet in de haak. Als mensen iets te melden hebben mogen ze dat zelf doen: het lijkt me niet jouw taak om te gaan optreden als spreekbuis voor anonieme klagers.
Dat is ook erg unfair tegenover Prinses en Xan want ze weten niet wie je nou eigenlijk bedoelt.
Mijn advies aan jou: spreek gewoon namens jezelf en laat anderen dat ook doen. En deze herhaalde aanval op ons singles setje vind ik inderdaad nogal overdreven en onaardig.
Dit gezegd hebbende zet ik de knop om: dit topic is veels te leuk voor dit soort gezeur
Sorry, maar ik houd er dus niet van als ik niet serieus genomen wordt en dat mijn verzoek wordt afgedaan met overdreven of onaardig. Ik zeg wat andere mensen slechts denken en niet durven zeggen en vraag er enkel begrip voor.
@ Miranda:
De vorige keer ben ik op mijn handen gaan zitten maar nu reageer ik wel. Ik vind Prinses en Xan heel leuke deelnemers aan dit topic en ik stoor me nooit aan hun postings. Je praat dus in elk geval niet namens mij.
Namens wie je wel pretendeert te spreken weet ik niet maar ik vind dit niet in de haak. Als mensen iets te melden hebben mogen ze dat zelf doen: het lijkt me niet jouw taak om te gaan optreden als spreekbuis voor anonieme klagers.
Dat is ook erg unfair tegenover Prinses en Xan want ze weten niet wie je nou eigenlijk bedoelt.
Mijn advies aan jou: spreek gewoon namens jezelf en laat anderen dat ook doen. En deze herhaalde aanval op ons singles setje vind ik inderdaad nogal overdreven en onaardig.
Dit gezegd hebbende zet ik de knop om: dit topic is veels te leuk voor dit soort gezeur
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 14 september 2008 om 20:45
quote:Summerdance schreef op 14 september 2008 @ 20:40:
Ga je het daarmee redden dan JS?
Dit moet een ontzettende klap voor je zijn...
Eerst de AH blauwe kaas uit een pakje...nu dit
Hoeveel meer kan een man nog aan op 1 dag?De dag is sowieso al bedorven, dus wat maakt het nog uit. Dusssss... Is er ergens een Gordon en Joling Over De Vloer - marathon of de integrale uitzending van De Gouden Kooi?
Ga je het daarmee redden dan JS?
Dit moet een ontzettende klap voor je zijn...
Eerst de AH blauwe kaas uit een pakje...nu dit
Hoeveel meer kan een man nog aan op 1 dag?De dag is sowieso al bedorven, dus wat maakt het nog uit. Dusssss... Is er ergens een Gordon en Joling Over De Vloer - marathon of de integrale uitzending van De Gouden Kooi?
zondag 14 september 2008 om 20:46
quote:Xander68 schreef op 14 september 2008 @ 20:14:
[...]
(tromgeroffel......prrrrrrrrrrr!) Xan is ook geen bakker meer!
Whaaaahoe!!!!!
kan er al een dwangbuisje richting het Zuiden???
Oooohhhh....dwangbuisjes STAAN mij toch leuk!
Heb er met moeite afscheid van moeten nemen na mijn laatste opname.
En dat wissik allang hoor, dat je geen bakker meer bent
Je werkt nu toch topsecret bij de NASA?
(iets met Space sjutteltjes en AB'tjes)
[...]
(tromgeroffel......prrrrrrrrrrr!) Xan is ook geen bakker meer!
Whaaaahoe!!!!!
kan er al een dwangbuisje richting het Zuiden???
Oooohhhh....dwangbuisjes STAAN mij toch leuk!
Heb er met moeite afscheid van moeten nemen na mijn laatste opname.
En dat wissik allang hoor, dat je geen bakker meer bent
Je werkt nu toch topsecret bij de NASA?
(iets met Space sjutteltjes en AB'tjes)
zondag 14 september 2008 om 20:47
quote:Joeysmiles schreef op 14 september 2008 @ 20:45:
[...]
De dag is sowieso al bedorven, dus wat maakt het nog uit. Dusssss... Is er ergens een Gordon en Joling Over De Vloer - marathon of de integrale uitzending van De Gouden Kooi?Gooise Vrouwen, is dat wat?
[...]
De dag is sowieso al bedorven, dus wat maakt het nog uit. Dusssss... Is er ergens een Gordon en Joling Over De Vloer - marathon of de integrale uitzending van De Gouden Kooi?Gooise Vrouwen, is dat wat?
zondag 14 september 2008 om 21:17
*SD heeft der Big Mac en de Mac Kroket iets te snel naar binnen gepropt en zit nu de hele tijd die twee op te boeren..*
Samen smaken ze lang zo lekker niet...
mag ik even een heel zielug momentje delen.
Ik had nu eigenlijk met lief in Maleisië moeten zitten!
Zit Expeditie Robinson te kijken en ineens moest ik er aan denken (en stiekum ook even heel hard huilen)
Samen smaken ze lang zo lekker niet...
mag ik even een heel zielug momentje delen.
Ik had nu eigenlijk met lief in Maleisië moeten zitten!
Zit Expeditie Robinson te kijken en ineens moest ik er aan denken (en stiekum ook even heel hard huilen)