Mode & Beauty alle pijlers

Barbiee topic#

31-05-2015 18:04 615 berichten
Om te beginnen stop ik met spammen en maak mijn eigen topic waar ik mijn dingen in kwijt len

Woehoe!!!
Heb je nou je eigen wenkbrauwen helemaal eraf gehaald en nieuwe wenkbrauwen getekend dat ze zo hoog zijn?
Volgens mij geeft Barbieeee haar beautygeheimen niet prijs.
Bloosje ik doe dat niet veel valt reuze mee epileren is pijnlijker
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 16 augustus 2015 @ 20:45:

Heb je nou je eigen wenkbrauwen helemaal eraf gehaald en nieuwe wenkbrauwen getekend dat ze zo hoog zijn?Volgens mij valt dat reuze mee, ze trekt ze omhoog.
quote:barbiee schreef op 16 augustus 2015 @ 21:48:

Bloosje ik doe dat niet veel valt reuze mee epileren is pijnlijkerKan me niet voorstellen! Hoelang blijft dat zitten? Wat spuiten ze er dan in?
Nou ja.. dat dus..
De camera hoek is perfect. Betere kledingkeuze dan eerst. Wel is je uitgroei zichtbaar, maar dat kan met Photoshop prima weggewerkt worden. Gaat de betere kant op!
Mooi topje Barbie!Ik vind extreem opgespoten lippen ook niet mooi,erg onnatuurlijk,maar goed,iedereen zijn ding!Hoe gaat het verder

met je en met je zoontje?Ik hoop goed.
Haai girls
Goed hoor geraldin thanks voor vragen meis
Hai Barbs! Ik weet niet of het zo handig is om een foto van je zoontje te plaatsen. Ik zou hem weghalen.
Speechless
En weg!
Ik vond het een leuk ventje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 26 augustus 2015 @ 23:37:

Ik vond het een leuk ventje.

Ik ook, daarom juist! Openbaar forum, zoveel meelezers, etc. Goed dat je zo snel reageerde,

Barbiee!

Speechless
Oh ja helemaal eens hoor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Goed dat jij die foto weg hebt gehaald!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven