Kleur functie-balk

17-08-2015 13:42 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien zijn er vandaag een aantal wijzigingen live gegaan op het forum. Eén daarvan is het toevoegen van een nieuwe functie-balk boven reacties.

We begrijpen dat jullie geen fan zijn van al het zwart op de site en willen daarom graag van jullie weten welke kleur dan wel de voorkeur heeft. Laat het ons in dit topic weten en dan maken we samen een beslissing over welke kleur de balkjes zullen krijgen!

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA

Update: Dank allen voor jullie reacties. We hebben deze bekeken en uiteindelijk besloten voor de kleur grijs te gaan.

Ook de kleur van de wijzigingsbalk zal aangepast worden, naar (licht)grijs. De wijzigingen zullen door de technische dienst door worden gevoerd.
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 18-08-2015 14:02
Reden: update
% gewijzigd
Misschien donkergrijs? Dat is net een tikje donkerder dan de achtergrond van de OP.

Ofzo, ik denk dat er altijd mensen zullen zijn die het niet mooi vinden.

Doe maar voor mij in ieder geval geen roze meer
Lichtgrijs. Iets wat niet zo in het oog springt.

Hoewel ik hoe het was veel mooier vond.
Lichtgrijs? Zo ongeveer als de kleur van de achtergrond in de OP lijkt me wel prettig.

Geen roze in elk geval!
het is wat het is
ik vind dit wel oke, ja het is wennen maar oke
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Veelkleurig, zoals het logo, maar dan in grijstinten, dat lijkt me wel mooi.

Of het ook praktisch is weet ik niet.
Lichtgrijs
.
Haha ik vind roze juist wel leuk!

Kan het ook de kleur van de categorie zijn waarin wordt gereageerd? Paars voor overig, roze voor zwanger, oranje voor etc etc.

Ach mij maakt het verder ook niet zoveel uit..
Grijs vind ik ook wel mooi.
Kleur van de pijler is een goed idee!
Alles is goed, behalve zwart.. vind het nog al een rouwrandje hebben. ( sorry voor mijn humeur)
Grijs inderdaad, of misschien licht groen of blauw.

In ieder geval iets wat iets minder hard en heftig eruit ziet.
Die kleuren van de pijlers zijn veel te hard. Juist om het een vloeiend geheel te laten zijn moeten het zachte kleuren zijn. Leest veel fijner, minder onderbroken.
quote:Poekie05 schreef op 17 augustus 2015 @ 13:48:

Kan het ook de kleur van de categorie zijn waarin wordt gereageerd? Paars voor overig, roze voor zwanger, oranje voor etc etc.
middelgrijs, iets donkerder dan de kleur van de OP
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Donkergrijs, tintje donkerder dan de OP.

Of zorg dat je in je voorkeuren kan kiezen uit 10 kleurtjes ofzo en dat alleen jij dat kan lezen.

NOG beter.... een color picker waarmee je zelf kan bepalen hoe het forum wordt weergegeven. Dan kan er nooooit iemand meer zeuren over de kleurtjes

Hier wennen we ook wel weer aan. Niks meer aan doen, anders blijf je bezig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Licht grijs aub. Of wit ofzo. Ik was net gewend aan de lichte kleuren. Ik vind dit niks, zwart.
quote:TardarSauce schreef op 17 augustus 2015 @ 13:52:

Donkergrijs, tintje donkerder dan de OP.

Of zorg dat je in je voorkeuren kan kiezen uit 10 kleurtjes ofzo en dat alleen jij dat kan lezen.

NOG beter.... een color picker waarmee je zelf kan bepalen hoe het forum wordt weergegeven. Dan kan er nooooit iemand meer zeuren over de kleurtjes

[afbeelding]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Licht grijs graag, dat is vriendelijk voor de ogen.
Middengrijs/antraciet. Of bordeau.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pijlerkleur vind ik ook goed maar dan de pastel versie ervan ofzo. Dus zachter.
Ral3280
quote:charlottew88 schreef op 17 augustus 2015 @ 13:58:

[...]

Eensch met Sjar, naar eigen keuze bepalen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Lichtgrijs!

Pijlerkleuren mogen van mij in pastelkleuren, dan word het allemaal veel rustiger en volwassener. Maar daar gaat het nu niet over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven