Borstvoeding kleine borsten
maandag 17 augustus 2015 om 14:46
maandag 17 augustus 2015 om 14:54
Hier nog een met kleine borsten. Borstvoeding gaat al ruim 10 mnd prima. De eerste maanden had ik echt veel melk, was ik erg blij mee. Nu heb ik helaas soms dips in de borstvoeding, maar dat heeft niks met de grootte te maken. Vind het wel een fijne bijkomstigheid dat mijn borsten nu iets voller zijn.
maandag 17 augustus 2015 om 14:57
Hier bijna geen borsten, toch heb ik makkelijk en lang bv kunnen geven. De omvang zegt niets. Volgens mij is het wel zo dat sommige borsten minder melk geven per keer als anderen, dan zou je iets vaker moeten voeden,maar over het algemeen kan iedereen bv geven op een klein percentage mensen na.
Het is normaal om je kind om de 2 uur te voeden als je bv geeft. Dus niet in paniek raken als je kind sneller komt dan de 3 uur waarvan ze zeggen dat er tussen moet zitten.
Het is normaal om je kind om de 2 uur te voeden als je bv geeft. Dus niet in paniek raken als je kind sneller komt dan de 3 uur waarvan ze zeggen dat er tussen moet zitten.
maandag 17 augustus 2015 om 15:17
Volgens mij gaat het juist beter met kleinere borsten. Ik heb wel eens iemand zien voeden uit een borst die anderhalf keer zo groot was als het babyhoofdje, dan zie je amper wat je doet. Ik had met mijn kleine(re) borsten prima productie en kon mijn kind ook nog prima op de arm aanleggen.
Er zitten evenveel klieren in een kleine borst, alleen het vetweefsel is minder.
Er zitten evenveel klieren in een kleine borst, alleen het vetweefsel is minder.
maandag 17 augustus 2015 om 15:32
quote:MinkeDeWit schreef op 17 augustus 2015 @ 15:17:
Volgens mij gaat het juist beter met kleinere borsten. Ik heb wel eens iemand zien voeden uit een borst die anderhalf keer zo groot was als het babyhoofdje, dan zie je amper wat je doet. Ik had met mijn kleine(re) borsten prima productie en kon mijn kind ook nog prima op de arm aanleggen.
Er zitten evenveel klieren in een kleine borst, alleen het vetweefsel is minder.Klopt.. vooral aanhappen vind ik zelf lastig om te zien nu. Heb cup d/e. Niet giga maar ook niet mini.
Er zitten evenveel klieren in een kleine borst, alleen het vetweefsel is minder.Klopt.. vooral aanhappen vind ik zelf lastig om te zien nu. Heb cup d/e. Niet giga maar ook niet mini.
maandag 17 augustus 2015 om 15:56
Ik denk dat het niks zegt. Bij de eerste kreeg ik enorme borsten tijdens de zwangerschap, en is de borstvoeding ondanks enorme inspanning niet gelukt. Bij de tweede groeiden ze helemaal niet, en is de borstvoeding wel gelukt. Nu net zwanger van nr. 3, en nu zijn ze al enorm gegroeid. Ben dus benieuwd.