Lijf & Lijn alle pijlers

kayla itsines

02-02-2015 10:07 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik wil heel graag starten met kayla itsines haar progamma van 3 maanden, (ga alleen niet gelijk haar voedingsprogamma ook volgen ben wel op dieet 1600 kcal en in evenwicht) maar het lijkt mij dus hartstikke leuk om met een clubje van zo 6 meiden te beginnen om zo ervaringen te kunnen delen en ons beklag te kunnen doen. Haha iets met gedeelde smart....

Ik heb zelf de drie boeken op mijn computer staan dus kan het proberen te mailen naar diegene die mee willen doen

Ik ben er ook nog hoor maar ik heb net 25km hardgelopen, dus geen BBG nieuws. Maandag hoop ik weer een arms training te doen. Morgen hersteldag.

@Rono, hopelijk blijft het droog voor jullie fietstocht morgen, wat een eind! Heb je nog HIIT gedaan?

@Goudlokje, volgende keer maar wel iets ontbijten inderdaad. Kan je misschien op de bank stappen? Of op een eetkamerstoel? Geen salontafel? Of iets stevigs wat je kan stapelen (niet op springen dan) Succes met de burpees!
@tinypotato: ik heb nog geen officiële HITT gedaan. Woensdag ben ik ook gaan fietsen en heb ik wel een tijdje keihard gefietst met interval, maar niet precies volgens de 30/30 ' regel '. Moet ik komende week wel gaan proberen, maar dan misschien met rennen.

@goudlokje: ik gebruik verschillende dingen: laag tafeltje, Ikea krukje of hoger tafeltje (maar die is dan eigenlijk net te hoog.... Heel zwaar is dat!)
The only workout you'll regret, is the one you didn't do
Hoihoi!

Ik ben erg geinteresseerd. Zou iemand mij het trainingsprogramma kunnen mailen via een pb, dat ik mijn emailadres doorstuur?

Dank jullie wel!
@goudlokje: ik doe het met blote voeten op de bank of bedrand

@kayla: ik neem een kater-rustdag :/. Morgen full body.

@suus: google doet wonderen!
@mijnfietsisgroen: nu volgen we elkaar op IG haha. Mijn account is alleen nog niet zo interessant wat BBG betreft, maar ik ga misschien nog een aparte account aanmaken. Eerst voldoende resultaat zien haha

Mijn LISS voor vandaag zit er weer op, 50km gefietst, en het heeft niet eens geregend! Viel weer reuze mee dus. was een heerlijk rondje, samen met m'n man.

Grote kans dat ik Leg Day van morgen weer ga ruilen met Arms of abs ;)
Thanx voor de reacties! Ik denk dat ik idd op zoek ga naar Ikea krukjes/ tafeltjes van verschillende hoogten. Bank/ salontafel of bed is geen optie. Ik sport op zolder en de bank staat beneden en bed is te hoog (boxspring 😁).

50 km fietsen: Wow! Dat is echt een eind. Of ben ik niets gewend 😀?

Vanavond Legs & cardio. Zo beginnen!
quote:mijnfietsisgroen schreef op 16 augustus 2015 @ 13:36:

@suus: google doet wonderen!In de OP staat toch dat TO de boeken wil sturen per mail? Dus zo raar is die vraag van suus toch niet?
Daarom vroeg ik het ook, maar geen probleem; ik ga op zoek!
Volgens mij vindt niemand het een rare vraag. TO is niet meer actief geloof ik! Kom er gezellig bjj, hoe meer hoe beter. Ik wil er alleen mee zeggen dat het makkelijk te vinden is als je het intypt op google, wat sneller is dan je emailadres pm'en. Omdat ik zelf op mijn telefoon forum kan ik het lastiger sturen. Maar p m me gerust als je het niet kan vinden. Sorry voor mijn. Blijkbaar dubbel interlreteerbare korte bericht!
Leuk trouwens van instagram Rono! Ik dacht al dat het iemand van jullie moest zijn!

Ik heb net full body week 4 erop zitten dus ben heel benieuwd naar het nieuwe blok aanstaande woensdag! Heb besloten om wat minder cardio te doen, en meer te focussen op spieropbouw. Misschien dat ik de week iets langer maak door er een krachttraining aan toe te voegen.
Ik ben ook aan het denken om een extra resistance te doen deze week, en dan de Abs. Maar eerst maar even kijken hoe het loopt, want dit laatste blok is wel erg pittig.

Vanavond ga ik beginnen met Abs Day in ieder geval. Ik heb er zin in
@fiets Jemig wat een resultaat! Dat zie je echt wel!

@rest lekker bezig

@Kayla, vorige week 2x gedaan en sportschool, paar keer hardgelopen. Gezond eten, 1x uiteten. Het gaat z'n gangetje. Maar wat een spierpijn haha!

Vanochtend weer foto's gemaakt. Zelf zie ik al klein verschil, m'n buik steekt minder ver naar voren.

Meetlint gaf ook 2 cm minder aan dan, paar weken geleden dus het begint ergens op te lijken!
NB vergeet ik helemaal te zeggen, vanochtend 5 km hardgelopen! Record voor mij... Wel traag in 35 minuten, maar dat maakt me niets uit
Hoi

@mijnfietsisgroen, ik heb je ook gevolgd ik ben die wolkloze En ik zie dat je zo'n 7kg bent afgevallen? Dat is hartstikke veel, dat moet je wel merken en is aan je foto ook goed te zien. Ik ben zelf een beetje afgehaakt met instagram, een tijdje vond ik het grappig, maar de lol gaat er wel snel af merk ik. Voor mij dan, ik kijk nog wel soms bij anderen, maar daar is de lol ook wel redelijk af. Of je moet juist heel actief gaan worden en contacten opbouwen, maar daar heb ik dan ook weer geen zin in

@kleintje, ook mooi resultaat!

@rono, die laatste blok is pittig hè? Succes nog!

Hier staat alles op een laag pitje, ik focus me op het hardlopen.
@

@ Rono: succes met abs!
Haha, mijnfietsisgroen, dat heb ik ook. Vind het niet echt meer leuk om zelf dingen te plaatsen (misschien komt het wel weer). Ik volg veel eetinstagrammers en ik volg mensen/blogs ook om me aan dingen te herinneren. BodyenFit volg ik voor als ze een goede aanbieding hebben bijvoorbeeld, en anderen omdat ik dan niet heel de tijd hun blog hoef bij te houden, maar wel zie wat er voorbij komt. Eerst keek ik ook meerdere keren per dag op instagram, maar nu kijk ik soms een paar dagen niet. Kan wel veel goede eetinspiratie opdoen. Heb je mijn volg trouwens kunnen herkennen?

Klopt inderdaad van je gewicht. Ik ben al jaaaaaren niet meer structureel op de weegschaal gegaan. Het voegt gewoon helemaal niks toe wat mij betreft, maar kan wel mijn stemming beïnvloeden wat ik volkomen belachelijk vind! Stom inderdaad als je gedemotiveerd raakt omdat de weegschaal toevallig die dag iets minder leuks te melden heeft. Sterk en gezond zijn is waar je je ook het beste bij voelt, vooral als je veel sport moet je goed voor je lichaam zorgen, anders voel je je belabberd (euh...ervaringsdeskundige hier...nog steeds op zoek naar balans ) eten/drinken/actief zijn/herstel en rust/mentaal...allemaal belangrijk!

@kleintje, je laatste bericht had ik gemist. 35minuten voor een eerste 5km vind ik heel mooi! Goed gedaan hoor!
Hoi meiden, even snel; ik ben heel bourgondisch vakantie aan het vieren. Veel feestjes, eten en alcohol en geen BBG Oepsie Over 3 dagen zitten we in het vliegtuig en ook op mijn vakantiebestemming verwacht ik weinig aan BBG te doen. Ik heb er niet eens tijd voor haha, ben nog drukker dan dat ik ben als ik werk.

Dus.... niet zo goed bezig hier. Maar, ik vind het eigenlijk niet eens zo erg, vind het stiekem wel fijn om even helemaal niets te moeten

Ik heb besloten om na mijn vakantie weer helemaal opnieuw te beginnen met BBG, want ja, ik vind het toch nog steeds leuk. Dan ga ik ook veel beter op mijn eten letten en een IG account aanmaken, ik zal jullie tzt wel gaan volgen dan als jullie het goed vinden.

Nou ja, toedeloe, ik ga weer verder vakantie vieren, tot over een week of 2!
Uhm... stuff... and things
Gisteren dag 1 van week 2 gedaan. De burpees zelfs volgehouden en nauwelijks spierpijn vandaag, tot mijn verrassing :cheer:! Ik zie nog geen verschil, maar goed dat is ook wat snel na een goede week... Vandaag baantjes gezwommen en op de crosstrainer. Is 2x LISS op 1 dag teveel van het goede? Ik voel me er prima bij in ieder geval!

Heb ook bedacht dat ik de weegschaal voorlopig wegstop. Het beïnvloedt mijn humeur over het algemeen ook negatief en uiteindelijk gaat het niet om het gewicht, maar om gezondheid en het bijbehorende figuur. Dus ik focus alleen op goed eten en veel bewegen. Tot nu toe voelt dat goed! Denk dat ik na vier weken misschien op de weegschaal ga staan, maar misschien laat ik dat ook. Heb wel wat weg te werken. Mijn doel is voor de kerst, dat is over een week of 17/ 18 vooral een veel strakkere buik te hebben. Dat is echt mijn probleemzone.
@kleintje: goed gedaan hoor! 5km heb ik nog nooit gehaald (ik heb een tijdje hardlopen met Evy gedaan, maar ik ben niet verder gekomen dan les 18, toen was ik geblesseerd.... Heeft me wel toe gebracht dat ik nu BBG doe )

@Kruidentheetje: geniet van je vakantie!!!!

Over twee weken gaan wij ook. En dan ga ik ook lekker genieten hoor. Dan mag ik best een keer een croissantje:)

Zo, abs van week 10 zit erop. Was weer flink aanpoten. Wat veel gespring voor een Abs dag zeg! Ik kijk al uit naar Leg Day..... ;)

Wie heeft er een sporthorloge met hartslagband? Ik wil er graag een kopen, maar ik weet niet goed welke. Ik ben aan het kijken naar de Polar FT4, maar m'n man denkt dat deze te simpel is. Mij lijkt hij prima iemand tips??
Ik heb ook besloten dat ik na mijn vakantie weer met BBG ga beginnen. Merkte toch dat ik hiermee veel betere resultaten behaalde ten opzichte van krachttraining. Ook het schema en de regelmaat zorgde ervoor dat ik er echt voor ging en geen training wilde missen. Dus 14 september ben ik er weer bij!
@Rono: ik heb de Polar FT7 en die is prima, weet even niet welke functie die heeft tov de FT4, maar volgens mij is het prijsverschil niet heel groot.
Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje jullie aan het meelezen en nu sinds 2 weken bezig met BBG en ik dacht; laat ik gewoon eens gaan meeschrijven.

Ik moet zeggen dat ik het erg pittig vind, zeker als je nooit fanatiek gesport hebt ;) Vooral merk ik dat mijn eetlust enorm is toegenomen, gelukkig veel gezonde dingen in huis om te pakken.

@mijnfietsisgroen, wauw!!! Ik heb net even op jouw IG gekeken en wat zie je al een groot verschil bij jou. Knap hoor, en dat motiveert mij ook weer!

Succes allemaal dames en het lijkt me erg leuk om mee te praten!
@ kruidentheetje: Geniet ervan! Vakantie hoort erbij! De hele dag rondlopen in je bikinibody zonder te genieten, slaat ook nergens op ;).

@goudlokje: Goed bezig! En heel verstandig van de weegschaal. Ik heb dat ook met fases gedaan, maar ik kan het nu nog niet. Misschien als ik mijn lichaam goed genoeg ken om te weten wat ik moet doen om een goed gewicht te houden, ga ik hem ook weer in de steek laten.

@Rono: Week 10 :o ik ben benieuwd of ik het tot daar volhoud! Ik ga morgen aan week 5 beginnen, en vind het nu al behoorlijk zwaar.

@roerstaafje: Thanks! Ik begin het verschil nu ook te zien en te voelen. Vooral dat mijn buik plat is, vind ik fijn. Maar ik heb ook nog wel behoorlijk cardio gedaan. Dat ga ik nu wel minderen, want anders word ik te dun ipv strak. En het is inderdaad zwaar! Ik heb wel altijd gesport en vind het ook pittig. Je zult sel wel resultaat voelen. Week 3 is al makkelijker dan week 1! heel veel succes!
Zo na ongeveer vier weken zo goed als niks aan bbg gedaan te hebben heb ik me vanmorgen weer in het zweet gewerkt! Heb het nu eindelijk wat rustiger met werk en met vriend gaat t gelukkig weer stukken beter!

Heeft wel veel ingeleverd maargoed langzaamaan zeker komt hij er weer boven op! Ik vond bbg de eerste weken zo leuk en nu moest ik mezelf echt overhalen om te beginnen. Maar zolang ik niks doe, bereik ik ook niet het resultaat wat ik wil behalen. Dus vanaf deze week ben ik weer begonnen en schrijf ik ook weer gezellig mee! Iedereen succes deze week
Vandaag dag 2 (arms en abs), maar ik heb denk ik een buikspiertje verrekt ofzo. De abs-oefeningen gingen echt niet, benen omhoog was echt te pijnlijk. Eerst nog even geprobeerd, maar dat voelde niet heel verstandig. Wilde de 30 minuten wel volmaken (anders ben ik bang de discipline te verliezen), dus heb de arms oefeningen vaker gedaan en wat cardio/legs-oefeningen van de vorige keren. Dat ging wel goed. Zooo balen dat de abs-oefeningen echt niet gingen, want juist daar wil ik wat mee 😀. Morgen een rustdag (ook voor de LISS) inlassen en vrijdag voorzichtig kijken hoe het dan gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven