Kitlers & friends part 4
maandag 17 augustus 2015 om 15:28
Kitlers and friends kitleren voor de vierde keer weer vrolijk verder. En we hebben er nog steeds de grootste lol in!
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3
Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.
We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3
Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.
We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:12
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
dinsdag 18 augustus 2015 om 08:17
dinsdag 18 augustus 2015 om 08:19
quote:DorothyParker schreef op 18 augustus 2015 @ 08:17:
[...]
Je hebt gelijk. Ook al was hij achterlijk dom, hij had wel meer dan drie hersencellen.
Kunnen we van jou niet zeggen...Liever een genie met twee... dan een schaap met miljoenen zoals sommigen hier... hint hint voor het geval het niet overkomt!
[...]
Je hebt gelijk. Ook al was hij achterlijk dom, hij had wel meer dan drie hersencellen.
Kunnen we van jou niet zeggen...Liever een genie met twee... dan een schaap met miljoenen zoals sommigen hier... hint hint voor het geval het niet overkomt!
anoniem_144312 wijzigde dit bericht op 18-08-2015 08:20
Reden: 3
Reden: 3
% gewijzigd
dinsdag 18 augustus 2015 om 08:22
quote:KiaOraHoi schreef op 18 augustus 2015 @ 08:19:
[...]
Liever een genie met twee... dan een schaap met miljoenen zoals sommigen hier... hint hint voor het geval het niet overkomt!
Lief van je, dat je inziet dat ik geniaal ben.
En ook lief dat je met een schaap vergelijkt. Zo donzig en schattig. Beter dan een rioolrat HINT HINT
[...]
Liever een genie met twee... dan een schaap met miljoenen zoals sommigen hier... hint hint voor het geval het niet overkomt!
En ook lief dat je met een schaap vergelijkt. Zo donzig en schattig. Beter dan een rioolrat HINT HINT
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
dinsdag 18 augustus 2015 om 08:26
dinsdag 18 augustus 2015 om 08:27
quote:DorothyParker schreef op 18 augustus 2015 @ 08:22:
[...]
Tja, dat jij graag staat te blaten in de wei met alle andere schaapjes. Ik verstrooi liever chaos door de wereld en ga berucht en beroemd de geschiedenis boeken in.
[...]
Tja, dat jij graag staat te blaten in de wei met alle andere schaapjes. Ik verstrooi liever chaos door de wereld en ga berucht en beroemd de geschiedenis boeken in.
dinsdag 18 augustus 2015 om 08:29
quote:KiaOraHoi schreef op 18 augustus 2015 @ 08:27:
[...]
[afbeelding]
Berucht en beroemd
De gemiddelde fruitvlieg heeft nog een grotere impact om onze maatschappij dan dat jij ooit zult hebben
[...]
[afbeelding]
Berucht en beroemd
De gemiddelde fruitvlieg heeft nog een grotere impact om onze maatschappij dan dat jij ooit zult hebben
I don't care what is written about me so long as it isn't true.