Kitlers & friends part 4
maandag 17 augustus 2015 om 15:28
Kitlers and friends kitleren voor de vierde keer weer vrolijk verder. En we hebben er nog steeds de grootste lol in!
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3
Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.
We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3
Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.
We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:12
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
dinsdag 18 augustus 2015 om 09:34
quote:OlympeMaxime schreef op 18 augustus 2015 @ 09:17:
Zo. Even 100 euro per maan stukgegooid aan sportlessen voor de kinderen Beiden zwemmen
[afbeelding]
Zoon judo
[afbeelding]
En dochter freerunning
[afbeelding]
Opnieuw, België is zoveel simpeler. Zwemmen leer je op school ( 2.5 uur per week gedurende 6 jaar, op het einde heb je een reddersbrevet).
Judo was 60 euro per jaar per kind (verzekering van de groep).
Freerunning is gewoon gratis bij ons (dorp). Snap eigenlijk ook niet waarom je daarvoor zou moeten betalen
(kleding moet je wel zelf kopen)
Zo. Even 100 euro per maan stukgegooid aan sportlessen voor de kinderen Beiden zwemmen
[afbeelding]
Zoon judo
[afbeelding]
En dochter freerunning
[afbeelding]
Opnieuw, België is zoveel simpeler. Zwemmen leer je op school ( 2.5 uur per week gedurende 6 jaar, op het einde heb je een reddersbrevet).
Freerunning is gewoon gratis bij ons (dorp). Snap eigenlijk ook niet waarom je daarvoor zou moeten betalen
(kleding moet je wel zelf kopen)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
dinsdag 18 augustus 2015 om 09:37
quote:DorothyParker schreef op 18 augustus 2015 @ 09:34:
[...]
(kleding moet je wel zelf kopen)Ja Door hou maar op ik mis het daar al genoeg .
[...]
(kleding moet je wel zelf kopen)Ja Door hou maar op ik mis het daar al genoeg .
dinsdag 18 augustus 2015 om 09:50
dinsdag 18 augustus 2015 om 09:53
quote:charlottew88 schreef op 18 augustus 2015 @ 09:50:
OHUM zit op het toilet te janken nadat ik tegen haar ben uitgevallen en gezegd heb dat ze te dom is om te poepen.Oh Charly toch. Wat heeft ze gedaan dat je zo boos werd (Behalve te dom zijn om te poepen ). Ik snap het wel hoor dat je een keertje knapt van die dommigheid.
OHUM zit op het toilet te janken nadat ik tegen haar ben uitgevallen en gezegd heb dat ze te dom is om te poepen.Oh Charly toch. Wat heeft ze gedaan dat je zo boos werd (Behalve te dom zijn om te poepen ). Ik snap het wel hoor dat je een keertje knapt van die dommigheid.
dinsdag 18 augustus 2015 om 10:01
quote:KiaOraHoi schreef op 18 augustus 2015 @ 09:53:
[...]
Oh Charly toch. Wat heeft ze gedaan dat je zo boos werd (Behalve te dom zijn om te poepen ). Ik snap het wel hoor dat je een keertje knapt van die dommigheid.Documenten die NIET door de papierversnipperaar moesten versnippert echt hoe krijg je het voor elkaar. Ik heb net ook tegen mijn leidinggevende gezegd dat ik haar voorlopig niet meer in mijn buurt kan hebben.
[...]
Oh Charly toch. Wat heeft ze gedaan dat je zo boos werd (Behalve te dom zijn om te poepen ). Ik snap het wel hoor dat je een keertje knapt van die dommigheid.Documenten die NIET door de papierversnipperaar moesten versnippert echt hoe krijg je het voor elkaar. Ik heb net ook tegen mijn leidinggevende gezegd dat ik haar voorlopig niet meer in mijn buurt kan hebben.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 18 augustus 2015 om 10:07
dinsdag 18 augustus 2015 om 10:07
quote:charlottew88 schreef op 18 augustus 2015 @ 10:01:
[...]
Documenten die NIET door de papierversnipperaar moesten versnippert echt hoe krijg je het voor elkaar. Ik heb net ook tegen mijn leidinggevende gezegd dat ik haar voorlopig niet meer in mijn buurt kan hebben.
Dat snap ik! Wat een ongelooflijke domme kut! Weet ze van Viva? Want dan zien we zo een topic, ik ben net op mijn uitzendbaantje beledigd door een ...
Deze kan nog wel een keertje voor Ohum .
Heeft ze zo'n fiets?
[...]
Documenten die NIET door de papierversnipperaar moesten versnippert echt hoe krijg je het voor elkaar. Ik heb net ook tegen mijn leidinggevende gezegd dat ik haar voorlopig niet meer in mijn buurt kan hebben.
Dat snap ik! Wat een ongelooflijke domme kut! Weet ze van Viva? Want dan zien we zo een topic, ik ben net op mijn uitzendbaantje beledigd door een ...
Heeft ze zo'n fiets?
dinsdag 18 augustus 2015 om 10:09
quote:Grobbekuiken schreef op 18 augustus 2015 @ 10:07:
Wat gaan jullie hard!
Zie dat ik een bitch fight gemist heb, dat we Anus moeten roepen, daar Max een poot wordt uitgedraaid door haar kinderen en dat OHUM een poging doet zich door de WC te spoelen na een briljante actie.....en daar zijn alleen nog maar de laatste 3 pagina's!!
Morgen trouwens! Grobbie! Hoe is het vandaag?
Wat gaan jullie hard!
Zie dat ik een bitch fight gemist heb, dat we Anus moeten roepen, daar Max een poot wordt uitgedraaid door haar kinderen en dat OHUM een poging doet zich door de WC te spoelen na een briljante actie.....en daar zijn alleen nog maar de laatste 3 pagina's!!
Morgen trouwens! Grobbie! Hoe is het vandaag?
dinsdag 18 augustus 2015 om 10:09
Oei oei oei, heb een beetje meelij met Ohum nu. Je zou maar zo dom zijn, dat is echt niet makkelijk
Maar dames, wat voor werk doen jullie in hemelsnaam dat ik niet even een slaapje kan doen, zonder daarna gelijk 30 pagina's door te moeten spitten? Ik wil ook best betaald worden om plaatjes te plakken , waar vind ik zo'n baan?
Hier even een grappig filmpje. Suitable to watch at work ( als je werkgever facebook niet geblokt heeft tenminste):
Cheeky
Maar dames, wat voor werk doen jullie in hemelsnaam dat ik niet even een slaapje kan doen, zonder daarna gelijk 30 pagina's door te moeten spitten? Ik wil ook best betaald worden om plaatjes te plakken , waar vind ik zo'n baan?
Hier even een grappig filmpje. Suitable to watch at work ( als je werkgever facebook niet geblokt heeft tenminste):
Cheeky
dinsdag 18 augustus 2015 om 10:10
quote:Grobbekuiken schreef op 18 augustus 2015 @ 10:07:
Wat gaan jullie hard!
Morgen trouwens! Bedankt ik moest weer lachen om dit bericht terwijl ik net nog stond na te stomen van boosheid van de domme actie van OHUM.
Wat gaan jullie hard!
Morgen trouwens! Bedankt ik moest weer lachen om dit bericht terwijl ik net nog stond na te stomen van boosheid van de domme actie van OHUM.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 18 augustus 2015 om 10:11
quote:KiaOraHoi schreef op 18 augustus 2015 @ 10:07:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft ze zo'n fiets?
[afbeelding]Nee, dat weet ze niet
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft ze zo'n fiets?
[afbeelding]Nee, dat weet ze niet
dinsdag 18 augustus 2015 om 10:18
quote:pussywillow schreef op 18 augustus 2015 @ 10:09:
Oei oei oei, heb een beetje meelij met Ohum nu. Je zou maar zo dom zijn, dat is echt niet makkelijk
Cheeky
cheeky monkey!
Ik heb hele dagen "vrij" . Dus alle tijd van de wereld tussen de dutjes door om te forummen.
Cheeky
cheeky monkey!
Ik heb hele dagen "vrij" . Dus alle tijd van de wereld tussen de dutjes door om te forummen.
dinsdag 18 augustus 2015 om 10:19
quote:pussywillow schreef op 18 augustus 2015 @ 10:09:
CheekyIk doe oa dossiervorming van cliënten(aanmaken en oude documenten verwijderen) uit die dossiers dat kan ik met mijn ogen dicht. En ook secretarieel werk brieven naar clienten sturen, grote mailings etc. Maar dat ligt meestal in juni/juli en augustus stil. En telefonisch vragen beantwoorden. In September wordt het weer drukker maar nu is erg stil. Gelukkig kunnen en mogen wij hier gewoon internetten mist het werk er maar niet onder lijdt.
CheekyIk doe oa dossiervorming van cliënten(aanmaken en oude documenten verwijderen) uit die dossiers dat kan ik met mijn ogen dicht. En ook secretarieel werk brieven naar clienten sturen, grote mailings etc. Maar dat ligt meestal in juni/juli en augustus stil. En telefonisch vragen beantwoorden. In September wordt het weer drukker maar nu is erg stil. Gelukkig kunnen en mogen wij hier gewoon internetten mist het werk er maar niet onder lijdt.
dinsdag 18 augustus 2015 om 10:20
quote:KiaOraHoi schreef op 18 augustus 2015 @ 10:16:
[...]
Thank goodness!
To cheer you up .
Angry kitty's in 3...2...1
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Thank goodness!
To cheer you up .
Angry kitty's in 3...2...1
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]