Kleur functie-balk

17-08-2015 13:42 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien zijn er vandaag een aantal wijzigingen live gegaan op het forum. Eén daarvan is het toevoegen van een nieuwe functie-balk boven reacties.

We begrijpen dat jullie geen fan zijn van al het zwart op de site en willen daarom graag van jullie weten welke kleur dan wel de voorkeur heeft. Laat het ons in dit topic weten en dan maken we samen een beslissing over welke kleur de balkjes zullen krijgen!

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA

Update: Dank allen voor jullie reacties. We hebben deze bekeken en uiteindelijk besloten voor de kleur grijs te gaan.

Ook de kleur van de wijzigingsbalk zal aangepast worden, naar (licht)grijs. De wijzigingen zullen door de technische dienst door worden gevoerd.
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 18-08-2015 14:02
Reden: update
% gewijzigd
Ik vind het mooi! Houwe zo
Ah, en ik zie dat die lelijke zwarte balken bij wijzigen ook verdwenen zijn . Goed bezig luitjes!
Ja! Helemaal mooi. Oogt een stuk rustiger.
Ik zou graag zien dat de reacties allemaal 'n 10% tintje kregen zodat het 'n wat samenhangender geheel wordt dan een groot witvlak met 'n balkje ertussen. Deze grijstint vind ik verder wel okee, beter dan dat harde zwart.
Shoot first, ask questions later!
lichtgeel lijkt me ook wel mooi

en dan ook de favicon een gele V
Hoe is de wijzigingsbalk?

Even testen.
Veel beter zo!
quote:yasmijn schreef op 18 augustus 2015 @ 10:34:

Het is niet a;lleen die kleur, die hele balk moet weg/dunner!

Eens, ik zou dat afgeronde hoekje ook wegdoen. De rest van de site heeft alles strakke hoeken.

Overigens is het grijs al wel een voouitgang en het wijzigingsbalkje ook hoor!
Ik vind de functiebalk nog te donker en te grijsgrijs.

Goede verbetering en ook lekker snel opgepakt !
Ik vind dat afgeronde hoekje juist leuk.
Veeeeeeel beter zo!!!!
Veel beter, vooral die wijzigingsbalk.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2015 @ 18:34:

Ik vind dat afgeronde hoekje juist leuk. ik ook, maakt het wat zachter of zo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:redbuIIetje schreef op 19 augustus 2015 @ 17:28:

Ik zou graag zien dat de reacties allemaal 'n 10% tintje kregen zodat het 'n wat samenhangender geheel wordt dan een groot witvlak met 'n balkje ertussen. Deze grijstint vind ik verder wel okee, beter dan dat harde zwart.Helemaal mee eens!
Time spent with a cat is never wasted
Veel beter deze grijze balk!

Oh, en nieuwe smileys zie ik!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:redbuIIetje schreef op 19 augustus 2015 @ 17:28:

Ik zou graag zien dat de reacties allemaal 'n 10% tintje kregen zodat het 'n wat samenhangender geheel wordt dan een groot witvlak met 'n balkje ertussen.

Ik ook. Maar dat had ik al eerder gezegd.

Het is al wel een verbetering dat de wijzigingsbalk er nu anders uitziet dan de functiebalk, waardoor je eind en begin post niet meer verwart.

En ik vind de ronde hoek wel leuk. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak.

Edit: Het is misschien wel beter om de nick in een vettere letter in de balk te zetten. Deze wat magere letter op grijs is minder goed leesbaar. De wijzigingsbalk is licht genoeg, daar is het geen probleem.
.
dit is een stuk beter idd!
Vind de ronde hoek ook leuker dan recht, net iets frivoler
Helemaal dik tevreden. Mooi !!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:impala schreef op 19 augustus 2015 @ 20:45:

[...]

Ik ook. Maar dat had ik al eerder gezegd.

Het is al wel een verbetering dat de wijzigingsbalk er nu anders uitziet dan de functiebalk, waardoor je eind en begin post niet meer verwart.

En ik vind de ronde hoek wel leuk. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak.

Edit: Het is misschien wel beter om de nick in een vettere letter in de balk te zetten. Deze wat magere letter op grijs is minder goed leesbaar. De wijzigingsbalk is licht genoeg, daar is het geen probleem.Eens, nu is de nickname te vaag weer gegeven.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Aah, de grijze balken zijn er.

Koppjekoffie keek..en zag dat het goed was.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Aaah, dit is echt veeeeel beter!
Prrrr, mauw miawwwww.
Roze!

Contrast met het wit is te groot. Krijg er koppijn van. Jezus, ik lijk wel een ...
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
Alsjeblieft geen roze meer! Die felle kleuren zijn niet geschikt voor mensen die op hun werk forummen.

Grijstinten zijn het meest neutraal. Liefst zou ik ook nog 'n optie zien waarbij je alle ava's, logo's en andere plaatjes tijdelijk kunt uitzetten als je niet lekker thuis op je bank forumt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven