Geld & Recht alle pijlers

Even klagen ...

20-08-2015 10:18 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jarenlang klant van Ben en altijd op tijd betaald. Nooit een rekening gestorneerd. Nu vraag ik 1 keer om een regeling omdat de rekening iets hoger uitgevallen is dan ik verwacht had, kan het niet. Ben doet niet aan regelingen omdat de abonnementsprijzen al laag zijn

Ik weet dat het treffen van een regeling geen recht is en ik overleef het op zich ook wel zonder regeling, maar ik baal toch wel even en wilde even klagen dat ik het klantonvriendelijk vind

Je zal maar in de bijstand zitten, een abonnement bij Ben nemen omdat het goedkoop is en dan onverwacht een keer een hogere rekening hebben. Nou ja, situatie is niet op mij van toepassing en ik nogmaals: ik overleef het wel, maar toch vind ik het niet netjes.

Wat ik trouwens ook irritant vind, is dat ik de klantenservice bel en ze eerst 10 minuten bezig zijn met het verifiëren van mijn gegevens, dan herhalen ze de vraag (die ik aan het begin van het gesprek gesteld had) en dan zeggen ze dat het niet mogelijk is om een regeling te treffen. Kunnen ze dat niet gewoon direct zeggen, in plaats van je eerst 10 of 15 minuten aan de lijn te houden?

Wie heeft er ook wat te klagen over een bedrijf?
quote:minnimouse schreef op 20 augustus 2015 @ 10:56:

[...]

Wat weet jij het goed.

Mijn financiën zijn wel degelijk op orde. Sterker nog; ik heb ook een spaarrekening. Dit is mijn nu 1 keer overkomen, goh. En ja, ik vroeg om een regeling ondanks mijn spaarrekening. Waarom? Omdat ik liever mijn spaarrekening niet aanspreek. Sowieso kan ik het van de lopende rekening betalen, maar ik mag toch om een regeling vragen omdat ik dan wat meer 'lucht' heb deze maand? Over vooroordelen gesproken.Raar! Waarom voldoe jij gewoon niet aan je verplichtingen in plaats van een bedrijf af te zeiken omdat zij zich aan hun regels (waar jij ooit akkoord mee bent gegaan) houden?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Sharon-Viva schreef op 20 augustus 2015 @ 11:34:

[...]

ja, en in dat geval WEET je dat je nog steeds op tijd moet betalen. Iets met kleine lettertjes, enzo?Echt, lezen is ook een vak.
quote:minnimouse schreef op 20 augustus 2015 @ 11:45:

[...]

Echt, lezen is ook een vak.En dat zeg jij, die niet eens de kleine lettertjes van een contract heeft gelezen
quote:minnimouse schreef op 20 augustus 2015 @ 11:45:

[...]

Echt, lezen is ook een vak.Echt, een rekening betalen met geld dat je hebt, is niet zo moeilijk.
quote:Sharon-Viva schreef op 20 augustus 2015 @ 11:47:

[...]

En dat zeg jij, die niet eens de kleine lettertjes van een contract heeft gelezen Goh, jij bent helderziend begrijp ik?
quote:sinnombre schreef op 20 augustus 2015 @ 11:47:

[...]

Echt, een rekening betalen met geld dat je hebt, is niet zo moeilijk.

Oké ik merk het alweer, het is weer lekker bashen.

Want klagen mag niet en we zijn allemaal zo perfect
quote:minnimouse schreef op 20 augustus 2015 @ 11:52:

[...]

Want klagen mag niet en we zijn allemaal zo perfect

Zeg dame, wanneer ga je inzien dat je een erg rare gedachtengang hebt?

Klagen mag, maar niet als dat totaal onterecht is.

Dus hou op met zeuren en doe wat je moet doen.

Doe net of je volwassen bent...
quote:Dance_shoes schreef op 20 augustus 2015 @ 11:07:

Dat is dan hun fout Isa. Ik was op m'n achterste poten gaan staan als mij dat geflikt was. Ze konden zien dat je ervoor gebeld had en het geregeld was. Dan ligt de verantwoordelijkheid toch bij KPN dat er vervolgens wat mis is gegaan.

Nou, inderdaad! Dit was duidelijk een fout van KPN, dat bedrag zou ik echt nevernooit betaald hebben.

quote:Fame schreef op 20 augustus 2015 @ 11:39:

Raar! Waarom voldoe jij gewoon niet aan je verplichtingen in plaats van een bedrijf af te zeiken omdat zij zich aan hun regels (waar jij ooit akkoord mee bent gegaan) houden?En dit. Het is al raar dat je een betalingsregeling vraag terwijl je die niet eens nodig hebt, maar dan ook nog een bedrijf afzeiken als ze dat weigeren is helemaal bespottelijk natuurlijk.
Stel dat Ben akkoord ging met een betalingsregeling maar daar een vette rente op zou gooien, zou je daar dan op ingaan?
quote:happy-daddy schreef op 20 augustus 2015 @ 10:36:

Dus ziggo is het schuld dat een aanval wordt gedaan op hun systeem

Nee, het is de fout van ZIggo dat ze daar onvoldoende tegen beveiligd zijn.

Nu het 2x is mis gegaan kunnen ze wel opeens alle mogelijke maatregelen nemen en alle routers gaan aanpassen en resetten bij de klanten.

Mij zijn ze in ieder geval kwijt na 2 avonden zonder internet en onlangs al een paar keer uren zonder TV, internet en telefoon.
Niet geschoten is altijd mis
euh je hebt het geld gewoon en wil regeling?

kan aan mij liggen maar ik vind dat toch echt vreemd.

betaal die rekening en doe niet zo moeilijk.

en schaf in het vervolg onbeperkt bellen aan krijg deze verassing ook niet meer
quote:Bitje93 schreef op 20 augustus 2015 @ 12:00:

[...]

Nu het 2x is mis gegaan kunnen ze wel opeens alle mogelijke maatregelen nemen en alle routers gaan aanpassen en resetten bij de klanten.

Mij zijn ze in ieder geval kwijt na 2 avonden zonder internet en onlangs al een paar keer uren zonder TV, internet en telefoon.

Ze hadden al maatregelen genomen, alleen de 2e aanval was een stuk groter dan de eerste.

Dat stukje hadden ze niet verwacht.

Je kunt moeilijk verwachten van een bedrijf dat ze 3x de capaciteit gaan nemen omdat er op een kwade dag er een paar idioten een aanval op je systeem gaat inzetten. Daarnaast extra kosten voor servercapaciteit komt ook weer in de rekening van de klant terecht

Een aanval op ziggo kan volgende week een aanval op kpn tele2 etc zijn.

Ik begrijp dat jij de staat ook aansprakelijk stelt omdat er geen agent bij je auto stond op het moment dat er een idioot je auto bekrast.

De staat is tenslotte verantwoordelijk voor de veiligheid.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
quote:minnimouse schreef op 20 augustus 2015 @ 11:52:

[...]

Want klagen mag niet en we zijn allemaal zo perfect Nu ben je dubbel zo onredelijk...
verkeerde quote
anoniem_63e9328468450 wijzigde dit bericht op 20-08-2015 12:29
Reden: verkeerde quote
% gewijzigd
quote:theamuts schreef op 20 augustus 2015 @ 11:56:

Stel dat Ben akkoord ging met een betalingsregeling maar daar een vette rente op zou gooien, zou je daar dan op ingaan?
quote:Bitje93 schreef op 20 augustus 2015 @ 12:00:

[...]

Mij zijn ze in ieder geval kwijt na 2 avonden zonder internet en onlangs al een paar keer uren zonder TV, internet en telefoon.Dus als ik driedubbel glas heb en een inbreker gaat er met een heftruck doorheen is het mijn schuld omdat ik het niet goed heb beveiligd.
Goh wat wordt er weer alleraardigst op elkaar gereageerd. Popcorn iemand?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 20 augustus 2015 @ 12:50:

Goh wat wordt er weer alleraardigst op elkaar gereageerd. Popcorn iemand?

Lekker, heb net een blikje fris opengetrokken.

Ben ook klaar met Ziggo hoor. Wil iemand mij nu ook even afzeiken?
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 augustus 2015 @ 12:55:

[...]

Lekker, heb net een blikje fris opengetrokken.

Ben ook klaar met Ziggo hoor. Wil iemand mij nu ook even afzeiken?Ik niet want ik ben ook klaar met Ziggo.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dit draadje ging toch over Ben?
quote:theamuts schreef op 20 augustus 2015 @ 13:05:

Dit draadje ging toch over Ben?

De vraag uit de OP is: Wie heeft er ook iets te zeuren over een bedrijf.

Maar mogelijk heb ik dat verkeerd begrepen.
Waar komt dat Ziggo ineens vandaan?!

En sinds wanneer is wakker schudden gelijk aan afzeiken. Die overgevoelige types hier ook altijd...
quote:sinnombre schreef op 20 augustus 2015 @ 13:08:

Waar komt dat Ziggo ineens vandaan?!

En sinds wanneer is wakker schudden gelijk aan afzeiken. Die overgevoelige types hier ook altijd...

TO vraagt toch wie er nog meer iets te klagen heeft over een bedrijf? Ziggo heeft de afgelopen twee avonden internetstoring gehad.

En verder vind ik de toon hier supergezellig. Lekker knus juist, dus ga vooral door.
Je mag je tegenwoordig ook nergens meer aan ergeren...
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 augustus 2015 @ 13:10:

[...]

TO vraagt toch wie er nog meer iets te klagen heeft over een bedrijf? Ziggo heeft de afgelopen twee avonden internetstoring gehad.

En verder vind ik de toon hier supergezellig. Lekker knus juist, dus ga vooral door.

Als ze een storing hadden omdat ze een onder capaciteit hebben, had je gelijk.

Dat is iets dat je ziggo zou kunnen verwijten.

Dit is een aanval op ziggo ,waardoor hun servers worden platgelegd, net iets anders.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven