Bruiningscreme
donderdag 20 augustus 2015 om 15:56
Hi !
Ik weet het, dit is de zoveelste topic over bruiningscrème..
Maar als ik bij het zoeken in viva hiernaar zoek krijg ik hier maar 1 topic over en die staat vol discussie en gezijk op elkaar dat er vrij weinig over het onderwerp overblijft !
DUSSSS BIJ DEZE. Welke raden jullie aan ?!
Ik gebruik zelf de zelfbruiner van Lancaster. Maar ik vind toch dat deze meer een oranje / bruine gloed geeft dan echt werkelijk een bruiner tintje .. dove vindt ik btw echt niks hihi
Xoxo,
Ik weet het, dit is de zoveelste topic over bruiningscrème..
Maar als ik bij het zoeken in viva hiernaar zoek krijg ik hier maar 1 topic over en die staat vol discussie en gezijk op elkaar dat er vrij weinig over het onderwerp overblijft !
DUSSSS BIJ DEZE. Welke raden jullie aan ?!
Ik gebruik zelf de zelfbruiner van Lancaster. Maar ik vind toch dat deze meer een oranje / bruine gloed geeft dan echt werkelijk een bruiner tintje .. dove vindt ik btw echt niks hihi
Xoxo,
donderdag 20 augustus 2015 om 16:02
donderdag 20 augustus 2015 om 16:10
quote:Emma95 schreef op 20 augustus 2015 @ 16:00:
Ik heb Bruin zonder zon notenmelk van Kruidvat, maar gebruik em alleen voor de achterkant van mijn benen. Heel mooi natuurlijk kleurtje.
Deze heb ik gisteren op mijn onderbenen gesmeerd, op mijn gezicht smeren durf ik niet.
Een mooi egaal teint, ik ben zeer tevreden
Ik heb Bruin zonder zon notenmelk van Kruidvat, maar gebruik em alleen voor de achterkant van mijn benen. Heel mooi natuurlijk kleurtje.
Deze heb ik gisteren op mijn onderbenen gesmeerd, op mijn gezicht smeren durf ik niet.
Een mooi egaal teint, ik ben zeer tevreden
donderdag 20 augustus 2015 om 16:10
donderdag 20 augustus 2015 om 16:11
https://www.kruidvat.nl/g ... natural-bronzer/p/3059757
Ik heb deze enige tijd geleden gebruikt, werkte erg goed! Heb deze ook alleen voor mijn gezicht gebruikt. Je word niet snel oranje en het glanst er ook natuurlijk mooi van
Ik heb deze enige tijd geleden gebruikt, werkte erg goed! Heb deze ook alleen voor mijn gezicht gebruikt. Je word niet snel oranje en het glanst er ook natuurlijk mooi van
donderdag 20 augustus 2015 om 16:12
donderdag 20 augustus 2015 om 16:12
donderdag 20 augustus 2015 om 16:20
Ik gebruik de St.Moriz Mousse Medium!!! ECht de beste tot nu toe en ik gebruik veel verschillende!
super mooie kleur en goedkoop:
https://captaintan.nl/zel ... nal-tanning-mouse-medium/
https://captaintan.nl/zel ... nal-tanning-mouse-medium/
donderdag 20 augustus 2015 om 16:28
quote:Emma95 schreef op 20 augustus 2015 @ 16:00:
Gebruik deze ook al jaren. Zeer tevreden!
Moet hem alleen niet te dik opsmeren. Maar dat geldt volgens mij voor al die crèmes.
Gebruik deze ook al jaren. Zeer tevreden!
Moet hem alleen niet te dik opsmeren. Maar dat geldt volgens mij voor al die crèmes.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
donderdag 20 augustus 2015 om 16:37
Ik heb het al lang niet meer gebruikt, maar ik heb die van kruitvat eigen merk eens geprobeerd en een van L'Oréal, ik was er niet tevreden mee, dus ik hou mijn kleurtje bij onder de zonnebank.
Bij mij vlekte het ook erg, ondanks dat ik er niet te veel op smeerde.
Sporen op het beddengoed, op de handdoeken en op kleren.
Bij mij vlekte het ook erg, ondanks dat ik er niet te veel op smeerde.
Sporen op het beddengoed, op de handdoeken en op kleren.
donderdag 20 augustus 2015 om 17:58
quote:MonteCara schreef op 20 augustus 2015 @ 16:37:
[...]
En dan ook meteen aan de ontharingcrèmes. Maar daar gaat dit topic niet over.Ik heb echt veel ontharing producten gebruikt, nou echt geldverspilling! Voornamelijk de producten van veet ik heb nu het nieuwste product van veet, de spa wax. Maar tot nu toe zijn mijn haren daar nog altijd te kort voor en trekt ie niks mee! Haha ellende dus
[...]
En dan ook meteen aan de ontharingcrèmes. Maar daar gaat dit topic niet over.Ik heb echt veel ontharing producten gebruikt, nou echt geldverspilling! Voornamelijk de producten van veet ik heb nu het nieuwste product van veet, de spa wax. Maar tot nu toe zijn mijn haren daar nog altijd te kort voor en trekt ie niks mee! Haha ellende dus
donderdag 20 augustus 2015 om 17:59
quote:foxtrot454 schreef op 20 augustus 2015 @ 16:20:
Ik gebruik de St.Moriz Mousse Medium!!! ECht de beste tot nu toe en ik gebruik veel verschillende!
https://captaintan.nl/zel ... nal-tanning-mouse-medium/Oh wauw deze is inderdaad het proberen waard !!!
https://captaintan.nl/zel ... nal-tanning-mouse-medium/Oh wauw deze is inderdaad het proberen waard !!!