Mode & Beauty alle pijlers

Bruiningscreme

20-08-2015 15:56 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi !

Ik weet het, dit is de zoveelste topic over bruiningscrème..

Maar als ik bij het zoeken in viva hiernaar zoek krijg ik hier maar 1 topic over en die staat vol discussie en gezijk op elkaar dat er vrij weinig over het onderwerp overblijft !

DUSSSS BIJ DEZE. Welke raden jullie aan ?!

Ik gebruik zelf de zelfbruiner van Lancaster. Maar ik vind toch dat deze meer een oranje / bruine gloed geeft dan echt werkelijk een bruiner tintje .. dove vindt ik btw echt niks hihi

Xoxo,
Ik heb Bruin zonder zon notenmelk van Kruidvat, maar gebruik em alleen voor de achterkant van mijn benen. Heel mooi natuurlijk kleurtje.
quote:Emma95 schreef op 20 augustus 2015 @ 16:00:

Ik heb Bruin zonder zon notenmelk van Kruidvat, maar gebruik em alleen voor de achterkant van mijn benen. Heel mooi natuurlijk kleurtje.Oh nice ! Hier heb ik echt nog nooit van gehoord ! Kan deze ook eventueel op gezicht ?
Ik gebruik Sublime Bronze van L'Oreal. Redelijk subtiel (dus niet meteen oranje) en kan ook op gezicht!
Time spent with a cat is never wasted
Ik zou weleens een bruiningscrème willen hebben die niet zo naar ruikt. Heb ik nog niet gevonden, daarom gebruik ik het niet.

Ik heb Bruin zonder zon notenmelk van Kruidvat, maar gebruik em alleen voor de achterkant van mijn benen. Heel mooi natuurlijk kleurtje.

Deze heb ik gisteren op mijn onderbenen gesmeerd, op mijn gezicht smeren durf ik niet.

Een mooi egaal teint, ik ben zeer tevreden
quote:Stofmuis schreef op 20 augustus 2015 @ 16:03:

Ik gebruik Sublime Bronze van L'Oreal. Redelijk subtiel (dus niet meteen oranje) en kan ook op gezicht!

Hey !

Ik lees inderdaad veel over L'Oreal, ik ga deze vanavond toch ooo maar eens een kans geven ! Thanks !
https://www.kruidvat.nl/g ... natural-bronzer/p/3059757

Ik heb deze enige tijd geleden gebruikt, werkte erg goed! Heb deze ook alleen voor mijn gezicht gebruikt. Je word niet snel oranje en het glanst er ook natuurlijk mooi van
quote:MonteCara schreef op 20 augustus 2015 @ 16:07:

Ik zou weleens een bruiningscrème willen hebben die niet zo naar ruikt. Heb ik nog niet gevonden, daarom gebruik ik het niet.

HAHA That's so True !

Daar mogen ze echt nog wel eens wat aan veranderen !
Ik heb er eentje van l'oreal, het is een spray maar weet niet meer hoe die heet! Werkt wel goed, geen strepen en vlekken en zorgt direct voor een egale kleur.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik gebruik de St.Moriz Mousse Medium!!! ECht de beste tot nu toe en ik gebruik veel verschillende!

super mooie kleur en goedkoop:

https://captaintan.nl/zel ... nal-tanning-mouse-medium/
wat is er mis met lijkbleek?

Gebruik deze ook al jaren. Zeer tevreden!

Moet hem alleen niet te dik opsmeren. Maar dat geldt volgens mij voor al die crèmes.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Ik gebruik notenmelk met zelfbruiner van kruidvat of ik haal een zelfbruiningsdoekje van de kruidvat over mijn gezicht.. Geen rare luchtjes en ik ben er erg tevreden over. Ik heb nog nooit vlekken oid gehad!
quote:KingImmortal schreef op 20 augustus 2015 @ 16:23:

wat is er mis met lijkbleek?Staat zo doods
quote:BrilliantBlond schreef op 20 augustus 2015 @ 16:12:

[...]

HAHA That's so True !

Daar mogen ze echt nog wel eens wat aan veranderen !En dan ook meteen aan de ontharingcrèmes. Maar daar gaat dit topic niet over.
Ik heb het al lang niet meer gebruikt, maar ik heb die van kruitvat eigen merk eens geprobeerd en een van L'Oréal, ik was er niet tevreden mee, dus ik hou mijn kleurtje bij onder de zonnebank.

Bij mij vlekte het ook erg, ondanks dat ik er niet te veel op smeerde.

Sporen op het beddengoed, op de handdoeken en op kleren.
quote:KingImmortal schreef op 20 augustus 2015 @ 16:23:

wat is er mis met lijkbleek?Staat zo wit, bruin vind ik persoonlijk mooier.
quote:MonteCara schreef op 20 augustus 2015 @ 16:35:

[...]

Staat zo doods
Chanel, wel prijzig maar mooi resultaat en stinkt niet!
Ik heb veel verschillende bruiningscreme's geprobeerd, veel hebben inderdaad dat typische luchtje. De enige die ik tegen ben gekomen die niet stinkt is de spray van Yves Rocher. Linkje
quote:MonteCara schreef op 20 augustus 2015 @ 16:37:

[...]

En dan ook meteen aan de ontharingcrèmes. Maar daar gaat dit topic niet over.Ik heb echt veel ontharing producten gebruikt, nou echt geldverspilling! Voornamelijk de producten van veet ik heb nu het nieuwste product van veet, de spa wax. Maar tot nu toe zijn mijn haren daar nog altijd te kort voor en trekt ie niks mee! Haha ellende dus
quote:foxtrot454 schreef op 20 augustus 2015 @ 16:20:

Ik gebruik de St.Moriz Mousse Medium!!! ECht de beste tot nu toe en ik gebruik veel verschillende!

super mooie kleur en goedkoop:

https://captaintan.nl/zel ... nal-tanning-mouse-medium/Oh wauw deze is inderdaad het proberen waard !!!
quote:sofietje83 schreef op 20 augustus 2015 @ 17:35:

Chanel, wel prijzig maar mooi resultaat en stinkt niet!

Is deze ook voor het gezicht ??

X
Kruidvat notenmelk zelfbruiner ruikt lekker. Er zit o.a. wortelextract, sheabutter en Vit. E in.

En het is een milk. Vind ik fijner dan cremes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven