Welkom in Café Wakker!

24-07-2015 00:58 3016 berichten
Welkom in Café wakker!

Ben je wakker, half in slaap of al in dromenland voel je vrij om hier te komen kletsen.

We hebben heerlijke hapjes en drankjes en een fijne barman .

Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 21 augustus 2015 @ 01:07:

Jo heeft kleinkinderen die logeren. Myvje, heb je lekker gegeten?Ja heerlijk, wel een beetje makkelijk hoor maar ook salade erbij dus van mij mag het.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zit net wel te denken, dan wordt ik dus ooit een oude oma. Hoop dat ik tegen die tijd nog een beetje uit de voeten kan en dat het niet alleen kleuren en voorlezen wordt.
Schattig Praadje!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Die haringen smaakten niet meer, heb ze weggeknikkerd. De gesneden uitjes waren nog het lekkerst. Was natuurlijk weer 'zo'n neppe bAH-aanbieding!
Wat een plaatje zeg!
quote:MocyMoos schreef op 21 augustus 2015 @ 01:08:

Zit net wel te denken, dan wordt ik dus ooit een oude oma. Hoop dat ik tegen die tijd nog een beetje uit de voeten kan en dat het niet alleen kleuren en voorlezen wordt.

Ach je moet maar denken, ik heb nooit kinderen kunnen krijgen dus ook geen kleinkinderen! Hier stopt de `vogeltjes-lijn`, broertje en vader zijn overleden dus er komen nergens meer een neefje of nichtje voort. Verdere familie is er niet. Wel lekker rustig altijd zonder familie gezeik houd ik mijzelf maar voor.

Dus het is altijd beter dan hier joh!
Ja, alles heeft zo zijn voor en tegens Myv en niks is ooit 100%.
Eerste lachje naar papa
Prachtig kindje !
quote:MocyMoos schreef op 21 augustus 2015 @ 01:15:

Ja, alles heeft zo zijn voor en tegens Myv en niks is ooit 100%.Tsja
quote:MocyMoos schreef op 21 augustus 2015 @ 01:10:

Die haringen smaakten niet meer, heb ze weggeknikkerd. De gesneden uitjes waren nog het lekkerst. Was natuurlijk weer 'zo'n neppe bAH-aanbieding!Moos, even een tip. Die van de Aldi zijn overheerlijk, supermals. Heb ze een paar keer gehad in Belgie en in NL en echt bij beiden. Soms nog lekkerder dan die van de visboer.
Moos, dat is leuk voor de kleinkinderen, jij in je scootmobiel en de kinderen op het plankje. Zo maak je de mooiste herinneringen.

MV, tegen die tijd dat we echt oud zijn en zorg nodig hebben richten we een Wakker Leefcommunie op.
Ik moet ze gewoon bij Simonis halen, is de beste van het land volgens het AD en zit hier ook nog vlakbij. Maar wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten......
En toch ga ik voor die van de Aldi. En ik ben heel kieskeurig.
quote:prada schreef op 21 augustus 2015 @ 01:20:

Moos, dat is leuk voor de kleinkinderen, jij in je scootmobiel en de kinderen op het plankje. Zo maak je de mooiste herinneringen.

MV, tegen die tijd dat we echt oud zijn en zorg nodig hebben richten we een Wakker Leefcommunie op.Ja dat wordt wel behelpen dan. Zijn we allemaal bejaard, kunnen we elkaar amper helpen. Denk niet dat de ''jongeren'' zin hebben om mee te gaan. Dus hoe lossen we dat op?
Ach dan kunnen we vast allemaal iets. Dus dat komt wel goed. En we laten 1x per week een jonge god van de thuiszorg komen voor de dingen die we echt niet meer kunnen.
quote:prada schreef op 21 augustus 2015 @ 01:26:

Ach dan kunnen we vast allemaal iets. Dus dat komt wel goed. En we laten 1x per week een jonge god van de thuiszorg komen voor de dingen die we echt niet meer kunnen.Is wel wat weinig eenmaal per week voor zoveel bejaarden. Wordt vast ruzie en vrouwelijk gekonkel dan
Leuk toch, dan gaan we hier op het forum lekker roddelen over elkaar in Wakker 89964. Mijn medebewoner MV zou koken maar ze heeft weer last van haar botten. Dat is elke keer als ze moet koken. Hoe lossen we dit op
quote:prada schreef op 21 augustus 2015 @ 01:31:

Leuk toch, dan gaan we hier op het forum lekker roddelen over elkaar in Wakker 89964. Mijn medebewoner MV zou koken maar ze heeft weer last van haar botten. Dat is elke keer als ze moet koken. Hoe lossen we dit op

Joh, tegen die tijd doen we niet meer aan eten. Paar vitamine-voedselpillen erin is afdoende. Wat betreft drinken weet ik het nog niet zo met al die zuipschuiten hier

Ik ga zakken. Trustuh Pra en Myv.
Of, onze medebewoner Jo heeft altijd al een drankprobleem gehad maar begint tegenwoordig al om 11.00 uur aan de wijn en ligt dan de rest van de dag ladderzat op bed. Daarna gaat ze ruzie maken met iedereen. Wat moeten we doen?

Sorry, wordt er melig van, ben een beelddenker.
Trusten Moosje
Of KC is altijd verpleegkundige geweest maar tegenwoordig zet ze de insulinespuit in mijn borsten. Zou ze dement aan het worden zijn? Pijler Psyche.
Of in de pijler Eten. Wij hebben een medebewoner M genaamd. Ze heeft een beetje rare eetgewoontes. Ze haalt haring met uitjes en eet dan alleen de uitjes op. Wie herkent dit?

Oh men, nu ga ik los hoor.
quote:MocyMoos schreef op 21 augustus 2015 @ 01:34:

[...]

Joh, tegen die tijd doen we niet meer aan eten. Paar vitamine-voedselpillen erin is afdoende. Wat betreft drinken weet ik het nog niet zo met al die zuipschuiten hier

Ik ga zakken. Trustuh Pra en Myv.

Trusten schat.

Ik moet weer wennen dat quoten nu bovenaan is. Ik loop mij toch te kutten met die dingen die bij mij verspringen , zie nu dat we nieuwe emoticons hebben, moet ik nog even zoeken
quote:prada schreef op 21 augustus 2015 @ 01:39:

Of in de pijler Eten. Wij hebben een medebewoner M genaamd. Ze heeft een beetje rare eetgewoontes. Ze haalt haring met uitjes en eet dan alleen de uitjes op. Wie herkent dit?

Oh men, nu ga ik los hoor.

En de volgende dag toch naar haringen ruiken uit haar mond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven