Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Nou twinkel als jij ff verteld hoe dat moet? wahahahhahhah ik heb andere kwaliteiten....maar blijf wel blont
Hoi hoi, domme vraag misschien. Hoe kom ik erbij?

Ben 10 mei 2009 uitgerekend.
je bent er bij deze bij! welkom en van harte!

snok zet je wel even in t schema :-))
nee! je weet wel hoe je een ingewikkelde tabel in de openingspost zet, maar niet hoe je een avatar moet maken? Ok komt ie:

je googelt een leuk plaatje, en slaat dat op als pdf of gif geloof ik

dan ga je naar Mijn Viva, profiel wijzigen, klikt op portret toevoegn en bladert naar je plaatje. Klaar!

t kan even duren voordat j m daadwerkelijk op t forum ziet verschijnen.

kun jij nou ook de tabel tussentijds wijzigen zonder een nieuw topic te openen?
Snok: mooie tabel is het geworden!

Doggie: wat fijn dat je niet misselijk bent! Bij mij is dat de hele ochtend tot een uur of 2 's middags. daarna gaat het 2 uur goed, en daarna wordt ik heel erg moe. tenminste, zo gemiddeld het is per dag verschillend. En daarbij werk ik 4 dagen dus heel fijn is het allemaal niet.

Morgen heb ik weer een echo en zien we hopelijk het hartje kloppen.

AmericanPie en Suzzel, jullie ook veel succes morgen met de echo!! Hoop dat we allemaal goed nieuws krijgen
Je eigen topic Snok!
ja tuurlijk twinkel duhhhhuh whaahhahah ik kan nu elke keer in dat programmeer taaltje wijzigen, aanvullen etc. .....Dus bij deze..ga Jackie30 er ff bijzetten....;-)

Jackie ben je 30 jaar oud? Al afspraak gyn of iets?

Lushi ik herken je verhaal.....duim voor je morgen overigens.....

Whahaah Aruba weer in bocht
Lushi, wat vervelend dat je bijna de hele dag zo misselijk bent!! Zeker met het werken erbij. Ja ik ben blij dat ik het (nog) niet heb, maar het rare is dat ik ontzettend heftig reageerde op de Pregnyl (dat is gemaakt van de urine van MvM, dus pure zwangerschapshormoon) en dat ik nu ik echt zwanger ben, nergens last van heb.
Hey Jackie30, welkom
\\:-)//

Nee hoor Snok ben helemaal blij met je hoor!!! Ik had het al eerder geopperd omdat ik er geen snars van snap!! Maar toen waren er wat bezwaren )!!!!!!

Ik kan ook zo reageren, even alles overnemen. Anyway ik ben ervan af! Zit ook niet zo vaak achter de computer, druk druk en moe!!!

Ik ben dus missV en zwanger van ons 3e kindje. Al twee kids maart 05 en juli 06. Tussen deze zwangerschappen een miskraam gehad! Ik mag 4 okt opnieuw voor een echo, om te kijken of het nog goed gaat. 1 mei uitgerekend. Afgelopen zaterdag echo gehad en hartje gehoord!!

Zelf werk ik nog twee dagen als wijkverpleegkundige! En ben ik 3 weken geleden gestart met een avondopleiding om pedicure te worden. Dat is na mijn werkdag nog even van 19 tot 23 uur, dus erg vermoeiend!! Had zin om wat te leren en dacht leuk voor erbij! Nu wel ff druk maar goed komen we ook wel weer doorheen.

fijne avond!!
OOk maar meteen even een avatar aangemaakt!!! Thanks voor de uitleg twinkel!!
He meiden,

handig, nieuw topic met een schema bovenaan!!!

Alleen Snok, wil je bij mij het volgende aanpassen: Ik ben 26, 1 mei uitgerekend, en het is ons 2e kindje. Thanks!

Ik zal ook even wat over mezelf vertellen: Ben dus 26, werk momenteel 2 dagen per week. Ben na de geboorte van mijn dochtertje in oktober '07 parttime gaan werken. Neem nu een dag in de week ouderschapsverlof op. Helaas is dat per oktober op, dus ga dan 3 dagen werken.

Hebben jullie trouwens op je werk al verteld dat je zwanger bent? Ik heb woensdag maandelijks gesprek met mijn leidinggevende en ik twijfel of ik het al moet vertellen ja of nee. Vorige keer echt pas bij 12 weken verteld, maar ze vroeg vorige week of ik mijn vakantie voor de eerste helft van 2009 door wilde geven. Hihi, dacht ik bij mezelf, dat worden 16 weken

MissV, leuk hoor 3e kindje! Fijn dat je echo al hebt gehad zeg!

Drukke tijden voor jou inderdaad zeg, met een nieuwe opleiding erbij.

Lushi, ook al flink misselijk dus? Ikheb nu al 2 ochtenden achter elkaar boven de pot gehangen, en ik haaaaat overgeven, echt verschrikkelijk... maar 't is niet anders!

Jackie, welkom!!
Ik word eigenlijk alleen maar misselijk als ik echt grote honger heb of als ik teveel gegeten heb. Daarom eet ik kleine porties, maar meerdere keren per dag (tussendoor stuk fruit of een koek (vezelrijk) of muesli of zo). Dat helpt me wel. Mijn voornaamste kwaaltjes zijn: moe lopen, moeilijker kunnen slapen en minder slapen dan gewoonlijk, buikpijn/bandenpijn, pijnlijke borsten, duizelig, haaruitval, enorm veel pukkels in mijn gezicht, af en toe last in onderrug en af en toe misselijk. 's Morgens voel ik me super, maar 's avonds ben ik echt op. Ik werk 5 dagen per week (4x 9u en 1x 8u). Ik werk bij mijn ouders (op de computer dus), dat kan een voordeel zijn maar dat is het lang niet altijd.
Snok is nog snel ook!!!!

Nou Fien al jouw kwaaltjes zijn er wel veel.....sterkte ermee!! Neem wel de rust en de tijd met zwanger zijn, je rent jezelf namelijk snel voorbij en het is wel de tijd dat je moet genieten!!
Ja joh Miss V zit toch maar op mijn werk...wahhahahha

Ben echte vrouw...kan multitasken

Over voorstellen gesproken....36 jaar, werk 4x9 maar doe vaak op vrijdag als ik vrij ben ook nog genoeg . De zaak waar ik werk ben ik eigenlijk als een van eersten komen werken en dus soort van mee opgebouwd. Ben inmiddels Adjunct Directeur...denk aan Office Manager Mijn man is overigens mede eigenaar van het bedrijf (dus ik ook).

Ben nu zwanger van 1e kindje. Ben sinds 2 jaar getrouwd en lange tijd gewoon ander prioriteiten gehad...maar opeens was het soort van daar...kinderwens..Zwanger was ik gelijk na besluit in november vorig jaar maar helaas ging het twee keer mis...Bleek later te komen door trage schildklier wat ik nooit geweten heb. Nu lijkt het allemaal wel goed te gaan...Op naar eerste 12 weken .....
Ach, ik neem het er eigenlijk wel met veel plezier bij hoor, ik ben supergelukkig met het zwanger zijn. Mijn vriend is ook enorm in de wolken, mijn ouders ook... echt super gewoon. Het is soms effe doorbijten of gewoon de batterijen opladen. Niet altijd met mijn zin (mijn vriend doet nu grotendeels het huishouden en ik vind het niet altijd even leuk dat het op zijn schouders rust op dit ogenblik), maar ik kan gewoon niet anders. Heb ik zaterdag mogen ondervinden, dat ik het een pak rustiger aan moet doen. En daar zal ik me ook aan houden. Het is maar voor een paar maanden he, daarna zou het toch beter moeten zijn :-D
Watertje ik zag je schrijven op andere topic; heb hier je gegevens al aangepast

Aangezien er hier aantal boven 30-tigers schrijven maar kan ook bij mensen daaronder van toepassing zijn; gaan jullie nog testen laten uitvoeren? Dus van nekplooi tot vruchtwater punctie oid?
Ik zie het, helemaal super, dank voor het regelen!
Ik wacht af wat de gynaecologe daarvan zegt, kan je daarop pas na 1 oktober antwoord geven
Heb er ook nog niet over gesproken hoor; eerst maar ff die eerste weken door maar is wel iets wat ik denk ik ga doen...een vruchtwaterpunctie...

En no problem watertje...
Ik denk dat ik me niet laat testen..... Zit niet in de fam en ben nog geen 36+. Vriendinnen van mij hebben het wel gedaan en dan is de uitslag met de kans van 1 op de 10000... Ik vind dat persoonlijk zo weinig zeggen.

Maar wil wel graag de 20 weken screeningsecho! Wil dan wel weten of er 10 vingertjes zijn , nieren werken, hartje goed klopt ed.

Ik ga zo de kids badderen en daarna languit op de bank, net 5 avondje totdat mijn ogen dichtvallen!

fijne avond
Hallo allemaal!

Mag ik me hier wel bij aansluiten? Ik weet sinds 2 weken dat ik in blijde verwachting ben van ons 1e kindje.

We hebben de laatste dag van juli besloten de anti-conceptie te stoppen en dat heeft zijn vruchten al afgeworpen

Ik had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan, maar op het internet zou 9 mei onze datum worden. Ik ben net 27 jaar en we zijn ruim een jaar getrouwd. Verder heb ik 7 oktober mijn eerste afspraak met de verloskundige.

Groetjes!!
hej snok, toppie! mooi tabelletje hoor! en zolang missv het niet erg vind dat je even haantje de voorste hebt gespeeld vind ik het ook niet erg hoor

verwachtingsvol en jackie30 WELKOM!!!

heb trouwens net gehoord dat een vriendinnetje ook zwanger is! zo super om samen te mogen gaan mutsen!

denk dat wij de combitest wel weer gaan doen. gewoon voor het gevoel, mocht het dan op de 1 of andere manier niet goed zijn dan kan je je daar ook op voorbereiden immersssss

nu op de bank, zzzzzzzzzzzz
oh ja HEEEEEE deze blonde computernerd heeft ook een avatar jajajajaja! thx twinkel!
verwachtingsvol en jackie welkom hierzo en gefeliciteerd natuurlijk!

Vind het een mooi schema geworden. Goed hoor!

De misselijkheid is hier nu trouwens gewoon maar de hele dag toegeslagen. Bleh, dat is dus wat minder fijn.

Ik weet trouwens nog niet of ik wil testen. Morgen een afspraak met de gyn dus misschien maar even overleggen.

Ik werk trouwens in het onderwijs met een stel pubers. Mijn leidinggevenden zijn al op de hoogte, maar dat komt omdat ze ook al wisten van onze behandeling. Anders had ik het denk ik toch nog wel even voor me gehouden. Gelukkig heb ik zeer begripvolle leidinggevenden die alleen maar heel blij voor ons zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven