Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Hey Doggie en Twinkel, heb ik allebei, de buikkrampen de ene dag wat erger dan de andere en koud heb ik ook vaker dan vroeger. Blijkt idd normaal te zijn (hoop ik ook )
Nog geen nieuws van American Pie he?

Enne is normaal ..ik heb het ook..dus zijn er al vier
Jah ik heb ook al de hele dag krampen, precies of je ongesteld gaat worden, pfff eng hoor.

En koud idd, brrrr kruip vanavond lekker onder een fleece kleedje op de bank
ik slaap sinds zaterdag met een kersenpittenkussen (goed tegen buikpijn/krampen en tevens om te verwarmen) en de verwarming gaat 's avonds steevast aan (niet altijd met de zin van mijn vriend die het vlug te warm heeft hehe).
Hoi,

Laat ik me dan ook maar aansluiten ofwel bekennen dat ik vanaf nu ietwat vaker meelees of iets neerkwak!

Ben zwanger van nr 3, woon in Noord-Holland, ben getrouwd,

Mag eind okt contact opnemen met vk,

wil weten wat het wordt i.t.t. beide vorige keren.

Wil ook een nekplooimeting en wil ook poliklinisch bevallen liefst deze keer wél met pijnstilling en deze keer wil ik ook diegene zijn die de naveltreng doorknipt!

Zo hahaha, klinkt wel heel nuchter he.....tja

Succes alle
Potsiedikke val jij ff lekker binnen enne het kan maar duidelijk zijn

Wil je in schema? ff wat meer gegevens dan bitte?
Haloooo!

Sorry sorry druk geweest dus paar dagen niet op het forum geweest. Jullie misten me al zag ik ;) Zat net op ons 'oude' topic en verbaasde me al dat er vandaag de hele dag niet geschreven was. Hihi nieuw topic dus, mét up te date tabel, super!! Ik had niet vandaag maar morgen mijn 1e vk bezoek, heb ik denk ik verkeerd doorgegeven. Ik denk dat het morgen alleen een soort intake gesprek wordt en over 2 wkn pas een echo. Maar wil zoooooo graag het hartje even horen, even die bevestiging! Want heb nog steeds bijna geen kwaaltjes dus twijfel af en toe wel. Maar goed zo lang mijn broeken niet meer dicht passen zal het wel goed zijn. Heb de eerste 2 positiebroeken al besteld bij H&M online, grinnik.

Super dat er weer 2 hartjes zijn gehoord!! En welkom Schabolleke en potsiedikke, gefeliciteerd!

Doggie, ik ook nog steeds pijn in de boobies! Die krampen zijn normaal hoor!

Zit nu alweer in de 8e week, gaat nu toch wel snel gelukkig.

Snok ik ben trots op je tabel!!

Groetjes
Ik had niet goed gelezen, zie dat er nog veel meer nieuwen zijn, welkom allemaal!!!
Welkom aan alle nieuwe en gefeliciteerd! Het wordt een gezellig clubje zo!

Ik heb mijn werkdag er weer opzitten. merk dat het steeds zwaarder wordt vanwege de misselijkheid en moeheid. Maar goed, gelukkig kan ik wel op begrip rekenen. Verder beginnen mijn broeken ook al niet meer lekker te zitten (nu al!!!).
potsiedikkie ik zat er ook al over te denken om dit keer navelstreng zelf door te knippen. Vorige keer manlief gedaan, maar nu misschien zelf maar doen. Wanneer denk je dat je uitgeteld bent?

Hier alles goed behalve megaverkouden en loopneus, maar ja wie heeft dat niet. De kachel gaat hier ook geregeld aan, en dan niet op standje 20 maar graadje of 22 erg hé.

Vannacht vergeten kachel uit te zetten. Hele nacht staan loeien, ook wel weer zonde.

Ik ben wel nog steeds gematigd blij, om terleurstelling tegen te gaan mocht het toch niet goed zijn.

Help gewoon nog 2 weken wachten tot 1e echo, en dan maar hopen hartje te zien.
Even voor het schema, ik ben 24 jaar en ben dmv een LEO operatie en clomid na 2,5 jaar zwanger geworden....

Mijn volgende afspraak voor een echo is maandag 29 september :D
Dat heb ik ook hoor Twinkel, zooo koud!!

Ik weet nog niet hoelang ik door wil rijden doggie. Ik rij momenteel al veel minder, want ben kapot na mijn werk

Wil zolang mogelijk door blijven rijden, maar het ene paard zal ik veel eerder laten staan als de ander. Heb geen rijd in mijn hoofd, maar zodra het niet goed meer voelt stop ik.

Ik heb pas een echo met 9,5 week! Ik hoor meiden die met 5,5-6 week al een echo hebben... Ik wil ook...
Hallo allemaal,

Hier ook zo koud! het ligt toch echt aan ons hoor, de man heeft er geen last van.......

Er hebben er al best wel wat een echo gehad. Gelukkig ook allemaal een goede. Ik hoop dat dit voor iedereen zo mag zijn.

Ga nu nog even snel bij de kat kijken. Heeft gisteren weer een epilepstische aanval gehad en het gaat niet zo goed. Hij is er niet helemaal uit gekomen. Heeft nu een spuit gehad en mocht het morgen nog niet beter gaan moeten we hem waarschijnlijk in laten slapen.
hihi ja verwachtingsvol dat kan ik begrijpen dat als je ons hoort dat je ook een echo wil!

Komt het omdat je 'gewoon' zwanger geworden dat je dan 'pas' een echo krijgt ? Ik loop al 2 jaar onder behandeling bij een gyn dus vandaar dat ik mijn eerste echo al met 5 weken had en gisteren de tweede met 6 weken en 4dagen

Zit alleen nu een beetje met de testen die we evt gaan laten doen om te kijken of het kindje gezond is... zijn jullie daar al een beetje mee bezig ?
Wow 1 dag werken en cursus en meteen 3 pagina's bijlezen.....

jullie zijn goed bezig!!!!

Gefeliciteerd allemaal die er nieuw bij zijn gekomen!!

Potsiedikkie, ben toch wel benieuwd hoe oud je andere twee zijn??? Woon zelf ook in noord holland!!!

Hier ook HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL koud!!!!!!!

Nu maar even brood maken voor de kids en ff douchen want er mag er zo weer een naar de PSZ!

tot laters.
Goeiemorgen dames!

American Pie zal wel zwangerschapsdementie zijn van 1 van ons beiden maar heb het veranderd en benieuwd of je vandaag al meer duidelijkheid krijgt....

Miss Fine vind je het belangrijk dat LEO operatie etc. vermeld wordt? Mij lijkt het dat je gewoon Miss Fine bent en lekker zwanger..Hoe lang het ook geduurt heeft....Positieve dingen/gedachten vanaf nu? Of denk je daar anders over? En ja ook wij denken daar wel over na maar nu nog ff niet...eerst op naar 12 weken

Vandaag wel al wat kokhalsneigingen gehad maar t lijkt iets minder te zijn...maar weer ff afwachten...
Goedemorgen dames!

Is er nog plek voor eentje meer?

Ik lees al een tijdje mee en het lijkt me fijn is om elkaar een beetje te helpen in deze spannende tijd.

Ik ben Elza35, en in tegenstelling tot mijn nick niet 35 maar 39 jaar. Voor de 2e keer zwanger, helaas is de 1e in mei dit jaar misgegaan maar gelukkig was het snel weer 'raak'.

Ik ben op 3 mei uitgerekend en maandag aanstaande de eerste echo; ENG!!!
Hoi,

Snok: Ja ben goed in duidelijk zijn, wel zo makkelijk, scheelt een hoop gezwets en misverstanden maar meerdere gegevens van mij zijn: 30 jr, 3e kindje, uitger. 19 mei, afsrpaak weet ik nog niet....Je kan hier geloof ik bellen als je rond de 10 wk bent. Zo was het i.i.g. bij de eerste 2, we zien wel ergens achter in oktober, leuk zou zijn eerder maarja, geen medisch geval dus pas termijnecho en nekplooimeting rond de 13de week.

Anastacia: ik ben zo benieuwd hoe dat nou voelt zo'n navelstreng doorknippen,alle andere facetten van de 'gewone' bevalling heb ik al gehad nu deze nog. Bij nr 1 en 2, deed man het maar die vindt het prima als ik het nu wil doen, maakt / niet zoveel uit.

MissV, mijn andere kinderen zijn nu 4 en 2, bij geboorte broer/zus zijn ze 4 (bijna 5) en 3...

Wij wonen vrij dicht bij Amsterdam.
Hoi Elza....ga je erin zetten...en Potsiedikke ook...

Overigens ik ben voor duidelijkheid...wel zo lekker bevrijdend toch?
Thanks Snok, je bent er maar druk mee!

Vandaag minder misselijk en minder pijnlijke borsten, herkennen jullie dat? Elke ochtend check ik de kwaaltjes (die ik dus bijna allemaal wel heb/gehad)

Visje... hoe gaat het met je kat??
Zou toch zweren dat ik gisteravond een berichtje heb geschreven nu zie ik hem nergens staan. Of er ging iets mis met mijn verbinding, of de hormonen geven me waanbeelden....

Nu alleen geen tijd, ben aan het werk!

Welkom alle nieuwe zwangeren, we worden een gezellig clubje zo!
Hey dames, hier alleen maar moe. Kwaaltjes komen en gaan, maar ik besteed daar niet zoveel aandacht aan. Zolang ik geen bloedverlies heb, ben ik er (redelijk) gerust in.

Hoe zit dat eigenlijk bij jullie? Zweren jullie alcohol volledig af of drinken jullie af en toe toch nog een glaasje? Ik drink niks meer van alcohol, maar zou met oud&nieuw wel graag eentje drinken.
Dank je wel foxymama, vind het nu al hartstikke gezellig!

Hi Fien, ja klopt met die kwaaltjes, ik was maandag niet zo misselijk maar dinsdag daarentegen dubbel en dwars!

Enge is alleen dat tijdens de vorige zwangerschap het vruchtje met 7 weken was gestopt (en ik zit nu weer in de 7e) Kan me ook herinneren dat rond die tijd mijn borsten minder pijnlijk waren... uhhh maak ik mezelf gek?? neeeeee toch? ;)

Alcohol; vorige keer nam ik nu en dan een beetje rose met spa rood gemixed. Nu heb ik wel eens een alcoholvrij biertje genomen en... ik heb alcoholvrije wijn besteld, maar dat is eigenlijk niet te drinken!!

De verloskundige vertelde mij dat heel af en toe een glaasje niet zoveel kwaad kan, maar hier zijn de meningen over verdeeld....
Elza, bij gaan en komen de kwaaltjes ook.

Vandaag borsten weer minder pijnlijk ook, maar gister....niet te harden tijdens het paardrijden ondanks goede sportbh. Heb ook hele fijne puistjes gekregen midden in mijn gezicht. Ach voor een goed doel hopen we dan maar.

Nog een week wachten op de echo, dat lijkt nog zooo lang!

Ik drink geen alcohol. Met oud en nieuw drink ik jip en janneke bubbels van de hema.
Zwangerschapsdementie Foxy?

Fien ik ben 2 jaar geleden gestopt met roken dus das nu wel erg lekker en drinken doe ik niet echt ...whahaha klinkt echt als soort van suf maar ben best leuk hoor Overigens als ik wel zou roken en drinken had ik dat denk ik wel afgezworen. Maar das puur persoonlijk. Ik ben niet van de genotsmiddelen politie die iedere vrouw veroordeelt die het wel doet....eigen keuze denk ik dan.

Hier vandaag ook wat minder kwaaltjes...minder misselijk..minder pijn borsten.En ja ook ik denk dan wel gaat het wel goed maar aan andere kant misschien maar ff van genieten want morgen wrs in alle heftigheid weer terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven