Kitlers & friends part 4

17-08-2015 15:28 3006 berichten
Kitlers and friends kitleren voor de vierde keer weer vrolijk verder. En we hebben er nog steeds de grootste lol in!

Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....

In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3

Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.

We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:12
Reden: x
% gewijzigd
Oh Grobje ik zie nu in de kwoot je bericht pas
quote:charlottew88 schreef op 21 augustus 2015 @ 12:30:

Ik vind sporten best leuk ben ik nu gek?Nee ik hou van sporten en baal dat ik nu helemaal niets kan doen .
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 21 augustus 2015 @ 12:28:

[...]

Was voor Charly, mijn hoofdpijn ellende is nog lang niet voorbij .

Je bent geen nijlpaard maar een lief, schattig en veel wetend pluizig en aaibaar kuiken .Dat is balen Kia. Geeft Kia een voorzichtig kusje op haar hoofd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:KiaOraHoi schreef op 21 augustus 2015 @ 12:32:

[...]

Nee ik hou van sporten en baal dat ik nu helemaal niets kan doen .Ja dat is zeker balen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 21 augustus 2015 @ 12:31:

[...]

Wat heb jij gedaan?Niet quoten aub!
Mijn lieftallige collega komt net binnen gehuppelt
Sterkte Kia.

quote:KiaOraHoi schreef op 21 augustus 2015 @ 12:34:

[...]

Niet quoten aub!

.................................
quote:charlottew88 schreef op 21 augustus 2015 @ 12:34:

Mijn lieftallige collega komt net binnen gehuppelt

Hoera dan heb je aanspraak !

Nou ja je hebt iig geluid om je heen, aanspraak heb je hier natuurlijk ook .
Dat is niet leuk, Kia. Dat je maar snel beter wordt.
quote:charlottew88 schreef op 21 augustus 2015 @ 12:34:

Mijn lieftallige collega komt net binnen gehuppelt Dus die ga ik maar even pesten Nou ja plagen want pesten klinkt zo negatief.
quote:KiaOraHoi schreef op 21 augustus 2015 @ 12:36:

[...]

Hoera dan heb je aanspraak !

Nou ja je hebt iig geluid om je heen, aanspraak heb je hier natuurlijk ook .Ja
Thanks ladies .

Kijk dan wat een luie darmen die beesten!!!

Voor mij het ultieme bewijs dat ik niet moet sporten is dat ik, toen ik sportschoenen stond uit te zoeken na járen tegen het moeten sporten te hebben aangehikt, het telefoontje van de gyn kreeg dat de uitslag van mijn biopt slecht was. Als dat geen teken was, weet ik het niet meer

Drie operaties zouden het moeten worden, allen in principe in dagbehandeling (voor mij en de kinderen errug fijn), échte symmetrie gaat het echt niet worden, maar dat wist ik wel. Oog kan omhoog (oogkas boven zit namelijk helemaal niet zo veel lager, jukbeen wel, maar die kan hij vrij makkelijk opvullen, alles er achter is vrij makkelijk te verplaatsen omdat het alleen het aangezicht is bij mij die vervormd is, ín de schedel loopt alles hoe het lopen moet, moet wel een oogarts bij die operatie om dingen te doen). Dat is de grootste operatie en meeste kans op complicaties. Oren zijn ook niet zo héél moeilijjk. Wat ik juist weer minder verwacht had, was om de neus in het midden te krijgen, door alle gangen en holtes, want die zijn wel vervormd. Maar ook dat is mogelijk. Hij heeft van mijn hoofd een mooie legpuzzel gemaakt op de computer, en ik ga er best normaal uit zien . Ik had eigenlijk niet verwacht dat er zó veel verandering zou kunnen zijn met relatief kleine ingrepen. Alles aan de linkerkant blijft hetzelfde, alleen rechts wordt aangepakt. De vervorming komt voornamelijk door het jukbeen die naar beneden geduwd is tijdens de ontwikkeling. Dat heeft mijn neus opzij geduwd, het oog naar beneden en het oor naar boven. Door geen ondersteuning is mijn oog 'gewoon' lager terecht gekomen en mijn oor te hoog. Ik wist al wel dat mijn gehoorgang met een boogje loopt, die steekt naar beneden zeg maar (ik hoor ook slechter met dat oor), daarom kan dat vrij makkelijk omlaag geplaatst worden.

Ik moet wel onder de scan om zeker te weten dat er écht alleen aangezichtschirurgie nodig is, vooral voor het omhoog plaatsen van het oog moet goed gekeken worden hoe en wat.

We zijn vroeger wel eens naar een plastisch chirurg geweest, maar toen waren het enorme operaties die voorgesteld werden , mijn hele schedel zou zo'n beetje opengemaakt moeten worden en opnieuw opgebouwd, en het uiteindelijke resultaat zou lang zo veel symmetrie niet opgeleverd hebben als nu mogelijk is. En sinds mijn kindertijd heb ik er ook niet meer naar omgekeken. Ik was goed, vond ik.

Drie keer... poeh. Aan de ene kant valt het mee, aan de andere kant tegen.

Goede nieuws is dat het allemaal vergoed wordt, ondanks dat het cosmetisch is, want het is overduidelijk psychisch héél zwaar voor me, dit uiterlijk

Ik ga het hier maar eens héél goed met manlief over hebben als hij weer thuis is (hopelijk volgende week!). Ik neig steeds meer naar doen. Dat ik deze afspraak heb gemaakt zegt eigenlijk al genoeg.

Ikfinuteng

Dat pootje
quote:TardarSauce schreef op 21 augustus 2015 @ 12:39:

Kijk dan wat een luie darmen die beesten!!!

[afbeelding]
Maxime, wat een verhaal. Je doet al je hele leven met dit uiterlijk, dus je hebt tijd om er goed over na te denken. Het lijkt me wel heel raar om na zo'n operatie met een ander gezicht wakker te worden. Ik vond dat al vreemd na mijn borstvergroting (en daarna explantatie), ineens een ander uiterlijk is zo vreemd.
Leuke poesjes, Tar.
Wow Maxime, wat een verhaal!

Ik zou als ik jou was heeeeeel goed afwegen wat zwaarder weegt en wat de kans op complicaties is. Daarvoor moet ik denk ik echt in jouw schoenen sta en dat sta ik niet. Dus wil je alleen even een geven voor tijdens dit proces.

Ik snap wel dat je het eng vind. Het laatste wat je wil is van de regen in de drup komen. Lastig lastig!
quote:OlympeMaxime schreef op 21 augustus 2015 @ 12:40:

Voor mij het ultieme bewijs dat ik niet moet sporten is dat ik, toen ik sportschoenen stond uit te zoeken na járen tegen het moeten sporten te hebben aangehikt, het telefoontje van de gyn kreeg dat de uitslag van mijn biopt slecht was. Als dat geen teken was, weet ik het niet meer

Drie operaties zouden het moeten worden, allen in principe in dagbehandeling (voor mij en de kinderen errug fijn), échte symmetrie gaat het echt niet worden, maar dat wist ik wel. Oog kan omhoog (oogkas boven zit namelijk helemaal niet zo veel lager, jukbeen wel, maar die kan hij vrij makkelijk opvullen, alles er achter is vrij makkelijk te verplaatsen omdat het alleen het aangezicht is bij mij die vervormd is, ín de schedel loopt alles hoe het lopen moet, moet wel een oogarts bij die operatie om dingen te doen). Dat is de grootste operatie en meeste kans op complicaties. Oren zijn ook niet zo héél moeilijjk. Wat ik juist weer minder verwacht had, was om de neus in het midden te krijgen, door alle gangen en holtes, want die zijn wel vervormd. Maar ook dat is mogelijk. Hij heeft van mijn hoofd een mooie legpuzzel gemaakt op de computer, en ik ga er best normaal uit zien . Ik had eigenlijk niet verwacht dat er zó veel verandering zou kunnen zijn met relatief kleine ingrepen. Alles aan de linkerkant blijft hetzelfde, alleen rechts wordt aangepakt. De vervorming komt voornamelijk door het jukbeen die naar beneden geduwd is tijdens de ontwikkeling. Dat heeft mijn neus opzij geduwd, het oog naar beneden en het oor naar boven. Door geen ondersteuning is mijn oog 'gewoon' lager terecht gekomen en mijn oor te hoog. Ik wist al wel dat mijn gehoorgang met een boogje loopt, die steekt naar beneden zeg maar (ik hoor ook slechter met dat oor), daarom kan dat vrij makkelijk omlaag geplaatst worden.

Ik moet wel onder de scan om zeker te weten dat er écht alleen aangezichtschirurgie nodig is, vooral voor het omhoog plaatsen van het oog moet goed gekeken worden hoe en wat.

We zijn vroeger wel eens naar een plastisch chirurg geweest, maar toen waren het enorme operaties die voorgesteld werden , mijn hele schedel zou zo'n beetje opengemaakt moeten worden en opnieuw opgebouwd, en het uiteindelijke resultaat zou lang zo veel symmetrie niet opgeleverd hebben als nu mogelijk is. En sinds mijn kindertijd heb ik er ook niet meer naar omgekeken. Ik was goed, vond ik.

Drie keer... poeh. Aan de ene kant valt het mee, aan de andere kant tegen.

Goede nieuws is dat het allemaal vergoed wordt, ondanks dat het cosmetisch is, want het is overduidelijk psychisch héél zwaar voor me, dit uiterlijk

Ik ga het hier maar eens héél goed met manlief over hebben als hij weer thuis is (hopelijk volgende week!). Ik neig steeds meer naar doen. Dat ik deze afspraak heb gemaakt zegt eigenlijk al genoeg.

Ikfinuteng

Hoera hoera hoera wat fijn dat het allemaal zo "makkelijk" kan! Goed om te horen.

De technieken zijn natuurlijk erop vooruitgegaan en dat is voor jou natuurlijk superfijn .

En echt heel fijn dat je het gewoon vergoed krijgt!

Alleen maar goed toch dat je gezonde spanning voelt!

Ik ben heel blij voor jou!
quote:TardarSauce schreef op 21 augustus 2015 @ 12:40:

[afbeelding]

Dat pootje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kia

Max, dit zijn dingen die je alleen voor jezelf moet doen, op jouw moment en ik kan me heel goed voorstellen dat je het eng vind! En ik denk dat je man zal zeggen dat ie van je houdt zoals je bent (dat heeft ie volgens mij allang bewezen), maar dat hij achter je staat als dit is wat jij wil!
quote:rosanna08 schreef op 21 augustus 2015 @ 12:49:

Kia

[afbeelding]Dankjewel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven