Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Ik ga naar babymerel der afdakje kijken
@Poca: jeuh dan komt er bij jou ook GAAT ervoor te staan.

@T&G: balen, beterschap dan maar.

en nu ga ik ook naar het afdakje kijken haha
W
Foutje.
Een beetje ontsmakelijk. Maar anders zitje zo in de lucht tegen elkaar aan te lullen.
@T&G, beterschap. Op kantoor heerst het ook...

@Lisa, ik ga ook voor het lidmaatschap van de club van GV deze maand Maar voel me weer precies hetzelfde als de voorgaande maanden. Gevoelige borsten, opgezette buik.. er komt dus weer een ongesteldheid aan ben ik bang...
Roadster, zou je misschien de eerste paar regels over de ledenstop uit je openingspost willen verwijderen? Het is natuurlijk op een openbaar forum niet de bedoeling ledenstops in te stellen. Als je echt wilt dat je privacy gewaarborgd blijft en je wilt schrijven met een klein groepje mensen, dan kun je beter een msn-groep starten.

Ik kan de openingspost ook aanpassen, maar dan kun jij daarna de tabel niet meer bijwerken en dat is niet zo handig.

Alvast bedankt voor je medewerking.

groet,

Angel 4
...
Meisjes, daar ben ik weer!

@Angel, maar ik neem aan dat je op zo´n prachtig open forum als dit wel je mening mag geven en ook aan mag geven dat je wel of niet wilt dat iemand meeschrijft?

@Lisa, hier ook rommelende buik. Wacht het ook maar gewoon af, maar iemand van ons moet zich toch aan kunnen sluiten bij GV deze maand!

@GV, hoe is het met je? Alweer beter?

@allemaal, jaja, gisteren officieel mijn laatste sigaret gerookt. 2x is scheepsrecht ;) en dus gaat dat helemaal lukken! Hoe gaat het met jou sigarettenbehoefte JL?

Gisteren etentje bij een vriendin gehad, erg leuk. Vanavond weer een etentje, donderdag en vrijdag ook weer....gelukkig ben ik een bourgondiër! En nu de hele dag vergaderingen...pffffffffff.
Berichtje op de groep!
Goedemorgen,

Hoe is het met de zieken? Ik hoop dat jullie al wat beter zijn?

@ Lisa: Ik hoop dat het snel lukt!

@ Romi: Succes op je werk!

@ All: Ik ga eens iets doen voor mijn baas.
Nog steeds niet helemaal lekker hier...Kom net uit bed. Mijn mams past gelukkig gewoon op de kids. Die is even brood aan het halen.

Het wachtwoord is trouwens: sexsexsexsex. Goed onthouden he???

Kriebels voor morgenvroeg. 8.30 naar de gyn...
@ T&G: ik zal het onthouden, beterschap.
Volgens mij kan ik het even niet meer volgen???

Het zal wel de schoonmaak dampen zijn.

Iedereen sterkte in de sigaretten laten staan.

En de zieken wens ik beterschap.

Verder heb ik niet zoveel te melden. Dat ik de hema heb leeg gekocht voor de verjaardag van merel.

En verder weer een nieuw doosje gehaald (*PIL)

En dat de badkamer weer glimt.
Zo raar gisteravond toen ik in bed lag. Leek elke keer of er lucht in mijn buik geblazen werd.. (jaja raar) Deed geen pijn, dus geen darmkrampen ofzo. Heeft iemand dit wel eens gehad??

Vandaag alweer druk op t weer, niet normaal zeg. Kan me niet herinneren dat ik zoveel aan het rennen ben en aan t regelen voor iedereen. Maar is gelukkig wel leuk om te doen

@T&G, morgen komt t helemaal goed! Maar zal aan je denken!!
W
@BM: Bij de HEma hebben ze ook van die leuke spullen! Ik kan me voorstellen dat je daar veel gekocht hebt.

@ Romi: Nee dat gevoel herken ik niet, wel het gevoel dat JL beschrijft over ongesteld haha

T&G: Het komt goed morgen, zeker weten en geniet er lekker van!
@ romi ik ken dat wel!!!

Of je hele klein ontplofjes in je darmen hebt. (lucht bellen)

Het lijkt bijna of er iemand van binnen klein trapjes geeft.

Ik moet zeggen het is bijna het zelfde als een baby die aan trappellen is, alleen sneller.

En er ontsnapt lucht, wind.

jl

Het is inderdaad over 10 dagen. Maar als ik alles op het laatste moment moet doen wordt ik helemaal gek. Vandaag heb ook de feestmustjes weer vergeten. Dus ik moet wel eens vaker terug voor iets. En de laatste paar dagen gebruik ik liever om taarten en de broodjes op te halen. De huiskamer moet half verbouwd worden.

Je bent druk zat met al die dingen regellen.

En mijn vriend viert zijn verjaardag ook. Dus een dubbel feestje

Poca

Inderdaad je smelt af en toe!!
@romi, jij weet dus al hoe het voelt om een baby in je buik te hebben. Ik ben jaloers.

HIer net alvast gehaktrolletjes gemaakt/voorbereid van Maggi. Hebben jullie die weleens op? Ik niet, en het stinkt behoorlijk. Hoop dat het straks wel smaakt.
Ik zal jullie er wel even bijvertellen dat ik dus niet onwijze scheten aan het laten was

Het kwam meer van binnenuit en dan net of er een luchtbel naar boven kwam.. Jaja heel raar, ik vond t ook een raar gevoel.

Probeerde nog of vriendje het ook voelde, maar die deed niet zijn best :D

Maar volgens BM zijn het dus luchtbellen. Ik kende het gevoel niet, echt zo raar Heb jij dat vaak BM? En wanneer??
JL: Ik type net een heel bericht maar volgens mij is hij weg (op de groep). Ik doelde met Rel op Mogalie's voorgaande bericht van dat andere topic.
Ownee, hij staat er wel.
@ Aruba: Ja dat begreep ik al en je hebt gelijk wat betreft los laten enzo...ga ik meteen doen!

En eten...dat ook
is bij jullie msn ook zo sloom. Doe er echt 10 minuten over om alleen het berichtje van aruba even te lezen.

poeh.
romi

Ik noem het inderdaad luchtbellen. Bij mij is snel achter elkaar en heel soms 1 bel. Vandaar meervoud bellen.

Mijn darmen zijn een aangetast geweest door een bacteriën.

Ik heb vroegen een heel erge buikgriep gehad. En daar zat 1 jaar lang te etteren (letterlijk) Ik had vaak last van diaree. Zins dien is het een rommeltje. Ik heb het bijna altijd.

Maar wel meer bij ongesteld zijn!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven