Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
quote:Roadster schreef op 30 maart 2008 @ 14:54:

SORRY BELANGSTELLENDEN, WIJ HEBBEN EEN LEDENSTOP IVM DE PRIVACY EN HET OVERZICHTELIJK HOUDEN VAN ALLE INFORMATIE.

Groetjes Roadster

wat een warm welkom....

op Flair forum mag je ledenstops hebben ..

op viva niet.
quote:Yamuna schreef op 14 september 2008 @ 08:54:

[...]

wat een warm welkom....

op Flair forum mag je ledenstops hebben ..

op viva niet.
Jullie zijn in de veronderstelling dat er nog mensen staan te dringen?!
quote:Suze2 schreef op 14 september 2008 @ 09:36:

Jullie zijn in de veronderstelling dat er nog mensen staan te dringen?!We zijn niet in de veronderstelling, maar dat is gebleken.
tuurlijk meis. Nou, heel veel succes met jullie aller NOD's, klussessies, hubbies en aanverwante zaken!
quote:Suze2 schreef op 14 september 2008 @ 09:49:

tuurlijk meis. Nou, heel veel succes met jullie aller NOD's, klussessies, hubbies en aanverwante zaken!Vriendelijk bedankt!!!
quote:Suze2 schreef op 14 september 2008 @ 09:49:

tuurlijk meis. Nou, heel veel succes met jullie aller NOD's, klussessies, hubbies en aanverwante zaken!

Wat zijn sommige mensen verbitterd zeg. Wij hebben het hier erg gezellig, dus ik begrijp jouw steek onder water niet helemaal. Voor zover ik weet hebben wij jou niets misdaan...dus een vriendelijk verzoek om je denigrerende opmerkingen voortaan bij je eigen topic te houden. Bedankt!

@ Dames: Fijne dag!
@JL, nog stress?
W
Uhm, weinig bijzonders... dagje chillen met vriendje en lekker koken. Hou ervan om op de zondag helemaal niks te hoeven.

Staat trouwens een berichtje op de groep dames!
Lekker relaxen dus! Have fun! Spreek je later..
*
Zoals ik al had gezegd... (niet om nu zo van: "Nanaaannaa, zei het toch" te doen.) Maar ledenstops mogen niet.

Ik denk dat de naam van dit topic ook zorgt dat er nog (veel) meiden aanmelden. Het onderwerp dekt een grote groep want er zullen de komende maanden vast nog veel dames starten. Misschien kan Roadster vragen om het onderwerp te veranderen?
Hoi meiden!!!

Ik ben eindelijk weer terug na drie weken vakantie. Zoals jullie waarschijnlijk al begrepen was ik dus ook drie weken internetloos! Heb jullie dus erg gemist,haha. Ik heb nog niet bij kunnen lezen, maar zo te zien moet ik daar wel even wat tijd voor uittrekken. Zijn er nog dringende laatste nieuwtjes die ik gemist heb?

Qua cyclus duurt het hier behoorlijk lang, zit al op dag 41. Heb vorige week nog een testje gedaan, maar die was helaas negatief. Heb gelukkig wel anderhalve week geleden het idee gehad dat ik mijn ei-sprong had (vanwege afscheiding/slijm kenmerken, sorry voor dit vieze detail), dus ga waarschijnlijk woensdag of donderdag weer testen! Heb zelfs samen met Flo-man in France een heel schattig babypakje gekocht. Ik weet dat het een beetje voorbarig is, maar het zag er zo lief uit!

Oke, ik ga wasjes draaien en een beetje opruimen en dan hopenlijk vanmiddag een beetje bijlezen.

x
Laten we aan Roadster vragen of ze het wil veranderen. We zijn nu op de hoogte van het feit dat ledenstops niet mogen. Bedankt!

@ Flo: Welkom terug! Hebben jullie het leuk gehad? Wat vervelend dat je zo lang wacht, er zijn niet zoveel belangrijke dingen hier gebeurd hoor! T&G heeft geen nieuwe collega's (nog)!
anoniem_66477 wijzigde dit bericht op 14-09-2008 13:10
Reden: burb
% gewijzigd
Hé florence,

Welkom terug!!! Vanuit mij geen nieuwtjes.
[quote]Aruba schreef op 14 september 2008 @ 12:26:

Zoals ik al had gezegd... (niet om nu zo van: "Nanaaannaa, zei het toch" te doen.) Maar ledenstops mogen niet. quote]

Dat klopt helemaal, maar ik denk niet dat andere forumsters ons erop moeten wijzen (miss aruba uitgezonderd, aangezien je hier mee schrijft), maar dat dat een taak van de angels is.

Heb in ieder geval een bericht op de groep geplaatst hierover.

En nou hopelijk weer over naar de orde van de dag i.p.v. dat gezeik gedoe om niks.
hey, florence

welkom terug meid.

Fijne vakantie gehad??

En dat babypakje kan ik heel goed begrijpen.

Ik ben ook volgens mij 10x bij prenatal geweest. Alleen niet veel gekocht. En achteraf hoefde dat ook niet. Want met de kraam week had ik voor 4 maanden genoeg kleertjes.

Alleen de kleine maatjes moesten we nog kopen.
Zo, daar ben ik weer. Gisteren nog even goed geklust met mijn hubbie. Hubbie en ik hebben echt het idee dat mijn NOD nu wel zal uitblijven. Ben meteen weer weg, want ik moet me nog bezig houden met aanverwante zaken.
quote:kruimel81 schreef op 14 september 2008 @ 14:52:

Zo, daar ben ik weer. Gisteren nog even goed geklust met mijn hubbie. Hubbie en ik hebben echt het idee dat mijn NOD nu wel zal uitblijven. Ben meteen weer weg, want ik moet me nog bezig houden met aanverwante zaken.
Zo ik ben weer terug van personeelsweekend. Eigenlijk alweer een paar uur, maar was helemaal kapot en heb net nog 4 uurtjes geslapen...

Was wel erg leuk allemaal. Gister op het strand allerlei activiteiten gehad. Hadden wind nodig voor de activiteiten, maar die bleef uit.. En dat terwijl er bijna geen windloze dagen aan de kust zijn hadden wij er natuurlijk 1 te pakken.

Hadden allemaal huisjes op een park en sliep met 3 vrouwelijke collega's in het huisje. Vriendje sliep met mannen in een huisje. (lekker rustig..)

's-Avonds bbq en feest.

Vrijdagavond had ik een trouwfeest. Was ook erg geslaagd. Mooie bruid.. Mooie locatie en dj die hele avond leuke muziek draaide. (in tegenstelling tot de dj gister die dacht dat ie vooral carnavalsmuziek moest draaien voor de brabanders.)

Hoe was jullie weekend???
Ben van vrijdagmiddag tot vanmorgen met manlief zonder de kids de hort op geweest. Kids hebben twee nachtjes bij een tante geslapen. Was erg gezellie....

Gelukkig niet al te veel last gehad van kwaaltjes, maar wel vroeg naar bed, want was 's avonds uitgeteld. Vandaag wel weer samen met de oudste tussen de middag het bed in gedoken. Vanmiddag ook weer wat misselijker.

Wel zenuwachtig voor de echo woensdag.

Reageer snel ff wat uitgebreider op iedereen, maar als ik heel eerlijk ben heb ik er nu even geen puf voor....
quote:mogalie schreef op 14 september 2008 @ 09:25:

[...]

je kan het weghalen

de angels kunnen alles teruglezen voor dat postings gewijzigd worden ...
quote:Yamuna schreef op 14 september 2008 @ 12:15:

*

Dan heeft dit waarschijnlijk ook weinig zin??

Maar je hebt je punt gemaakt. Dank je wel voor de info dat we geen ledenstop mogen hebben.

Kunnen we weer door met ons topic?
quote:Yamuna schreef op 14 september 2008 @ 18:49:

[...]

je kan het weghalen

de angels kunnen alles teruglezen voor dat postings gewijzigd worden ... Get a life!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven