Hoe vaak poept jouw kat..?

15-09-2008 21:24 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kan er dan ook nog wel bij...

Maar even serieus: de mijne ( ik heb er drie) poepen voor mijn gevoel de hele dag door. Die kattenbak van ons is na twee dagen al volgekakt! Een poepschep voldoet niet echt, want stinken doet het toch wel.

- laatst had één van de katten midden op het tuinpad gepoept..ik liep er zomaar doorheen met mijn teenslipper....

Hoe doen jullie dit???

wat doe ik met de poep van mijn kat?

Totaal aantal stemmen: 33

ik schep het er elke dag uit. (52%)
ik laat het lekker liggen (15%)
hij/zij poept gelukkig iin de tuin van de buren. (33%)
Wat ik zou doen? De deur uit met die kattebak en fatsoenlijke schoenen kopen!
mijn kat komt niet buiten (blind) en gebruikt dus netjes de kattenbak binnen. Hij poept maar een keer per twee dagen, waarschijnlijk vanwege dieetvoer. Ik schep wel meteen de poep en plasjes uit de bak.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Die van mij gaat 1 x per dag geloof ik.... Heeft ook iets met zn darmpjes en krijgt nu dieetvoer van de dierenarts. Maar voor die tijd ook gewoon 1 x per dag. Ligt ook erg aan het voer dat je geeft. Toen hij nog op de whiskas zat, kakte hij ook veeeel meer.
O, is dat het? Ze krijgen van mij ook Alexis, da's van de ALDI...
die van mij gaat 1 keer per 1 a 2 dagen
Misschien iets duurder voer kopen (Royal Canin bijvoorbeeld). Daar gebruiken ze minder van en de ontlasting stinkt stukken minder. Omdat we een kater hebben die echt te veel eet gebruiken, meer dan de poes, we nu One (gewoon bij de ah/c1000) te koop. Maar ook hierbij weinig last van geurtjes. De kattenbak wordt maar 1x per week verschoond en tussendoor wordt er niet geschept.
Als ik haar lijnzaad geef of zonder?
Ik heb een kater die haalt zijn neus op voor brokjes, maar hij poept als de beste.
Van blikvoer gaan katten ook meer poepen dan van alleen brokjes, en het stinkt ook nog eens meer.
1x per dag ongeveer, en idd, ook wat duurder voer.

Met eukanuba gingen ze ook 1x per dag, maar het stonk meer. Na 4 (ja, zo snel) dagen ander voer stinkt het veel minder al. Als ik ze verwen met van dat zachte prut poepen ze meer (én stinkt het meer...).
Mja, dat royal canin is goed spul, krijgt die van mij nu ook... In het begin dus whiskas, maar toen al over gegaan op royal canin vanwege die enorme stand die hij kon produceren tijdens het poepen,echt killing......

Eenmaal die brokjes was het een stuk beter, op de verpakking stond ook een plaatje (een poepende kat met een dampwolkje van het drolletje) met anti-odeur tekst ofzo.
Heb er 3 en ze komen wel buiten.

Ware het niet dat ze doodleuk naar binnen wandelen om vervolgens een verse drol in de kattebak te deponeren en gaan dan weer naar buiten ;-(

En toch zeker iedere dag wel als het niet vaker is...

Lang leve de Felix......

Een voordeel als je zwanger bent mag je de bakken niet verschonen

Nu nog manlief herinneren of een knijper op de neus......
Oja en een dakkie op de bak blieven ze niet (claustrofobisch???) dus het grid gaat de hele bijkeuken door...

Leuk hoor verder hou ik veel van ze
hahaha, dat vind ik dus zo lollig van katten he..... die doen dat soort dingen!!
Royal Canin is aardig aan de dure kant. Dat is jammer.
Hoe vaak poept jouw kat...

Hmmm....ik lig de hele dag vlakbij de kattebak om onze kat te spotten hoe vaak ze in- en uitloopt...komt er een poepwalm vanaf, dat weet ik dat ze gescheten heeft.....

Denk 2x per dag....
Als ik 's nachts in bed lig, en één van hen heeft gepoept op de bak, dan stijgt de walm naar boven toe....
hahaha vraag de kat of ze in-en uitklokt.....

Moet toch dat zachte Felix maar eens inruilen voor anti-schijt-voer denk ik....
quote:Zamirah schreef op 15 september 2008 @ 22:05:

Als ik 's nachts in bed lig, en één van hen heeft gepoept op de bak, dan stijgt de walm naar boven toe....

Ja dat is met mijn man net zo....

Nou ja niet dat ie op de kattenbak gaat zitten hoor....
Anti schijtvoer...hihi.
quote:Zamirah schreef op 15 september 2008 @ 22:05:

Hè Zamirah...gatver.....

Misschien de bak permanent onder de afzuigkap zetten
Nee maar die van ons zijn echt smerig soms.....

Eten ze gras...blijft het hangen van achter en smeren het zo de bijkeuken door ;-(

Maar nogmaals ik hou van ze hoor
quote:Aruba schreef op 15 september 2008 @ 21:44:

Als ik haar lijnzaad geef of zonder?Zonder.
quote:Xander68 schreef op 15 september 2008 @ 22:08:

[...]

Hè Zamirah...gatver.....

Misschien de bak permanent onder de afzuigkap zetten Ja maar dan neemt die bak 5 gaspitten in beslag...ook lastig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven