Hoe vaak poept jouw kat..?
maandag 15 september 2008 om 21:24
Deze kan er dan ook nog wel bij...
Maar even serieus: de mijne ( ik heb er drie) poepen voor mijn gevoel de hele dag door. Die kattenbak van ons is na twee dagen al volgekakt! Een poepschep voldoet niet echt, want stinken doet het toch wel.
- laatst had één van de katten midden op het tuinpad gepoept..ik liep er zomaar doorheen met mijn teenslipper....
Hoe doen jullie dit???
Maar even serieus: de mijne ( ik heb er drie) poepen voor mijn gevoel de hele dag door. Die kattenbak van ons is na twee dagen al volgekakt! Een poepschep voldoet niet echt, want stinken doet het toch wel.
- laatst had één van de katten midden op het tuinpad gepoept..ik liep er zomaar doorheen met mijn teenslipper....
Hoe doen jullie dit???
maandag 15 september 2008 om 21:36
maandag 15 september 2008 om 21:41
maandag 15 september 2008 om 21:43
Misschien iets duurder voer kopen (Royal Canin bijvoorbeeld). Daar gebruiken ze minder van en de ontlasting stinkt stukken minder. Omdat we een kater hebben die echt te veel eet gebruiken, meer dan de poes, we nu One (gewoon bij de ah/c1000) te koop. Maar ook hierbij weinig last van geurtjes. De kattenbak wordt maar 1x per week verschoond en tussendoor wordt er niet geschept.
maandag 15 september 2008 om 21:55
Mja, dat royal canin is goed spul, krijgt die van mij nu ook... In het begin dus whiskas, maar toen al over gegaan op royal canin vanwege die enorme stand die hij kon produceren tijdens het poepen,echt killing......
Eenmaal die brokjes was het een stuk beter, op de verpakking stond ook een plaatje (een poepende kat met een dampwolkje van het drolletje) met anti-odeur tekst ofzo.
Eenmaal die brokjes was het een stuk beter, op de verpakking stond ook een plaatje (een poepende kat met een dampwolkje van het drolletje) met anti-odeur tekst ofzo.
maandag 15 september 2008 om 21:56
Heb er 3 en ze komen wel buiten.
Ware het niet dat ze doodleuk naar binnen wandelen om vervolgens een verse drol in de kattebak te deponeren en gaan dan weer naar buiten ;-(
En toch zeker iedere dag wel als het niet vaker is...
Lang leve de Felix......
Een voordeel als je zwanger bent mag je de bakken niet verschonen
Nu nog manlief herinneren of een knijper op de neus......
Ware het niet dat ze doodleuk naar binnen wandelen om vervolgens een verse drol in de kattebak te deponeren en gaan dan weer naar buiten ;-(
En toch zeker iedere dag wel als het niet vaker is...
Lang leve de Felix......
Een voordeel als je zwanger bent mag je de bakken niet verschonen
Nu nog manlief herinneren of een knijper op de neus......
maandag 15 september 2008 om 22:07