Kitlers & friends part 4
maandag 17 augustus 2015 om 15:28
Kitlers and friends kitleren voor de vierde keer weer vrolijk verder. En we hebben er nog steeds de grootste lol in!
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3
Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.
We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
Disclaimer: Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch, dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze meneer....
In tegendeel zelfs! Daarom gooien we het gedichtje er nog maar eens een keer in:
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in Deel 1, Deel 2 en Deel 3
Nogmaals, alle gelijkenissen zijn toeval en gewoon terug te vinden via google.
We houden van gekkigheid, gezelligheid, lachen, en we zijn geen groepje. Iedereen is welkom, de rode loper gaat voor je uit. Dus welkom!
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 17-08-2015 16:12
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
zaterdag 22 augustus 2015 om 16:06
quote:Pepermint_Patty schreef op 22 augustus 2015 @ 15:20:
[img]http://www.thestar.com.my/~/media/Image ... 413&crop=1&[/img]
Zou wel willen dat dit mijn vent was.
Maar helaas..............die van mij is lui!Je kan duidelijk zien dat hij alleen maar even poseert voor het leuke plaatje, na de "klik", laat hij de stok direct weer vallen.
[img]http://www.thestar.com.my/~/media/Image ... 413&crop=1&[/img]
Zou wel willen dat dit mijn vent was.
Maar helaas..............die van mij is lui!Je kan duidelijk zien dat hij alleen maar even poseert voor het leuke plaatje, na de "klik", laat hij de stok direct weer vallen.
tis goed bedoeld
zaterdag 22 augustus 2015 om 18:57
Ik ben een valsspeler met koken. Mijn kinderen denken dat ze heel veel ongezond eten van me krijgen . Veel pizza, wraps, patat, pannenkoeken....
Waar kinderen die hier komen eten dan weer verbaasd over zijn, zijn de bergen groente die ik over de pizza en wraps gooi (alleen zelfgemaakte tomatensaus erbij, soms een zelfgemaakte knoflooksaus, vooral draakvriendinnetje is gék van mijn knoflooksaus), en op de pannenkoeken gaat ook gewoon groente, maar ook fruit. Geen poedersuiker maar banaan. Geen stroop maar gewokte groente.
De patat zijn gewoon aardappelreepjes met kruiden die ik in de oven schuif. En ook daar gewoon een berg groente bij (bij patat trouwens meestal gewoon ijsbergsla die net als de patat met de handen gegeten mag worden. Met handen eten is ook altijd een goeie om ze méér te laten eten) Op zo'n dag eten ze meer groente dan als ik 'normaal' kook
Is er van vroeger uit ingeslopen. Dochter was een errug slechte eter, heeft van haar 2e tot 4e op 2 á 3 boterhammen per dag geleefd. Toen ontdekte ze de pizza, die at ze wel. En als we hem zelf maakten ook. En daar dus héél veel groente op gaan gooien. Zo is dat uitgebouwd naar de andere 'ongezonde' maaltijden.
Waar kinderen die hier komen eten dan weer verbaasd over zijn, zijn de bergen groente die ik over de pizza en wraps gooi (alleen zelfgemaakte tomatensaus erbij, soms een zelfgemaakte knoflooksaus, vooral draakvriendinnetje is gék van mijn knoflooksaus), en op de pannenkoeken gaat ook gewoon groente, maar ook fruit. Geen poedersuiker maar banaan. Geen stroop maar gewokte groente.
De patat zijn gewoon aardappelreepjes met kruiden die ik in de oven schuif. En ook daar gewoon een berg groente bij (bij patat trouwens meestal gewoon ijsbergsla die net als de patat met de handen gegeten mag worden. Met handen eten is ook altijd een goeie om ze méér te laten eten) Op zo'n dag eten ze meer groente dan als ik 'normaal' kook
Is er van vroeger uit ingeslopen. Dochter was een errug slechte eter, heeft van haar 2e tot 4e op 2 á 3 boterhammen per dag geleefd. Toen ontdekte ze de pizza, die at ze wel. En als we hem zelf maakten ook. En daar dus héél veel groente op gaan gooien. Zo is dat uitgebouwd naar de andere 'ongezonde' maaltijden.
zaterdag 22 augustus 2015 om 19:07