Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Nog maar een keer, want er is tot nu toe niet op gereageerd:

Fijn dat jullie de OP's grijs hebben gemaakt!

Maar zouden jullie ook elk antwoord van de TO in hetzelfde topic grijs willen maken? (Heb ik al eerder gevraagd), dan kun je er snel doorheen scrollen en kijken waarop TO heeft gereageerd.

Het is nu altijd veel te lastig zoeken.
vraag gewoon of de to een knalroze aviator neemt, dan kan je ze ook zo vinden

want wat je nu vraagt is natuurlijk onmogelijk.
Je kunt ook via de zoekfunctie (Ctrl F) de naam van de TO intikken. Dan spring je zo naar de posts die je zoekt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 augustus 2015 @ 21:02:

[...]

Beter zeg je rouwrand. Tussenstreep of streep is allemaal veel te verwarrend.De "rouwrand" is toch de zwarte dikke boven elke reactie die nu grijs is geworden?

Ik bedoel écht het dunne horizontale streepje tussen reactie en motto: soms is het er en soms niet. Ik kan er geen logica in ontdekken want de 2 gegeven voorbeelden (Nouchi) geven in gelijke omstandigheden (beide met quote) met 8 minuten interval een verschillend resultaat (FF op Win7). Nee, ik ga geen screenshots nemen en opsturen, zo belangrijk is het nu ook weer niet.
De bug die ik nu heb is geniaal.

Je wil een tekst dikgedrukt maken met de handige knoppen boven je reactie scherm, en hop, post geplaatst. (goddank ken ik die commands uit mijn hoofd)

Je wil een smiley om je bericht op te vrolijken, en hop, bericht geplaatst. (die ken ik dus lang niet allemaal uit mijn hoofd)

Let wel, zonder de acties die je uit had willen voeren.

Ik heb nu meerdere "plaats je reactie" knoppen zonder dat ik dat wist, enorm handig!
Is een ouwe bug die weer trug is blijkbaar. De TD wordt blijkbaar weinig betaald (tjah...), dat lossen ze op door meerdere keren dezelfde bug los te laten. De bug van de wegvalnd lettrsenspatisisrookzoentje.
quote:Taralina schreef op 22 augustus 2015 @ 11:37:

Nog maar een keer, want er is tot nu toe niet op gereageerd:

Fijn dat jullie de OP's grijs hebben gemaakt!

Maar zouden jullie ook elk antwoord van de TO in hetzelfde topic grijs willen maken? (Heb ik al eerder gevraagd), dan kun je er snel doorheen scrollen en kijken waarop TO heeft gereageerd.

Het is nu altijd veel te lastig zoeken.

Ik begrijp dat je dit een handige functionaliteit vindt, en we zullen het zeker onthouden. Echter, dit is geen aanpassing waar we op dit moment prioriteit aan kunnen geven.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
quote:HuLang schreef op 22 augustus 2015 @ 13:57:

Is een ouwe bug die weer trug is blijkbaar. De TD wordt blijkbaar weinig betaald (tjah...), dat lossen ze op door meerdere keren dezelfde bug los te laten. De bug van de wegvalnd lettrsenspatisisrookzoentje.

Het lukt mij niet om deze bug te reproduceren, dus ik zal dit aankaarten bij de TD. Zoals eerder vermeld wordt het probleem m.b.t. het wegvallen van letters reeds door de TD opgepakt.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
quote:HuLang schreef op 22 augustus 2015 @ 13:57:

Is een ouwe bug die weer trug is blijkbaar. De TD wordt blijkbaar weinig betaald (tjah...), dat lossen ze op door meerdere keren dezelfde bug los te laten. De bug van de wegvalnd lettrsenspatisisrookzoentje. Ook handig, scheelt weer een 10e van een seconde aan "spatie indrukken" per keer
quote:Theemok1 schreef op 22 augustus 2015 @ 10:39:

Mods, is er een mogelijkheid dat een OP niet verwijderd kan worden? Het is behoorlijk irritant als je nog deel wilt nemen aan een discussie maar je weet niet eens waar die over gaat.Mods, mag ik hier een antwoord op?
quote:Theemok1 schreef op 22 augustus 2015 @ 15:16:

[...]

Mods, mag ik hier een antwoord op?

Dat lijkt ons geen goed idee. Gebruikers moeten de mogelijkheid hebben om (gevoelige) informatie die ze over zichzelf hebben gedeeld te kunnen verwijderen. We begrijpen dat het vervelend is om een topic te zien waarbij het niet meer is te volgen waarover het precies gaat omdat de OP is verwijderd, maar het is helaas niet anders.

Als een gebruiker herhaaldelijk zijn of haar eigen OP's verwijderd mag er overigens wel melding van gemaakt worden. Dan gaan wij naar de situatie in kwestie kijken en zo nodig een waarschuwing of ban uitdelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oké, duidelijk. Bedankt!
quote:Elsa schreef op 22 augustus 2015 @ 12:07:

vraag gewoon of de to een knalroze aviator neemt, dan kan je ze ook zo vinden

want wat je nu vraagt is natuurlijk onmogelijk.

Waarom zou dat onmogelijk zijn?

Lijkt mij juist superhandig, en denk dat meerdere mensen hier zo over denken.

Ook om snel terug te vinden waar je gebleven was in een topic.
omdat dat technisch gezien onmogelijk is.

en snel terug vinden waar je gebleven was, kan je dat even uitleggen?
quote:Elsa schreef op 23 augustus 2015 @ 01:17:

omdat dat technisch gezien onmogelijk is.

en snel terug vinden waar je gebleven was, kan je dat even uitleggen?Nou, ALS een TO regelmatig reageert in het topic, is het gewoon makkelijker terugvinden waar je ook weer gebleven was dan dat het nu is.
Er staan nummertjes onderaan een bladzijde Hoe ga je trouwens onthouden welk grijze stukje je al gezien hebt en welk grijze stukje niet? Of wil je een systeem waarbij hij de reacties die je al gelezen hebt van TO weer wit maakt
Dan is de optie terugspringen naar het laats gelezen bericht toch veel makkelijker? Die zou ik wel graag willen
quote:Moiren_ schreef op 23 augustus 2015 @ 01:24:

Dan is de optie terugspringen naar het laats gelezen bericht toch veel makkelijker? Die zou ik wel graag willen +1
gewoon onthouden welke tijd je ong ergens hebt gelezen een optie?

anders een bestandje aanmaken
quote:Elsa schreef op 23 augustus 2015 @ 01:26:

gewoon onthouden welke tijd je ong ergens hebt gelezen een optie?

anders een bestandje aanmaken

Dat kan ik echt niet onthouden.

En jij bent gek
Je kunt de TO loepen, dan weet je ook iemands laatste reactie.

En volgens mij is het ook technisch onmogelijk ( haai Elske). Ik heb een beetje verstand van queries en op die manier zou je dan elke specifieke TO steeds moeten indentificeren om een post grijs te maken. Mwah..
Je bent zelf een theepot
of tvp-tjes plaatsen
hi suske
quote:Elsa schreef op 23 augustus 2015 @ 01:29:

of tvp-tjes plaatsen

Da's slim.

Alle topics die je wilt volgen tijdens je vivaforumbezoek openen in een apart tabblad. Voor het slapen gaan overal een tvp'tje plaatsen et voila.

Dag mopske trug
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven