Kattenkwaad tips...tegen huisbaas

24-08-2015 22:24 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, misschien een beetje een rare vraag, Wie heeft er geweldige tips om kattenkwaad uit te halen voor mijn huurbaas. Ik woon in een pand met een paar andere huurders op basis van antiekraak contract, nu beloofd meneer altijd van alles maar er komt niks van waar. Binnenkort vertrek ik hier en ik wil graag iets blijvend achterlaten, verzin het ajb voor me,.. ik kan niet verder als een stinkend tapijt komen maar daar heb ik volgins google een kat en/of kattenpis voor nodig. :D ...

Iemand goede tips?
Niet zo kinderachtig doen....
Pfff....
Kinderachtig 🙈
Wow, really? Je kunt voor je huurrechten gewoon bij instanties aanbellen die daar achteraan gaan, zonder dat je ervoor op een tapijt hoeft te pissen.. Dan haal je er wellicht nog wat uit. Nu ben je alleen maar triest.
Hoe zou je het vinden als mensen dat soort geintjes bij jou zouden flikken? kleuter en heel asociaal!.
Fijn voor de volgende bewoner.
Tjee.zitten jullie in een kraakpand wat een kleuterschool is geweest?
Dat is geen kattenkwaad meer maar vernieling.

Mag hopen dat je huisbaas een groot netwerk heeft en je nergens meer een huis kan huren als je zoiets doet.
Misschien is een cursus Nederlands iets voor je.
Kleuter.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ben jij volwassen? Voor mij kom je over als een puber!
quote:dolfje schreef op 24 augustus 2015 @ 22:30:

Dat is geen kattenkwaad meer maar vernieling.

Mag hopen dat je huisbaas een groot netwerk heeft en je nergens meer een huis kan huren als je zoiets doet.

Dit.

Kun je het niet af met een gewoon gesprek met de huisbaas?
Volwassen worden.
Was dit trouwens de moeite waard om een account voor te maken?
Wat zitten er toch een gestoorde lui hier op het Viva forum!.
Heb je borg betaald?

Dat is naast kinderachtig en zielig nog een reden om het te laten misschien?!
Warm en koud water verwisselen bij alle wasbakken enz.
We hebben na lange tijd weer een Sneuleuter van de maand. Gefeliciteerd met deze bijzondere titel
Hoe oud ben jij zeg? Je komt echt over als een 12-jarige.
Een brief namaken van de belastingdienst waarbij nog openstaande belasting int incl boete voor 78.564,- ivm niet opgegeven ontvangen huur etc.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je verwart kattenkwaad met kattenpis.

Doe eens gek: laat een bos bloemen en een doos merci achter. Met een heeeel stout briefje waarin staat dat hij het eigenlijk niet verdient, maar dat je hoopt zo bij te dragen aan een betere wereld waarin de huisbaas zijn beloften nakomt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik kan me best voorstellen dat je met de andere huurders een avondje gaat zitten bomen over wat je zou kunnen doen om een beetje wraak te nemen voor alle niet nagekomen beloftes. Maar dan gewoon voor de gein, gezellig met z'n allen, fles wijn erbij. Maar niet dat je serieus iets vervelends zou willen doen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven