En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
TBG, helemaal mee eens, ik vind Thangboy (die de titel Thangboy niet waardig is) ook een eikel, vandaar ook mijn opmerking dat ik echt niet als een zielig vogeltje op de bank ga zitten wachten tot hij me weer eens belt....

Sterker nog, mijn SV'tje van een tijdje geleden wil vanavond met me naar de film, en ik ga me lekker helemaal optutten en mooi maken, dus eat your heart out, Thangboy!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
En vlinders heb ik trouwens ook, niet de hele tijd, maar af en toe heel onverwachts :-)
Kaat, had jouw post nog niet gelezen, maar inderdaad, I am kicking him to the curb !!!

Fijn om te lezen dat jullie me hierbij helpen, hihi!
Hallo allemaal, ik lees hier wel eens mee. Het is hier een heel drukbevolkte vlindertuin zie ik! Heerlijk om te lezen.

Zelf ben ik laatst halsoverkop verliefd geworden, op een hele leuke lieve lekkere meneer. En dat is helemaal wederzijds en alles gaat leuker, beter dan ik had durven dromen. De liefde is mooi. Geniet ervan allemaal.

Miss Thang, succes met het vergeten van Thangboy, hij komt wel als een eikel over ja. Niks ervan.. je gaat niet als een zielig musje op de bank zitten wachten!

Toyboygirl, jouw situatie lijkt me erg lastig zeg.

Vinyl, poezewoes, anderen, allemaal : Geniet !!
Hahaha Thang, dat kun je ook doen natuurlijk SV'tje. Ben ik de enige die er geen heeft

Kaat, alles wat er gebeurde was op de werkplek. In feite zijn de regels in mijn voordeel veranderd. Alleen voelt het raar nu. Zag vandaag voor het eerst hoeveel mensen daar over de gang lopen. Anders zag ik alleen hem.

Ben zelf wel iemand van veel geduld en op termijn krijg ik ook altijd wat ik wil. De vraag is alleen hoe lang nog

Laat jij de vlinders maar lekker fladderen
Madhe, lekker genieten!! en... ons ook mee laten genieten als je wilt

Mijn situatie is niet meer zo lastig als hij was. Ik wil hem in mijn priveleven en niet meer in het werk. Laatste is al gelukt. Het mag volgens de nieuwe regels. Probeer het positief in te zien.

XX
Geniet maar lekker van de aandacht vanaaf MissThang!

Kaat wat klink je goed! Fijn om te lezen.

Madhe, voel je welkom om lekker mee te doen met vlinders vangen. Hoe meer verliefde zielen hoe meer vreugd.

Mmm, ben benieuwd of ik wat hoor vanaaf. We zullen zien.....
Toy, ik snap ook niks van die ingewikklede regels moet ik zeggen. Ze kunnen jullie toch niet verbieden buiten het werk contact te hebben als je op het werk al niks meer met elkaar te maken hebt? Tenzij jij student bent, of aan het promoveren, maar die indruk krijg ik niet.....
Maar TBG hebben jullie dan wel gezoend enzo? Gelukkig maar dat je een geduldig mens bent en ervan overtuigd dat je altijd krijgt wat je wil

En een SV: bedacht vandaag ineens dat ik al twee weken niet aan die man gedacht heb. Hij is ook stil, heeft waarschijnlijk wel in de gaten wat er aan de hand is. En is gelukkig zo elegant dat ie niet gaat lopen mekkeren. Jeetje, na anderhalf jaar zit hij plotseling helemaal niet meer in mijn systeem, wat raar, hij was op de achtergrond permanent aanwezig...

En MT: veel plezier vanavond, geen gedachte meer aan wijden aan die oliebol, gewoon lekker aan de rol met je SV!

Ik ben al aan het koken, want moet morgen werken. Zo fijn om lekkere dingen te maken voor iemand, alleen daarvan geniet ik al zo...
Dank, dames! Ga nu lekker douchen en me helemaal mooi maken voor mijn sv'tje. Thangboy kan het heen en weer krijgen!

Geniet van jullie vlinders vanavond!
Kaat, ik kan heel moeilijk op het forum posten wat er wel en niet is gebeurd. Er zijn nml. een paar vrouwelijke collega's die ervan weten en ik heb geen idee of ze wel eens op dit forum kijken.

Zie het allemaal wel. Kijk om me heen of ik een andere leuke man zie en in de tussentijd hoop ik van hem te horen. Vind het wel relaxed dat er van mijn kant niets wordt verwacht. Je kent het wel, die besluiteloosheid/onzekerheid om iets te sturen, hem op te zoeken etc. Die is er niet meer.

Wat ga je allemaal voor lekkers maken voor Kaaterman?

Miss Thang, enjoy!
Heel veel plezier vanavond Miss thang!

Dankjulliewel voor het welkom. Ik wil jullie best mee laten vangen, maar de vlinders bevallen me wel. Ze zitten ook bij hem en het blijft maar vermenigvuldigen. We hadden 3 weken geleden de eerste date (die meteen uitliep zodat die bijna 48 uur duurde) en vrijdag zou ik hem weer zien. We kunnen alleen niet wachten tot vrijdag dus zien we elkaar morgen weer *zwijmelt weg*. Tussen de momenten dat we elkaar zien smsen we, bellen we en zitten we op msn. Dan nog allebei een drukke baan en een sociaal leven. Wat een drukte ineens hahaha.

TBG, dat klinkt inderdaad positief. Je hebt hem dus geinfiltreerd in je privéleven, dat is beter dan enkel op de werkvloer toch?

Kaat, wat ga je voor maaltijd maken? De liefde van een man gaat door de maag zeggen ze he, maar als het goed is ziet hij toch niets behalve jou ;) Wat een heerlijk gevoel zonder onzekerheid he, dan begint het genieten pas echt!

Hier ook geen onzekerheid, af en toe een vleugje terwijl ik iedere keer weer besef dat dat nergens voor nodig is. Hij vindt me echt helemaal geweldig, stuurt ontzettend lieve smsjes (dat hij me mist, dat hij niet kan wachten me weer te zien, of een hele vroege de eerste werkdag nadat ik me versliep om te zorgen dat ik die keer wel op tijd wakker was).
Ik heb bananenbrood gebakken, vraag me niet waarom, want ik heb geen idee, hahaha, leek me een daad van liefde...

Heerlijk, deze twee dagen zonder onzekerheid, is voor het eerst en ik hoop dat het voorlopig zal duren, heb ik lang niet gevoeld. Niet in mijn drie jaar durende knipperlichtrelatie en niet met mijn SV: ik wil een man voor mij alleen!

En Madhe, gezellig dat je er bent!
Poez, de regels zijn nu veranderd alleen hoor ik niks meer van hem. Zal wel weer ongeduldig zijn of zo......

Kan ook niet precies hier posten hoe het zit.

Kaat, jammie bananenbrood, klinkt goed. Als hij soms onverwacht ziek wordt kom ik wel helpen met opeten hihi.

Madhe, ik ben gek op prille liefdesverhalen waarin er ook eens positief over mannen wordt geschreven. De overige dames hier blijkbaar ook.

Lekker he die vlinders!
Mannen zijn namelijk gewoon leuk en ik weiger een verbitterde muts te worden. Heb er onlangs weer eens een gesproken, die vroeg me: kun jij me dan vertellen wat de toegevoegde waarde van een man is? Ben zo blij dat ik niet zo ben, ga echt liever af en toe eens op mijn bek dan dat ik er niet meer voor opensta. Mijn nachtmerrie? Op een ochtend wakker worden, me realiseren dat ik de vijftig gepasseerd ben en dat er al tien jaar geen man te bekennen viel, brrrrr... En dan die spinnenwebben...

Dus verlang ik nu lekker naar KLM, die overigens met stip de minst spectaculaire man is van de afgelopen jaren. En laat ik dat nu juist zo aantrekkelijk aan hem vinden.
Kaat veel plezier morgen!

Mannen kunnen zooooo leuk zijn en alleen zijn is ook niks, ben het helemaal met je eens. Nu nog een leuke man tegen het spinnenrag.

xx
Mmmm, ik vind alleen zijn dus niet zo'n ramp, echt niet. Ben al jaren vrijgezel en leef nog veel meer jaren alleen en dat is me, na de eerste gewenningsjaren en de laatste keer een periode liefdesverdriet, goed bevallen.

Dat is dus ook waar ik nu onrust van heb. Niet zozeer de angst voor weer alleen zijn of in de steek gelaten worden, maar wel de onrust dat ik mijn eigenlijk zo leuke en uitgebalanceerde leventje een risico laat lopen. Want liefdesverdriet kan dat danig uit balans brengen. Verliefdheid zelf ook, trouwens Maar dat is positieve disbalans, meestentijds dan.

Want die hele verliefdheid heeft me wel enige stagnatie in mijn productiviteit op het werk opgeleverd. Nu de eerste huge rocky waves achter de rug zijn, haal ik de schade gelukkig wel een beetje in. Nog steeds rocky waves hier hoor, maar ze brengen me nu wel wat minder uit balans en dat vind ik dan wel weer prettig......

Ergens is die afstand ook wel prettig. Dan kan ik door de week tenminste gewoon normaal functioneren..
.... mits er wel enig contact is door de week.

Ik weet dat Leuke Man geen sms/mail/beller is.... maar vanaaf had ik eigenlijk wel een berichtje ofzo verwacht. Gezien de dingen die gebeuren hier, lag dat wel in mijn lijn der verwachting....

mmm.
quote:Poezewoes schreef op 17 september 2008 @ 00:42:

.... mits er wel enig contact is door de week.

Ik weet dat Leuke Man geen sms/mail/beller is.... maar vanaaf had ik eigenlijk wel een berichtje ofzo verwacht. Gezien de dingen die gebeuren hier, lag dat wel in mijn lijn der verwachting....

mmm.Zeg eh.... Poez... leuke meneer is een man toch?
Goedemorgen Sprankelend, leuk iets van je te horen, hoe is het?

Poez, hier ga je je inderdaad niet druk om maken, want hij is inderdaad een man. KLM heeft sinds maandag ook niets meer laten horen, terwijl hij toen zo opgetogen over het logeren was. Ik wil dan het liefst nog 10x horen dat hij naar me verlangt, maar helaas. En eigenlijk vind ik het ook wel fijn zo, heb een paar van die over-the-top charmeurs achter de rug, die tot diep in de nacht sms'ten en die hebben stuk voor stuk mijn hart gebroken.

Je ambivalente gevoelens over alleen wonen en een nieuwe relatie en wat dat overhoop kan halen herken ik wel, maar ik blijf dan ook zeker latten als ik een nieuwe relatie krijg, want samenwonen kan ik me niet voorstellen, zeker niet zolang mijn kind nog thuis woont.
Daarom schrijf ik ook mijn lijn..., Sprankie, niet de lijn... Weet ook wel dat het aan mij ligt.

Maar toch.

Ik vind het niet leuk.
Overigens, waar haal ik smilies vandaan? Zou ik die niet hebben omdat ik een Apple heb?
Hey Kaat, alles wel hier. Maar de meneer die ik heel even voorzichtig toeliet in mijn aura vloekt hier bij het behang, dus ik heb even weinig toe te voegen hier. Maar jullie zijn nog wel steeds mijn daily dose of romance, dus ik ben d'r wel .

De smileys zitten langs een onnodig complex pad. Als je 'gewoon' begintte typen heb je ze niet. Je kunt echter ook boven het normale typvenster klikken op 'reageer', als je dat doet kun je niet terugscrollen naar boven (wat handig is als je op een post reageert), maar heb je wel de smileyfunctionaliteit. Ik heb geen Apple, maar volgens mij werkt het daar ook gewoon voor.

En Poez, ik zag je zorgvuldig gekozen woorden heus wel .

(Leuk is inderdaad anders ) (Vriendin en ik bestelden -mede om deze reden- ooit nepalsof 'Lesbisch voor Dummies', maar sinds ik een stel -selfproclaimed- potten in mijn vriendenkring heb, weet ik dat dat het er niet veel beter op maakt. Gewoon diep zuchten zo nu en dan dus )
Kaat, er is wel sprake van een vrij specifieke situatie. Gezeur op mijn werk, waar hij me nu juist vorige week heel fijn bij heeft geholpen. Heb hem maandag al laten weten dat er wat ontwikkelingen zijn, dus had eigenlijk wel gedacht wat van hem te horen..... Nou ja. Misschien vanaaf. Hij was gisteraaf ook bezig, weet ik.
Geheel on topic gaat Sprank trouwens met één van de leukste en liefste mannen die ze kent naar het museum vandaag. Gisteren heeft hij nog dertig keer gezegd dat hij verliefd op me is, dat ik de aller aller liefste van de hele wereld ben en hij heeft een poosje geleden al aangegeven dat hij dòlgraag met me wil trouwen.

Jammer alleen dat het dan wel on topic is, maar niet op de juiste peilert. Hij is namelijk pas 5. Maar ik zeg: als we dit open communicatiepatroon weten vast te houden dan schrijft er vast over 20 jaar een meisje op het Viva forum dat ze helemaal over the moon is .

Have a nice day ladies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven