Tot welke maat pas je in attracties?

30-08-2008 15:50 910 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maat 52 en pas in bijna alle attracties. Denk aan attractieparken als Hellendoorn, Efteling, Movieworld.

Ik vraag mij af vanaf welke maat het niet meer past. Weet iemand dat toevallig?
quote:yasmijn schreef op 16 september 2008 @ 20:32:

[...]

Ja, met kunst-en vliegwerk! Met 1 hand, knap werk.

Ik zag het topic ja, over dunne vrouwen met toch vet. Hoor ik ook bij, ghegheghe.

Ik ook, boehoe. Al is het minimaal aangezien ik over drie maanden 6 kilo ben afgevallen

Zoete of zoute popcorn Geraldine? Voor mij zout.
Nou ja, goed. Na al het gezeik en gekift reageer ik effe on topic:

Tot welke maat pas jij in attracties?? Geef ik als volgt antwoord:

Ik ben eigenlijk te slank voor attracties. Als ik niet oppas glij ik tussen de vergrendelingen door. Ik slinger heen en weer terwijl mijn karretje over de kop gaat. Doodeng. Meestal grijp ik me vast aan mijn ( soms dikkere) medepassagier. Dat scheelt een stuk.

Ik ben dan ook gezegend met maatje 36.
quote:Jazzie schreef op 26 juli 2008 @ 01:15:

[...]

Ik wil hier als dikke dame wel op reageren hoor!

Ik word altijd een beetje moe van dit soort dingen. Dunne vrouwen die zo genoemd worden vinden dat niet fijn, kan ik me voorstellen en daarom doe ik het ook niet.

Maar als ik een topic lees iets van: afvallen om eerder een relatie te krijgen (weet de exacte titel niet) word ik ook niet blij.

Daar worden zelfs de partners van dikke vrouwen erbij gehaald, die moeten zelf ook wel iets mankeren, dat zijn kneuzen of losers! Want hé waarom zou je in hemelsnaam een dikke vrouw aantrekkelijk kunnen vinden, laat staan er naast kunnen liggen?

Denk dus dat dit voor een aantal vrouwen ook de reden is om terug te "slaan". Als je zelf als tweederangs burger wordt beschouwd met een kneus als man...

Maar zelf word ik eerlijk gezegd moe van al dit soort gedoe. Draadnagels en dikke varkens, werkende moeder of thuisblijfmoeder, 1 kind is geen kind, maar 4 kinderen is belachelijk! Je kan overal wel een discussie over gaan voeren, maar ik vind gewoon dat je iedereen in zijn/haar waarde moet laten. Een dikkerd krijgt heus geen ander karakter als ze af zou vallen, net zo min als een "draadnagel" anders wordt als ze wat aan zou komen.

Respecteer elkaar, dat zou al heel wat zijn!Ik dacht ik kwoot deze ff,is gedeeltelijk offtopic en had geen zin om het in te korten.Maar daar ben ik het dus mee eens.
quote:mirlo schreef op 16 september 2008 @ 19:01:

Maar we kunnen het Juffrouw Kip, Pluizige Chuzzle en hun forse vriendinnetjes eigenlijk niet kwalijk nemen.

Ze zijn gewoon niet zo intelligent. Daarom snappen ze ook niet dat het probleem van overgewicht in vier woordjes valt samen te vatten: Energie-inname hoger dan verbruik.

Mirlo, doe nou niet zo generaliseren. Dik zijn en niet intelligent zijn hebben heel weinig met elkaar te maken.

OT: ben je trouwens gestopt met de studie, of heb ik dat verkeerd gelezen?
quote:Digitalis schreef op 16 september 2008 @ 20:36:

[...]

Ik ook, boehoe. Al is het minimaal aangezien ik over drie maanden 6 kilo ben afgevallen

Zoete of zoute popcorn Geraldine? Voor mij zout.Zoute popcorn en graag een klontje suiker en halfvolle melk.
Bovengenoemde kwote gaat dus om allerlei soort mensen die in hokjes worden geplaatst en ik vind opmerkingen naar zowel dikke als ook dunne mensen niet leuk of naar gehandicapten of mensen met afwijkingen etc...Mensen die dan eerst starren en dan snel wegkijken!Ik heb dat wel meegemaakt.

Iedereen zijn eigen voorkeur,dat vind ik prima maar laat iedereen in zijn waarde en in der daad hebben maat en inteligentie met elkaar niets te maken.
Boek, fout gelezen, geswitched van studie.
Geen bijzonderheden

Soort van goed gelezen nog, want ik begreep dat er iets aan de hand was. Welke studie nu?
Nou,dames,stop ermee voor vandaag.Voel me steeds koortsiger worden.Nog ff tv kijken en dames,niet zoveel ruzien!Jullie hoeven het niet met elkaar eens te zijn,maar respecteer gewoon elkaars mening.Misschien wel blablabla van mijn kant maar ik meen het en bedoel het goed.'Truste!

Zo allemaal iets te eten en te drinken en dan kunnen we weer....
Vieze troep!

Daarom zal ik nevernooit niet dik worden.
Fluf, heb je ook een droog koekje?
Ow wacht, het rode kruis is veranderd in een fruitschaaltje.

Die neem ik!
Doe mij dan maar een dubbele whiskey, Geraldine.
Ik bedoel natuurlijk Fluffysuzzy.
Justme, het is virtueel, dan maakt het niet uit...

Livre, komt eraan...
Doe mij een droge witte wijn en een droog crackertje.
Geen bijzonderheden
Dank je wel! Mijn thee staat nog te trekken, komt helemaal goed zo.
quote:fluffychuzzle schreef op 16 september 2008 @ 21:05:

Justme, het is virtueel, dan maakt het niet uit...

Virtuele aanblik van die snoepjes doet me al walgen. Brrr snap niet dat er mensen zijn die die zuts kanen...
Vodka en bonbons.
Nog steeds geen bier, Yasmijn?
Hm, en die bittergarnituur ziet er ook wel lekker uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven