ik mis....

17-09-2008 00:24 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de kriebels

Ik mis de kietel dood

Ik mis

De mét sokken aan in bed

Ik mis de rozen

Ik mis de daten

Ik mis

Al onze veroveringen

Ik mis de ervaring

Ik mis de eerste keer

Ik mis

de tweede keer ook

Ik mis jou

Ik mis mezelf

Ik mis

De gewone romantiek

Ik mis de woorden

Ik mis de kusjes

Ik mis

Ik mis.

Anniek ‘08

MISSEN JULLLIE OOK?
Ja
Nee
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik niet

hij wel
Ik nu dus ook
Ik mis het ook, het is er wel, maar hij is ver weg
Ik mis de persoon die ik dacht dat hij was

Ik mis mezelf

Ik mis eindeloos praten

Ik mis het kroelen in bed

Ik mis die speciale blikken

Ik mis het 'het komt wel weer goed'gevoel

ik mis geduld

Ik mis te lang, teveel.
quote:iry schreef op 17 september 2008 @ 00:34:

Ik nu dus ookAls alleen hij het mist, waarom jij dan nu ook? Het kan toch ook zo zijn dat hij andere verwachtingen had van jou als jij van hem? en dat jij niet aan alle volwachtingen voldoet is heel normaal hoor. Jij hoeft niet percé iets te missen dat hij mist.
quote:Taupe schreef op 17 september 2008 @ 00:39:

Ik mis de persoon die ik dacht dat hij was

Ik mis mezelf

Ik mis eindeloos praten

Ik mis het kroelen in bed

Ik mis die speciale blikken

Ik mis het 'het komt wel weer goed'gevoel

ik mis geduld

Ik mis te lang, teveel.

dit is precies wat ik bedoel. En moeten we nu blijven missen? en tegen ons zelf zeggen dat het goed komt? Of moeten wij op staan, en misschien zelfs op stappen?

anniek
ik mis ook..

Maar volhouden, dan gaat elke dag een stukje beter merk ik wel..
quote:AnniekP schreef op 17 september 2008 @ 00:42:

[...]

dit is precies wat ik bedoel. En moeten we nu blijven missen? en tegen ons zelf zeggen dat het goed komt? Of moeten wij op staan, en misschien zelfs op stappen?

anniekIk ben opgestaan....en weer gaan zitten....en opgestaan....en weer gaan zitten. Ergens weet ik dat het tijd wordt op te stappen. Ben de enige die mis, hij mist niets dus is het mijn probleem.
quote:iry schreef op 17 september 2008 @ 00:34:

Ik nu dus ookHeb toevallig eerder vanavond je hele topic doorgelezen. Sterkte meid, we bevinden ons in ongeveer dezelfde situatie.
quote:Taupe schreef op 17 september 2008 @ 00:49:

[...]

Ik ben opgestaan....en weer gaan zitten....en opgestaan....en weer gaan zitten. Ergens weet ik dat het tijd wordt op te stappen. Ben de enige die mis, hij mist niets dus is het mijn probleem.zal het niet 'jullie' probleem zijn? hij heeft er toch ook mee van doe. jij kan veranderen. maar hij ook. (maarja, hoe motiveer je een man die niets mist.. dat is dan weer een nieuwe vraag...)
Hij heeft er pas iets mee van doen als ik er over begin. We hebben gewoon totaal verschillende behoeftes.En ik heb er de puf niet meer voor om te proberen hem zover te krijgen een beetje moeite te doen om me te begrijpen. De koek is op.
Ziet de jouwe het wel als jullie probleem?
Ik mis de rust

van het alleen zijn

Nu ik kan denken wie me kust

Is alleen zijn niet meer 'mijn'

Wordt rust onrust

Want niet 'gekust'

oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Taupe schreef op 17 september 2008 @ 00:58:

Ziet de jouwe het wel als jullie probleem?

Hij weet dat het ons probleem is, dat dit niet alleen aan mij ligt maar ook aan hem. Maarja, toegeven aan dat probleem is schijnbaar nog een hele stap...

Hij vind het niet erg om op zaterdagavond op de bank te zitten, terwijl ik nieuwe ervaringen wil, nieuwe mensen leren kennen! Hij vind het wel lekker, terwijl ik denk; nu zijn er nog geen kinderen....

en zo zijn er natuurlijk nog meer dingen, zoals in het gedichtje aan het begin van de topic.

ik ben bang dat ik meer van hem verwacht als hij van mij. Ik wil romantiek, als we zaterdag thuis zijn, laten we het dan mooii maken (lekker eten, natafelen, film opzetten maar stiekem knuffelen op de bank, enz. enz. enz.) maar bij hem hoeft het mooii niet. "de bank zit mooi en de film is mooi. punt."

anniek
quote:Poezewoes schreef op 17 september 2008 @ 01:04:

Ik mis de rust

van het alleen zijn

Nu ik kan denken wie me kust

Is alleen zijn niet meer 'mijn'

Wordt rust onrust

Want niet 'gekust'

ik wil romantiek, hoef niet veel aandacht, maar soms een beetje. en soms, als ik heel diep en eerlijk ben... mis ik zelfs de spanning van een nieuwe liefde/zoenerd
Hebben jullie al lang een relatie? Het lijkt erop dat jullie over die eerste spannende periode heen zijn. Is op zich niet erg maar als jij andere behoeftes hebt dan hij zouden jullie er wel over moeten praten. Misschien zie ik het teveel vanuit mijn eigen ervaring maar dat komt omdat je klinkt als ik maar dan een aantal jaren geleden. Ik heb nu echt de hoop opgegeven. Zit in de volgende fase..wachten op een wonder :-)
Meid, ik duik mijn nest in, het is al laaaang beddtijd geweest voor mij.Niet te veel piekeren, los je geen problemen mee op.
We hebben wel samen dezelfde verwachtingen.

Maar een ander pad om er te komen.
quote:Taupe schreef op 17 september 2008 @ 00:51:

[...]

Heb toevallig eerder vanavond je hele topic doorgelezen. Sterkte meid, we bevinden ons in ongeveer dezelfde situatie.
quote:AnniekP schreef op 17 september 2008 @ 01:13:

[...]

ik wil romantiek, hoef niet veel aandacht, maar soms een beetje. en soms, als ik heel diep en eerlijk ben... mis ik zelfs de spanning van een nieuwe liefde/zoenerd

Dan snap je mijn tekstje niet... lees mijn topic maar eens.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik mis mezelf.. eigenlijk.

Ik mis het vuur in mijn ogen.

Ik mis mij.
Ik mis Suus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven