ik mis....
woensdag 17 september 2008 om 00:24
Ik mis de kriebels
Ik mis de kietel dood
Ik mis
De mét sokken aan in bed
Ik mis de rozen
Ik mis de daten
Ik mis
Al onze veroveringen
Ik mis de ervaring
Ik mis de eerste keer
Ik mis
de tweede keer ook
Ik mis jou
Ik mis mezelf
Ik mis
De gewone romantiek
Ik mis de woorden
Ik mis de kusjes
Ik mis
Ik mis.
Anniek ‘08
MISSEN JULLLIE OOK?
Ik mis de kietel dood
Ik mis
De mét sokken aan in bed
Ik mis de rozen
Ik mis de daten
Ik mis
Al onze veroveringen
Ik mis de ervaring
Ik mis de eerste keer
Ik mis
de tweede keer ook
Ik mis jou
Ik mis mezelf
Ik mis
De gewone romantiek
Ik mis de woorden
Ik mis de kusjes
Ik mis
Ik mis.
Anniek ‘08
MISSEN JULLLIE OOK?
woensdag 17 september 2008 om 00:41
quote:iry schreef op 17 september 2008 @ 00:34:
Ik nu dus ookAls alleen hij het mist, waarom jij dan nu ook? Het kan toch ook zo zijn dat hij andere verwachtingen had van jou als jij van hem? en dat jij niet aan alle volwachtingen voldoet is heel normaal hoor. Jij hoeft niet percé iets te missen dat hij mist.
Ik nu dus ookAls alleen hij het mist, waarom jij dan nu ook? Het kan toch ook zo zijn dat hij andere verwachtingen had van jou als jij van hem? en dat jij niet aan alle volwachtingen voldoet is heel normaal hoor. Jij hoeft niet percé iets te missen dat hij mist.
woensdag 17 september 2008 om 00:42
quote:Taupe schreef op 17 september 2008 @ 00:39:
Ik mis de persoon die ik dacht dat hij was
Ik mis mezelf
Ik mis eindeloos praten
Ik mis het kroelen in bed
Ik mis die speciale blikken
Ik mis het 'het komt wel weer goed'gevoel
ik mis geduld
Ik mis te lang, teveel.
dit is precies wat ik bedoel. En moeten we nu blijven missen? en tegen ons zelf zeggen dat het goed komt? Of moeten wij op staan, en misschien zelfs op stappen?
anniek
Ik mis de persoon die ik dacht dat hij was
Ik mis mezelf
Ik mis eindeloos praten
Ik mis het kroelen in bed
Ik mis die speciale blikken
Ik mis het 'het komt wel weer goed'gevoel
ik mis geduld
Ik mis te lang, teveel.
dit is precies wat ik bedoel. En moeten we nu blijven missen? en tegen ons zelf zeggen dat het goed komt? Of moeten wij op staan, en misschien zelfs op stappen?
anniek
woensdag 17 september 2008 om 00:49
quote:AnniekP schreef op 17 september 2008 @ 00:42:
[...]
anniekIk ben opgestaan....en weer gaan zitten....en opgestaan....en weer gaan zitten. Ergens weet ik dat het tijd wordt op te stappen. Ben de enige die mis, hij mist niets dus is het mijn probleem.
[...]
anniekIk ben opgestaan....en weer gaan zitten....en opgestaan....en weer gaan zitten. Ergens weet ik dat het tijd wordt op te stappen. Ben de enige die mis, hij mist niets dus is het mijn probleem.
woensdag 17 september 2008 om 00:51
quote:Taupe schreef op 17 september 2008 @ 00:49:
[...]
Ik ben opgestaan....en weer gaan zitten....en opgestaan....en weer gaan zitten. Ergens weet ik dat het tijd wordt op te stappen. Ben de enige die mis, hij mist niets dus is het mijn probleem.zal het niet 'jullie' probleem zijn? hij heeft er toch ook mee van doe. jij kan veranderen. maar hij ook. (maarja, hoe motiveer je een man die niets mist.. dat is dan weer een nieuwe vraag...)
[...]
Ik ben opgestaan....en weer gaan zitten....en opgestaan....en weer gaan zitten. Ergens weet ik dat het tijd wordt op te stappen. Ben de enige die mis, hij mist niets dus is het mijn probleem.zal het niet 'jullie' probleem zijn? hij heeft er toch ook mee van doe. jij kan veranderen. maar hij ook. (maarja, hoe motiveer je een man die niets mist.. dat is dan weer een nieuwe vraag...)
woensdag 17 september 2008 om 00:57
woensdag 17 september 2008 om 01:06
quote:Taupe schreef op 17 september 2008 @ 00:58:
Ziet de jouwe het wel als jullie probleem?
Hij weet dat het ons probleem is, dat dit niet alleen aan mij ligt maar ook aan hem. Maarja, toegeven aan dat probleem is schijnbaar nog een hele stap...
Hij vind het niet erg om op zaterdagavond op de bank te zitten, terwijl ik nieuwe ervaringen wil, nieuwe mensen leren kennen! Hij vind het wel lekker, terwijl ik denk; nu zijn er nog geen kinderen....
en zo zijn er natuurlijk nog meer dingen, zoals in het gedichtje aan het begin van de topic.
ik ben bang dat ik meer van hem verwacht als hij van mij. Ik wil romantiek, als we zaterdag thuis zijn, laten we het dan mooii maken (lekker eten, natafelen, film opzetten maar stiekem knuffelen op de bank, enz. enz. enz.) maar bij hem hoeft het mooii niet. "de bank zit mooi en de film is mooi. punt."
anniek
Ziet de jouwe het wel als jullie probleem?
Hij weet dat het ons probleem is, dat dit niet alleen aan mij ligt maar ook aan hem. Maarja, toegeven aan dat probleem is schijnbaar nog een hele stap...
Hij vind het niet erg om op zaterdagavond op de bank te zitten, terwijl ik nieuwe ervaringen wil, nieuwe mensen leren kennen! Hij vind het wel lekker, terwijl ik denk; nu zijn er nog geen kinderen....
en zo zijn er natuurlijk nog meer dingen, zoals in het gedichtje aan het begin van de topic.
ik ben bang dat ik meer van hem verwacht als hij van mij. Ik wil romantiek, als we zaterdag thuis zijn, laten we het dan mooii maken (lekker eten, natafelen, film opzetten maar stiekem knuffelen op de bank, enz. enz. enz.) maar bij hem hoeft het mooii niet. "de bank zit mooi en de film is mooi. punt."
anniek
woensdag 17 september 2008 om 01:13
quote:Poezewoes schreef op 17 september 2008 @ 01:04:
Ik mis de rust
van het alleen zijn
Nu ik kan denken wie me kust
Is alleen zijn niet meer 'mijn'
Wordt rust onrust
Want niet 'gekust'
ik wil romantiek, hoef niet veel aandacht, maar soms een beetje. en soms, als ik heel diep en eerlijk ben... mis ik zelfs de spanning van een nieuwe liefde/zoenerd
Ik mis de rust
van het alleen zijn
Nu ik kan denken wie me kust
Is alleen zijn niet meer 'mijn'
Wordt rust onrust
Want niet 'gekust'
ik wil romantiek, hoef niet veel aandacht, maar soms een beetje. en soms, als ik heel diep en eerlijk ben... mis ik zelfs de spanning van een nieuwe liefde/zoenerd
woensdag 17 september 2008 om 01:14
Hebben jullie al lang een relatie? Het lijkt erop dat jullie over die eerste spannende periode heen zijn. Is op zich niet erg maar als jij andere behoeftes hebt dan hij zouden jullie er wel over moeten praten. Misschien zie ik het teveel vanuit mijn eigen ervaring maar dat komt omdat je klinkt als ik maar dan een aantal jaren geleden. Ik heb nu echt de hoop opgegeven. Zit in de volgende fase..wachten op een wonder

woensdag 17 september 2008 om 01:29
quote:AnniekP schreef op 17 september 2008 @ 01:13:
[...]
Dan snap je mijn tekstje niet... lees mijn topic maar eens.
[...]
Dan snap je mijn tekstje niet... lees mijn topic maar eens.
oh that purrrrrrrrrfect feeling