Geliefd op het forum

27-08-2015 18:48 817 berichten
Ik heb het gevoel dat ik niet geliefd ben hier op het forum... en eigenlijk interesseert mij dat geen ---> <---

Maar wie is er bij jullie nu echt geliefd hier op het forum?

Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 augustus 2015 @ 18:58:

[...]

Bij jou heb ik altijd een beetje van beiden Je haalt me de letters uit mijn smartphone!
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 20:06:

[...]

Je mag wel bij mijn groepje.Ahhh mag ik bij jou in je groepje, ik wist nooit bij welk groepje ik wilde, maar bij jou wil ik er graag in
quote:elfje12 schreef op 27 augustus 2015 @ 20:06:

Ik alles gelezen, want ik had toch echt mijn nick verwacht als leuke forummer Tssss, dat hoeft toch helemaal niet gezegd te worden, dat is vanzelfsprekend.
Ik vind mezelf wel een beetje geliefd
No Mercy
quote:Enn schreef op 27 augustus 2015 @ 20:06:

[...]

Hetzelfde als toen ik voor het eerst in een tabel stond. Wel een wijntje waard dus
quote:madras schreef op 27 augustus 2015 @ 20:10:

Ik vind mezelf wel een beetje geliefd Toch fijn dat je iig bij iemand geliefd bent toch?
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 20:10:

[...]

Tssss, dat hoeft toch helemaal niet gezegd te worden, dat is vanzelfsprekend.
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 20:06:

[...]

Je mag wel bij mijn groepje.Ah, gelukkig.
Life is short. Eat dessert first.
quote:OldWood schreef op 27 augustus 2015 @ 20:10:

[...]

Ahhh mag ik bij jou in je groepje, ik wist nooit bij welk groepje ik wilde, maar bij jou wil ik er graag in Ja, dat mag je! Leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd
quote:Roland303 schreef op 27 augustus 2015 @ 20:07:

[...]

Jaaaaaaaa! Ik vind jou enthousiaaaaaast.

En lief!Jeuj!

Haha dat was een leuk topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 27 augustus 2015 @ 20:09:

Ik moest mijn bril erbij opzetten Marianne. Die had ik op toen ik het plaatje plakte.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 27 augustus 2015 @ 20:12:

[...]

Die had ik op toen ik het plaatje plakte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Velma schreef op 27 augustus 2015 @ 19:16:

[...]

Ok

Forummers uit het Spuugpaleis

Forummers uit het 3000+ topic

Forummers uit het Celebs flateurs/onflateus ( en schijn/ zwanger of niet ) topic

en nog heel veel zwervende forummers

vind ik allemaal héél erg leuk
quote:rosaaa schreef op 27 augustus 2015 @ 20:08:

Suzy65 (zoiets geloof ik) vind ik een lieverd. Neemt altijd de tijd voor hele goede adviezen en reacties.

Jaja, je weet niet eens hoe ze heet
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:charlottew88 schreef op 27 augustus 2015 @ 19:17:

Ik heb zoveel forummers lief. Leo, de Kitlers(nee dat is geen groepje), Eindje, Summer, Bella, Red, MwJack er zijn er vast nog meer maar daar kan ik even niet opkomen Ik fluit mijn trashliefde terug en houd hem weer voor mezelf hoor!
Geliefd of niet geliefd,maak me daar echt niet druk om,ik geef m,n meningen en de ene kan zich daar in vinden en de ander weer niet.

Het is onmogelijk om door een ieder geliefd te worden,en dat is maar goed ook want dan zouden we het altijd met elkaar eens zijn.

En daar is geen lol aan te beleven.
No Mercy
quote:madras schreef op 27 augustus 2015 @ 20:18:

Geliefd of niet geliefd,maak me daar echt niet druk om,ik geef m,n meningen en de ene kan zich daar in vinden en de ander weer niet.

Het is onmogelijk om door een ieder geliefd te worden,en dat is maar goed ook want dan zouden we het altijd met elkaar eens zijn.

En daar is geen lol aan te beleven. Je kan het uitstekend met elkaar oneens zijn en elkaar nog steeds waarderen.
Is er zowiezo een viva kliek?
Ik word beinvloed door avatars in hoe leuk ik mensen vind, heb ik gemerkt. Suf eigenlijk. Enn is sowieso erg leuk maar die avatar helpt ook. Een soort strenge doch rechtvaardige blik heeft die avatar. Ik kies voor konijnen als avatar, waarschijnlijk gewoon omdat ik lief gevonden wil worden en mezelf niet zo serieus neem. Tot zover uw salonpsycholoog.

Ik jou ook hoor Roland. Ik heb alleen geen echte favorieten onder de (vermeende) mannen. Wie man is en wie vrouw, dat heb ik maar losgelaten, ik heb geen flauw idee. Maakt het ook uit eigenlijk. Als het maar gesjellug is!
Ik vind de avatat van Oldwood altijd zo leuk, en die van sabeltandcavia, en een avatar van een kat die languit op een droogrekje ligt, maar ik weet daar geen naam bij
Ohhh...een verentopic! Dat is lang geleden

Haai trashers!!
Ik vind hier dingen van.
crazy cat ladies united, vandaar die smiley.
Zeven mannen melden zich, en die zeven houden vooral van zich zelf of elkaar of hoe je het ook noemen wilt. Verder hebben wij hier geen favorieten. Maar wij zijn ook nog niet zo lang.
quote:pearle schreef op 27 augustus 2015 @ 20:22:

Ik vind de avatat van Oldwood altijd zo leuk, en die van sabeltandcavia, en een avatar van een kat die languit op een droogrekje ligt, maar ik weet daar geen naam bijDie kat op het rekje is van Vera. Ze heeft ook een cijfer achter haar nickname, ik dacht een 7 of een 8.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven